Tror att den här kan bli ganska långvarig! Väldigt bra även till nypris så råder dig att beställa en när de finns i lager igenDen får du gärna sälja till mig någongång
Dexter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att den här kan bli ganska långvarig! Väldigt bra även till nypris så råder dig att beställa en när de finns i lager igenDen får du gärna sälja till mig någongång
Dexter
Vad snackar vi för nypris ?Tror att den här kan bli ganska långvarig! Väldigt bra även till nypris så råder dig att beställa en när de finns i lager igen![]()
Runt $350-380 om jag inte missminner migVad snackar vi för nypris ?
Bra pris minst sagt, är dock för mycket bestyr för mig att beställa med tull och annat trams. Väntar hellre, gör inget om det så tar månader och år.Runt $350-380 om jag inte missminner mig![]()
$349, men lägger man den i varukorgen så står det $319.Runt $350-380 om jag inte missminner mig![]()
Hehe ja gör det, då blir det ju potentiellt 2 stycken som ev kommer flippas någongång$349, men lägger man den i varukorgen så står det $319.Jag tror att jag kommer att klicka hem en när de kommer i lager.
![]()
Så kan man också se det.Hehe ja gör det, då blir det ju potentiellt 2 stycken som ev kommer flippas någongång![]()
Ingår mesh när man köper den ?Så kan man också se det.![]()
Ja, det tror jag.Ingår mesh när man köper den ?
Vad heter modellen ?Ja, det tror jag.
Obris Morgan Seastar.Vad heter modellen ?
Snyggt! Jag får helt enkelt acceptera att bronsare ser bättre ut på andra än mig själv
Den där är SÅ snygg! Kommer upp och rånar dig snart.Tentaplugg done right
![]()
Hahaha neeeej! Men du får gärna testa den, om jag får testa din nya fina Borealis samtidigtDen där är SÅ snygg! Kommer upp och rånar dig snart.
Mesh samt ett svart gummi ingår vid köpIngår mesh när man köper den ?
Härligt! Alla borde äga en Scuba Dude någon gång. Grattis!
Har också en ny ryss på g, men Postnord är ju så frusrerande långsamma. #otålig
Visst andas lådan kvalitet utöver det man är van med
Välkommen i scuba-klanen !
Sådan där gammaldags, stenhård plast som jag misstänker bryts som knäckebröd om man mister den i golvet.Stort tack! Instämmer, så nu känns det väldigt roligt att den är med mig. Jasså? vad spännande! Ja.. Den där väntan, speciellt med Postnord, den är inte så lätt att handskas med
Kan bara hålla med! Dock var lådan mycket mindre än jag trott efter att ha sett diverse bilder, vilket jag inte säger i negativ bemärkelse, tvärtom! Blev bara lite brydd när jag hämtade ut den!Stort tack, känns väldigt kul att vara en del av scuba-klanen
![]()
Sådan där gammaldags, stenhård plast som jag misstänker bryts som knäckebröd om man mister den i golvet.
Låter som en plan!Hahaha neeeej! Men du får gärna testa den, om jag får testa din nya fina Borealis samtidigt![]()
Åååh, nej! Jag har upptäckt en brist med min Steinhart, eventuellt. Lumen tycks vara halvkass? Någon som kan bekräfta, eller är det problem med mitt ex? Jag har klart inte laddat lumen aktivt, men den är nästan kolsvart nu vid 22.32 och jag har suttit i normal rumsbelysning på middagsbjudning mer eller mindre hela kvällen. Det kanske är orättvist att jämföra med min Seiko som lätt går att läsa av hela natten, men lite mer förväntade jag mig, skulle jag säga.
Försökte fota, men det syns ändå inte på bild...
Den lyser mysigt när man laddat den men den är inte direkt jämförbar med seiko direkt. Men inte heller sämre än många andra märken jag prövat genom åren.Åååh, nej! Jag har upptäckt en brist med min Steinhart, eventuellt. Lumen tycks vara halvkass? Någon som kan bekräfta, eller är det problem med mitt ex? Jag har klart inte laddat lumen aktivt, men den är nästan kolsvart nu vid 22.32 och jag har suttit i normal rumsbelysning på middagsbjudning mer eller mindre hela kvällen. Det kanske är orättvist att jämföra med min Seiko som lätt går att läsa av hela natten, men lite mer förväntade jag mig, skulle jag säga.
Kvällens nervpåfrestning utan tvekan.
Hamilton på en nyligen ditknåpad presidentlänk. Som vanligt en hel del svordomar på vägen men resultatet blev ganska hyfsat. Blodtrycket har nu återgått till det normala och jag är ganska nöjd.
![]()
![]()
Cousins är helt rätt. Fick hem lite nya länkar igår.Snyggt! Även denna från Cousins, eller minns jag fel?
Åååh, nej! Jag har upptäckt en brist med min Steinhart, eventuellt. Lumen tycks vara halvkass? Någon som kan bekräfta, eller är det problem med mitt ex? Jag har klart inte laddat lumen aktivt, men den är nästan kolsvart nu vid 22.32 och jag har suttit i normal rumsbelysning på middagsbjudning mer eller mindre hela kvällen. Det kanske är orättvist att jämföra med min Seiko som lätt går att läsa av hela natten, men lite mer förväntade jag mig, skulle jag säga.