• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Gillade denna!
591F4AC1-07FE-4E2D-8463-339A4C5A25CB.jpeg
B877A791-0924-4A33-990B-93518A0C1032.jpeg
41E547E8-ADE5-41EB-AEA6-37A24B494864.jpeg
GMT utan GMT visare ?

Tack själv och smakfulla bilder minsann. Passar fan så mycket bättre på dig än på mig, varför är det alltid så :bawling: Alltid lite skumt att se sina gamla ägodelar i annan miljö

Tack tack :)

Jo det är lite skumt, @MaBr s bild på Everesten med det nya fina vintagelädret på väckte minnen också :D

Den var rejält stor, precis så att mina 19,5or klarade den, men den är inte för stor som jag oroade mig för.

Vänta bara till jag får tillbaka Ocean 44:an med ny vridring och nytt glas... :cigar:

Har den också gått runt? :D Var Grovanan på 42 för liten ;)

Jag tycker att det är asskoj att se mikroklockorna byta ägare i tråden.

Har den också gått runt? :D Var Grovanan på 42 för liten ;)

Jag tycker att det är asskoj att se mikroklockorna byta ägare i tråden.

Nja, Grovanan var bra i storlek men jag hade aldrig testat en Ocean 44 så när @Von föreslog ett byte gick det snabbt att bestämma sig. O44 blev en mycket glad överraskning dock och det var därför jag kostade på att skicka ned den till Tyskland för en liten facelift.

• Like
Reactions: v0n
Tack tack, jag är gravt hemmablind. Tycker inte det är nåt att se typ :hilarious:
IMG_6905.JPG

Utan att vilja låta nedlåtande så är väl inte byarna på Island så våldsamt mycket att se ;) Men en vackrare natur utanför bebyggelsen är desto värre att hitta! Jag, sambon och ett kompispar var där för några år sedan, mycket gemytligt att hyra bil och ge sig ut och titta på de dramatiska vidderna. Och satan i gatan vad Islänningarna kan festa :wideyed:

Tillbaka
Topp