• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En Timex ska så klart med på äventyr! Om någon går på samma äventyr så pekar jag åt rätt håll att gå, så ingen annan går vilse eller tvekar.
B563FF15-567E-45EA-AA61-98D481D6DE48.jpeg

Till höger då? Hälsa Tortyren! :D

Ping @MaBr

Nu sitter det ett grått Chevron från C&B på klockan som jag köpte via KS för att testa och jämföra med CNS. Helt ärligt är den nästan mjukare från CNS. Dessutom snyggare hårdvara. Det är en lös keeper från C&B som är bättre än CNS. Slutligen är den sydd i änden till skillnad från CNS som är typ heat sealed.

Slutsats: CNS totalt värt för pengen! Köööööp!

IMG_20190909_163742.jpg

IMG_20190909_163755.jpg

IMG_20190909_163747.jpg

Inte vart så aktiv det sista har börjat arbeta igen efter 7mån sjukskrivning.
Då kunde klockintresset hålla en sysselsatt.
Men till saken har bara denna och nya Sumo kvar.
Är oerhört sugen på en dykaren,men VAD ska jag köpa?
Är det något nice på g?
Kanske en NTH igen eller någon Squale eller Steinhart.
Känns som man sett alla och plånboken är fylld men hittar inget :D

CD89C13B-63BB-41FE-B47E-50F336B91454.jpeg

Är det något nice på g?

Kanske en Zelos Swordfish SS? Känns som du kan bära upp storleken också. Finns roliga combos på tavlorna just nu.

Kanske en Zelos Swordfish SS? Känns som du kan bära upp storleken också. Du sjukt roliga combos på tavlorna just nu.
Jo har kikat på dom sen senaste release dom är riktigt snygga.
Vet inte vad som hänt i somras handlade jag hej vilt men nu bromsas det :rolleyes:
Men är lite sugen på en dyrare klocka med,men flippar som fasen så kan va dumt.

• Like
Reactions: FOQ
Jo har kikat på dom sen senaste release dom är riktigt snygga.
Vet inte vad som hänt i somras handlade jag hej vilt men nu bromsas det :rolleyes:
Men är lite sugen på en dyrare klocka med,men flippar som fasen så kan va dumt.

Om inte annat så kan du ju kika på CW's nya dykare. Dom har släppt massa roligt dom senaste veckorna. Bla en riktigt cool dykare som är hyllning till Royal Navy. Finns rabattkod nånstans i tråden, men jag antar att du har den redan. Eller varför inte en Monta om du nu ska gå dyrt.

Blir ju så ibland. Kände att jag tappade sugen när tråden blev så hetsig ett tag. Är inte så sugen på nytt egentligen, men har kollat CW's GMT i Pepsi. :):)

Är det något nice på g?

Vilket angenämt problem! :D
Jag har kanske inga direkta tips. Du verkar gilla stora klockor och där letar jag inte ens. Zelos och Steinhart har jag mycket goda erfarenheter av dock. Mycket fina klockor.

Ping @MaBr

Nu sitter det ett grått Chevron från C&B på klockan som jag köpte via KS för att testa och jämföra med CNS. Helt ärligt är den nästan mjukare från CNS. Dessutom snyggare hårdvara. Det är en lös keeper från C&B som är bättre än CNS. Slutligen är den sydd i änden till skillnad från CNS som är typ heat sealed.

Slutsats: CNS totalt värt för pengen! Köööööp!

IMG_20190909_163742.jpg

IMG_20190909_163755.jpg

IMG_20190909_163747.jpg
Härligt! Blir definitivt en beställning då. :D

• Like
Om inte annat så kan du ju kika på CW's nya dykare. Dom har släppt massa roligt dom senaste veckorna. Bla en riktigt cool dykare som är hyllning till Royal Navy. Finns rabattkod nånstans i tråden, men jag antar att du har den redan. Eller varför inte en Monta om du nu ska gå dyrt.

Blir ju så ibland. Kände att jag tappade sugen när tråden blev så hetsig ett tag. Är inte så sugen på nytt egentligen, men har kollat CW's GMT i Pepsi. :):)
Har med kikat endel på CW’s Pepsi jo har en kod som kom via Mail.
Hur va det man sparade lite pengar?
Betala i pund och inte Euro?

• Like
Tillbaka
Topp