Det är ju metallen som radierarHar du alltid soligt på den där altanen?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju metallen som radierarHar du alltid soligt på den där altanen?!
Precis så, gillar färgerna och kombinationen. Rlx y-m är väl så där kanske..Det är något med färgerna och tavlornas disposition som jag dras till när det gäller seglarklockor. Vitt, rött och blått...
Undantaget är Rolex Yachtmaster 2 som ser ut som något som katten släpat in som Bret Michaels sjunger.
Är det möjligtvis nån härinne som sitter på en Seiko Spq003p ?
Specs och utseende är klart men vi väntar på en bild från tillverkaren.Hallå alla! Hur har det gått med tråden egna klocka? Är lite sugen att se hur den kommer att se ut. Kan man få se någon bild?
Mvh
Micke
Har ni fått något pris? Verk?Specs och utseende är klart men vi väntar på en bild från tillverkaren.
Om du är sugen så kan vi ta med dig i tråden så kan du läsa där? Bara att hoppa ur igen om du inte finner det av intresse.Har ni fått något pris? Verk?
Ja tack, om det ok.Om du är sugen så kan vi ta med dig i tråden så kan du läsa där? Bara att hoppa ur igen om du inte finner det av intresse.
Självklart!Ja tack, om det ok.
Om du är sugen så kan vi ta med dig i tråden så kan du läsa där? Bara att hoppa ur igen om du inte finner det av intresse.
Sure thing, vänta lite så har du PM.Jag hoppade ju av tråden av allehanda skäl, och hade väl egentligen tänkt håll mig till det. Men om nån kan ge mig en liten kort update på modell och pris i PM vore jag inte ledsen...
Sure thing, vänta lite så har du PM.
Fasen, det är ju en kolumnhjulskronograf! Fina grejor det . Trodde det satt i dyra grejor bara. Den kanske är dyr...?
Den är ganska affordable. Sitter ett Seagull ST19 i dom. Vad jag förstår nån slag Venus kopia/ vidareutveckling. Sitter nog samma urverk i @MaBr Chrono.
Kopia är det väl inte riktigt, de har ju köpt alla rättigheter till det. Min funkar precis som den ska och nollställer perfekt så där finns inget att klaga på. Den senaste versionen har svanhals för regleringen så de fortsätter att utveckla urverken. Ser att det är den tidigare modellen som sitter i Baltics variant men det är säkert inget fel på dem heller. Det är beprövade verk och oerhört vackra tycker jag.
Det kan man ju inte klaga på!Kan dessutom informera att efter ca 1,5 dygn fortat sig med 6sek. Känns helt klart rimligt! Då dessutom legat med tavlan uppåt stor del av tiden.
Absolut inte!Det kan man ju inte klaga på!
Redigt schysst kombo.Riktigt överraskad av meshet för sina ynka 12$, klockan är riktigt shysst den med även passande nu när rysskylan slagit till
Låter som en utmärkt kombination tycker jag. Kan förstå att din SS tagit handledstiden.Absolut inte!
Ska ge den lite kärlek i helgen med ett nytt band i mocka och vita stygn även om original lädret är riktigt bra.
Den kom samtidigt som en Sjöö Sandström igår och den har stulit handledstiden hittills..
Den är större , har bluetooth och är i metall.Har haft ögonen på Casio Oceanus S100 ett tag men snubblade över T200 nu. Verkar inte vara någon större prisskillnad och den såg ännu trevligare ut. Inte sett den innan, är det en ny modell?
S100
T200
Orginal mesh från vostok, köpte det på meranom tog varianten med ett b graverat på låsetRedigt schysst kombo.
Vart hittade du meshet till det fina priset?
Riktigt fin den dära, men är den verkligen så sällsynt? Såg nån som lagt ut en för 2.8k på köp och sälj men går ju att beställa hem för 179$ just nu på timex
Hej hej! Mysig, denna! Säkert till salu snart.
Kanoon, di har lärt sej kinesernaKan dessutom informera att efter ca 1,5 dygn fortat sig med 6sek. Känns helt klart rimligt! Då dessutom legat med tavlan uppåt stor del av tiden.
Jag förstår det som att den var sällsynt (sålde slut snabbt) när den först kom men nu finns att tillgå åtminstone från Timex EU. Verkar slut igen i US. Jag köpte den nyss från EU-sajten när den kom åter i lager.Riktigt fin den dära, men är den verkligen så sällsynt? Såg nån som lagt ut en för 2.8k på köp och sälj men går ju att beställa hem för 179$ just nu på timex
Håller med @Fujoor där. Det jag gillar med S100 är att den har världsstäderna utskrivna.Den är större , har bluetooth och är i metall.
S100 är något mindre (upplevs som 38-39 mm) och är i titan. Jag tar s100an flre t200 alla dagar i veckan.
AllrightJag förstår det som att den var sällsynt (sålde slut snabbt) när den först kom men nu finns att tillgå åtminstone från Timex EU. Verkar slut igen i US. Jag köpte den nyss från EU-sajten när den kom åter i lager.
Titan är väl också metall?!Den är större , har bluetooth och är i metall.
S100 är något mindre (upplevs som 38-39 mm) och är i titan. Jag tar s100an flre t200 alla dagar i veckan.
Riktigt avis på den där!Härlig morgon. Magrette idag.