Den där är riktigt snygg! Jag är nyfiken på hur länken är. Du får lägga upp bilder och tankar så snart du har den i/runt handen.Vilken skillnad någon centimeters vinkling av handleden kan göra.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är riktigt snygg! Jag är nyfiken på hur länken är. Du får lägga upp bilder och tankar så snart du har den i/runt handen.Vilken skillnad någon centimeters vinkling av handleden kan göra.
![]()
![]()
Självklart! Om jag förstått det hela rätt beräknas länken komma under andra halvan av oktoberDen där är riktigt snygg! Jag är nyfiken på hur länken är. Du får lägga upp bilder och tankar så snart du har den i/runt handen.![]()
Jar hittills varit väldig nöjd med min Mondaine Stop2GoHon har mest kört Triwa eller modehus typ Michael Kors/Marc Jacobs innan. (Inget fel på det iofs).
Men nu ville hon ha nåt annat.
Det var någon som föreslog en Mondaine i tråden när jag bad om inspiration här för nån vecka sedan! Hon gillade den också men den var inte 100%. Hoppas hon blir nöjd & att 40mm inte blir för stort, fast då kanske farsan Baloo rycker in och kan offra sig att ha den![]()
Stop2Go är så bra!Jar hittills varit väldig nöjd med min Mondaine Stop2Go![]()
Jag kanske inte ska klaga. Jag vaknade runt 2:30-snåret av att dottern pratar i sömnen, och då gick det lätt läsa av klockan i mörkret. Det lyser inte starkt, men det lyser. Vid 6-tiden kunde jag fortfarande läsa av i sovrummet som är relativt mörkt, men kanske var det pga de vita visarna och att det sipprar in en gnutta gryningsljus genom dörren.
En petitess på en klocka som i övrigt imponerat på mig rejält![]()
För att nyansera mitt tidigare inlägg så hade jag innan haft Seiko och ett par micros med riktigt bra lume vilket gjorde att SHn upplevdes avsevärt sämre. Även haft etablerade schweizare t.ex 00-tals Certina ds action med närmast obefintlig lume.
Grym klocka du har hursomhelst, gillar den skarpt!![]()
Svårt att inte gilla färgen dock. Isblå lume är väldigt svårslaget! Här rejält uppladdad:
![]()
Ser helt galet bra ut på lädretLite desk diving med Meraud Bonaire, nu åter på läder. Tusan så bra detta armband är.
![]()
Ser helt galet bra ut på lädret![]()
Neon är snygg. Jag ångrar lite att jag inte köpte den när den var snorbillig, men å andra sidan ångrar jag säkert 100 andra missade klockor medHamtuntorsdag och lite att göra på jobbet.
Tycker Neonen gör sig rätt bra på sailcloth.![]()
![]()
Jag var inte hundra när de släppte den på Kickstarter, men jag ångrade att jag avstod då. Denna fiskade jag upp på eBay för ett tag sedan. Jag gillar den.Neon är snygg. Jag ångrar lite att jag inte köpte den när den var snorbillig, men å andra sidan ångrar jag säkert 100 andra missade klockor med![]()
Trevlig samlingTog fram lattjo-lajban lådan, nu ska jag köra Louis Vuitton GMT ett tag
![]()
Tack tackTrevlig samling.
Tog fram lattjo-lajban lådan, nu ska jag köra Louis Vuitton GMT ett tag
![]()
Lite trevligt ombyte för Alpinisten idag.
Lagom rasslig vikt tt-länk. Hög vintagekänsla och djävulskt bekväm. Det får bli en "wrist-roll" på det
Edit: Återigen helt fel tid på klockan men det skiter vi i
![]()
![]()
![]()
![]()
Svårt att inte gilla färgen dock. Isblå lume är väldigt svårslaget! Här rejält uppladdad:
Skoj låda! Och många fina klockor!Tog fram lattjo-lajban lådan, nu ska jag köra Louis Vuitton GMT ett tag
![]()
Absolut. Kände att något fattades så jag fick kamma lite backslick sen klaffade alltSchteeekigt!![]()
Förmodligen världens noobfråga men hur laddas denna? Via solen?
Tog fram lattjo-lajban lådan, nu ska jag köra Louis Vuitton GMT ett tag
![]()