• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt vintageläder från @Hans Beck anlände till min Smiths Everest idag, riktigt schysst! :)
PSX_20190910_124616.jpg

Edit: WS!
PSX_20190910_125020.jpg
Snyggt! Tack för återkopplingen :)

Ja mina vänner nu jag inte bestämma mig.
Väljer mellan dessa 2 det lutar åt den blå men ändå sugen på pepsi.
Vad tycker ni?
186A90AD-E50C-4EF9-86A9-B20DE748B77C.jpeg
EEAF322B-8C7D-47CF-95B8-F5830164180D.jpeg
Hm, har ju faktiskt ingen av dina utan den blå 38 mm c60 med gmt och c65 gmt i svart och ss ring. Kan ju säga c65 pepsi för den är gmt! :cool: Men antar att det är 40 mm c60 och den finns inte som gmt men är ju inte fel nånstans, tvärtom... Väljer nog c65 pepsi som rekommendation i alla fall, en grymt skön klocka som sitter fint och smäckert på armen, lite mer en blandning av bad(dykare kanske) och kostymklocka.
EDIT: om man nu av någon outgrundlig anledning anser sig klara sig utan gmt finns ju några fina c65 utan också vill jag minnas. :)

Grymt fina båda två men jag hade valt pepsin (men det är ju baserat på min samling)
Ja Pepsin är bra fin.
Men även den blå samt 2 olika stil
Hm, har ju faktiskt ingen av dina utan den blå 38 mm c60 med gmt och c65 gmt i svart och ss ring. Kan ju säga c65 pepsi för den är gmt! :cool: Men antar att det är 40 mm c60 och den finns inte som gmt men är ju inte fel nånstans, tvärtom... Väljer nog c65 pepsi som rekommendation i alla fall, en grymt skön klocka som sitter fint och smäckert på armen, lite mer en blandning av bad(dykare kanske) och kostymklocka.
EDIT: om man nu av någon outgrundlig anledning anser sig klara sig utan gmt finns ju några fina c65 utan också vill jag minnas. :)
Är ej i behov av GMT med gillar designen.
Ja det är inte lätt får dra lott kanske. :)

Ja mina vänner nu kan jag inte bestämma mig.
Väljer mellan dessa 2 det lutar åt den blå men ändå sugen på pepsi.
Vad tycker ni?
186A90AD-E50C-4EF9-86A9-B20DE748B77C.jpeg
EEAF322B-8C7D-47CF-95B8-F5830164180D.jpeg
Jag gillar den blå bäst.
Visst är det C60 Trident Pro 600 Mk 3?
Jag gillar den breda betzeln och den blå färgen. Också tilltalande med 600 meter även om det inte har någon praktisk betydelse. :rolleyes: Ligger de på ungefär samma pris?

Jag gillar den blå bäst.
Visst är det C60 Trident Pro 600 Mk 3?
Jag gillar den breda betzeln och den blå färgen. Också tilltalande med 600 meter även om det inte har någon praktisk betydelse. :rolleyes: Ligger de på ungefär samma pris?
Det stämmer!!
Ang priset så skiljer det 200£
Jag vet inte om Pepsin är lite för klen för mig eller hur jag ska förklara.

• Like
Reactions: FOQ
Det är fördelen när det är stor omsättning, man behöver inte bli ledsen för att man missade sin chans för den kommer snart igen. :D
Så är det verkligen, samt att de flesta av oss är så rackarns pedanta så klockorna kommer ju gå vidare i samma skick som man själv köpte dom:angel:! Däremot har jag inga planer alls på att göra mig av med Borealis Bull Shark, sjukt bra klocka:D

Tillbaka
Topp