GMT utan GMT visare ?Gillade denna!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GMT utan GMT visare ?Gillade denna!![]()
![]()
![]()
vad ska jag ta på mig idag? Seiko? eller MKII?
![]()
must have...riktigt tuffHade en orient saturation diver en gång i tiden med power reserven på ett lite udda ställe. Funkade kanon..![]()
![]()
Hehe. Hon behöver ej veta allt, eller hur.Är du också öppen med det gentemot sambon?![]()
Dual-time?!GMT utan GMT visare ?
Nice kombo med det bandetSuper-duper-ultra-fakking-affordable på armen idag.
![]()
Tack, har gjort bandet självNice kombo med det bandet
Om det är Greta så måste ju Hans vara på andra sidan?Nere på torget i byn där jag bor finns en enorm väggmålning på ett hus av en ung kvinna/flicka. Den har vart där ivartfall i fem år, liknar den inte Greta en smula ?
![]()
Tar emot lite att knåpa ihop annons...
Tack själv och smakfulla bilder minsann. Passar fan så mycket bättre på dig än på mig, varför är det alltid så
Vänta bara till jag får tillbaka Ocean 44:an med ny vridring och nytt glas...Tack själv och smakfulla bilder minsann. Passar fan så mycket bättre på dig än på mig, varför är det alltid såAlltid lite skumt att se sina gamla ägodelar i annan miljö
Men åh vad jobbigt det är just nu... jag får nog logga ut och lugna mina nerver liteVänta bara till jag får tillbaka Ocean 44:an med ny vridring och nytt glas...![]()
Tack själv och smakfulla bilder minsann. Passar fan så mycket bättre på dig än på mig, varför är det alltid såAlltid lite skumt att se sina gamla ägodelar i annan miljö
Vänta bara till jag får tillbaka Ocean 44:an med ny vridring och nytt glas...![]()
Nere på torget i byn där jag bor finns en enorm väggmålning på ett hus av en ung kvinna/flicka. Den har vart där ivartfall i fem år, liknar den inte Greta en smula ?
![]()
Har den också gått runt?Var Grovanan på 42 för liten
Jag tycker att det är asskoj att se mikroklockorna byta ägare i tråden.
Tack tack, jag är gravt hemmablind. Tycker inte det är nåt att se typHärligt med bilder från där du bor!![]()
Tack tack, jag är gravt hemmablind. Tycker inte det är nåt att se typ
![]()
Tack tack, jag är gravt hemmablind. Tycker inte det är nåt att se typ
![]()
Förstår det! Roligt för oss!
Sitter och äter sen lunch med denna på armen. Har precis varit på vårdcentralen med förmodad stukad tumme, dock med remiss till röntgen.
![]()