• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

3DA823FC-0F3C-4179-B2C8-1945634EDE28.jpeg
Fick bli denna idag.

Härligt! Alla borde äga en Scuba Dude någon gång. Grattis!
Har också en ny ryss på g, men Postnord är ju så frusrerande långsamma. #otålig

Stort tack! Instämmer, så nu känns det väldigt roligt att den är med mig. Jasså? vad spännande! Ja.. Den där väntan, speciellt med Postnord, den är inte så lätt att handskas med :)

Visst andas lådan kvalitet utöver det man är van med :)
Välkommen i scuba-klanen !

Kan bara hålla med! Dock var lådan mycket mindre än jag trott efter att ha sett diverse bilder, vilket jag inte säger i negativ bemärkelse, tvärtom! Blev bara lite brydd när jag hämtade ut den! :D Stort tack, känns väldigt kul att vara en del av scuba-klanen ;)

Stort tack! Instämmer, så nu känns det väldigt roligt att den är med mig. Jasså? vad spännande! Ja.. Den där väntan, speciellt med Postnord, den är inte så lätt att handskas med :)

Kan bara hålla med! Dock var lådan mycket mindre än jag trott efter att ha sett diverse bilder, vilket jag inte säger i negativ bemärkelse, tvärtom! Blev bara lite brydd när jag hämtade ut den! :D Stort tack, känns väldigt kul att vara en del av scuba-klanen ;)
Sådan där gammaldags, stenhård plast som jag misstänker bryts som knäckebröd om man mister den i golvet.

Åååh, nej! Jag har upptäckt en brist med min Steinhart, eventuellt. Lumen tycks vara halvkass? Någon som kan bekräfta, eller är det problem med mitt ex? Jag har klart inte laddat lumen aktivt, men den är nästan kolsvart nu vid 22.32 och jag har suttit i normal rumsbelysning på middagsbjudning mer eller mindre hela kvällen. Det kanske är orättvist att jämföra med min Seiko som lätt går att läsa av hela natten, men lite mer förväntade jag mig, skulle jag säga.
Försökte fota, men det syns ändå inte på bild...

Åååh, nej! Jag har upptäckt en brist med min Steinhart, eventuellt. Lumen tycks vara halvkass? Någon som kan bekräfta, eller är det problem med mitt ex? Jag har klart inte laddat lumen aktivt, men den är nästan kolsvart nu vid 22.32 och jag har suttit i normal rumsbelysning på middagsbjudning mer eller mindre hela kvällen. Det kanske är orättvist att jämföra med min Seiko som lätt går att läsa av hela natten, men lite mer förväntade jag mig, skulle jag säga.

Hade en Ocean 1 för 3 år sedan och lumen sög fett.... :(

Den lyser mysigt när man laddat den men den är inte direkt jämförbar med seiko direkt. Men inte heller sämre än många andra märken jag prövat genom åren.

Jag kanske inte ska klaga. Jag vaknade runt 2:30-snåret av att dottern pratar i sömnen, och då gick det lätt läsa av klockan i mörkret. Det lyser inte starkt, men det lyser. Vid 6-tiden kunde jag fortfarande läsa av i sovrummet som är relativt mörkt, men kanske var det pga de vita visarna och att det sipprar in en gnutta gryningsljus genom dörren.

En petitess på en klocka som i övrigt imponerat på mig rejält :rolleyes:

Tillbaka
Topp