FOQ
Guld
En Timex ska så klart med på äventyr! Om någon går på samma äventyr så pekar jag åt rätt håll att gå, så ingen annan går vilse eller tvekar.![]()
Till höger då? Hälsa Tortyren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Timex ska så klart med på äventyr! Om någon går på samma äventyr så pekar jag åt rätt håll att gå, så ingen annan går vilse eller tvekar.![]()
Staketet finns där av en anledningTill höger då? Hälsa Tortyren!![]()
Är det bara jag som stör mig på produktbilder och annonser där datumväxlingen är helt off..? Ser så oseriöst ut...Ligger o kollar efter något nytt då det blivit tomt i lådan.
Så dök denna upp på mailen Orient star gilt.
Vad tycker ni?
Vet inte om jag stör mig på power reserve kl 12.
![]()
Snygg men lite i största laget kanske.Ligger o kollar efter något nytt då det blivit tomt i lådan.
Så dök denna upp på mailen Orient star gilt.
Vad tycker ni?
Vet inte om jag stör mig på power reserve kl 12.
![]()
Orutinerat att ta bild 22:10 istället för 10:10...Är det bara jag som stör mig på produktbilder och annonser där datumväxlingen är helt off..? Ser så oseriöst ut...
Såg inte en enda Ginault... du får ha nåt som syns mer (Moraklocka?!)Vinka om du ser någon i korridoren med en Ginault på armen (och hoppas att det är jag så du slipper skämmas)
Hahahah gjorde min eftermiddag!
Inte vart så aktiv det sista har börjat arbeta igen efter 7mån sjukskrivning.
Då kunde klockintresset hålla en sysselsatt.
Men till saken har bara denna och nya Sumo kvar.
Är oerhört sugen på en dykaren,men VAD ska jag köpa?
Är det något nice på g?
Kanske en NTH igen eller någon Squale eller Steinhart.
Känns som man sett alla och plånboken är fylld men hittar inget
![]()
Jo har kikat på dom sen senaste release dom är riktigt snygga.Kanske en Zelos Swordfish SS? Känns som du kan bära upp storleken också. Du sjukt roliga combos på tavlorna just nu.
Jo har kikat på dom sen senaste release dom är riktigt snygga.
Vet inte vad som hänt i somras handlade jag hej vilt men nu bromsas det
Men är lite sugen på en dyrare klocka med,men flippar som fasen så kan va dumt.
Vilket angenämt problem!Inte vart så aktiv det sista har börjat arbeta igen efter 7mån sjukskrivning.
Då kunde klockintresset hålla en sysselsatt.
Men till saken har bara denna och nya Sumo kvar.
Är oerhört sugen på en dykaren,men VAD ska jag köpa?
Är det något nice på g?
Kanske en NTH igen eller någon Squale eller Steinhart.
Känns som man sett alla och plånboken är fylld men hittar inget
![]()
![]()
Jag älskar verkligen färgen på denna klocka. Tack @Von för att du under tillfällig sinnesförvirring lät mig köpa den..![]()
![]()
Härligt! Blir definitivt en beställning då.Ping @MaBr
Nu sitter det ett grått Chevron från C&B på klockan som jag köpte via KS för att testa och jämföra med CNS. Helt ärligt är den nästan mjukare från CNS. Dessutom snyggare hårdvara. Det är en lös keeper från C&B som är bättre än CNS. Slutligen är den sydd i änden till skillnad från CNS som är typ heat sealed.
Slutsats: CNS totalt värt för pengen! Köööööp!
![]()
![]()
![]()
Ser ju riktigt fint ut,för fint kanske, skall vara skumt.Patineringen av OM går åt rätta hållet nu.
Mycket skumt utseende.
![]()
![]()
Dina bilder alltså. Resekontona kommer öka drastiskt i den här tråden vilket, i värsta fall, kan påverka klockbudgetarna...Tfnmöten, jobbar från klubben, nicare än hemma![]()
![]()
Har med kikat endel på CW’s Pepsi jo har en kod som kom via Mail.Om inte annat så kan du ju kika på CW's nya dykare. Dom har släppt massa roligt dom senaste veckorna. Bla en riktigt cool dykare som är hyllning till Royal Navy. Finns rabattkod nånstans i tråden, men jag antar att du har den redan. Eller varför inte en Monta om du nu ska gå dyrt.
Blir ju så ibland. Kände att jag tappade sugen när tråden blev så hetsig ett tag. Är inte så sugen på nytt egentligen, men har kollat CW's GMT i Pepsi.![]()
Visa det inte för hustrun för tusan...Funkar bra på the ladies också!![]()
Nattlampa med inbygd klocka menar du.Cool lume.
![]()
Ja precisNattlampa med inbygd klocka menar du.![]()
Betala i £ det är billigare. Gjorde runt 1500 kr på mitt senaste köp för £995. Och så 1200 kr på promokoden...Har med kikat endel på CW’s Pepsi jo har en kod som kom via Mail.
Hur va det man sparade lite pengar?
Betala i pund och inte Euro?
Ok tack.Betala i £ det är billigare. Gjorde runt 1500 kr på mitt senaste köp för £995. Och så 1200 kr på promokoden...
Promokoden för £ är "bara" 100 fast då just £ isf €. 100CW19 alltså.Betala i £ det är billigare. Gjorde runt 1500 kr på mitt senaste köp för £995. Och så 1200 kr på promokoden...
Ser ju riktigt fint ut,för fint kanske, skall vara skumt.Saknar lite ärg dock. Skall jag skicka lite havsvatten i slutet av veckan (när vi är på västkusten)?