Hojta om det blir för jobbigt, vi ordnar något bra!Blev riktigt sugen på Spinnakern men borde hålla mig till planen haha.. hoppas någon köper den fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hojta om det blir för jobbigt, vi ordnar något bra!Blev riktigt sugen på Spinnakern men borde hålla mig till planen haha.. hoppas någon köper den fort
Men vänta nu, "Collect underwear" var det väl?Funkar ju så till vida att det blir hype och väntelistor men de extra pengarna hamnar ju inte i Rolex fickor. Känns lite som i South Park ändå:
1. Create hype
2. ???
3. Profit
Överväger att släppa iväg min Borealis Bullshark, Hamtun Nanok samt Spinnaker Hull (denna ligger redan ute, ni har dock förmånligare pris).
Har köpt samtliga rent spontant, microtrådsvänner har förtur så slipper jag eventuella annonser och skambud, då ni har koll på prisbilden.
Toppskick & fullset på alla tre så oavsett vilken du är intresserad av, så sätter jag mitt rykte på att köparen blir nöjd Hörs på PM då!
Haha, ha en bra helg!2000kr bjudet för alla tre!
Grymma klockor!
Haha, ha en bra helg!
Bjuder 400 långburkar Norrlands (exkl frakt)Haha, ha en bra helg!
Det kom en del PM, om samtliga så det känns kul! Ja, bortsett från att jag faktiskt föredrar Hamtuns Selitta SW240-1 före Sinns ETA 2824 men det är preferenser!Två av tre borde ju gå fort, spinnaker är ju en liten vattendelare (estetiskt säkert för en del) men kvaliten är ju bra! Hamtun tycker jag känns som Sinn på budget: tooliga, hög läsbarhet, bra länkar etc.
Haha, skäms..! Komma här och erbjuda skrevljumna långburkar UTAN fraktBjuder 400 långburkar Norrlands (exkl frakt)
Fatamorgana - fortfarande den bästa DIPAn, enligt mig!Det är fredag mina vänner! Finölet är upphälld i ett finglas och jag har köpt en fin present till mig själv. Livet leker!
Kan inte säga emot dig nu när Sandt har ner. Tidigare var Bishops Meadow min favorit.Fatamorgana - fortfarande den bästa DIPAn, enligt mig!
Se där, ännu en riktigt fin öl!Gott med fredag, varit en tuff jobbvecka!
Skål vänner! (hint avseende försäljningen)
Visst är den det!Se där, ännu en riktigt fin öl!
En av mina favoriter, riktigt schysst!Visst är den det!
Ja, kul att den hamnat i fasta sortimentet också!En av mina favoriter, riktigt schysst!
Jepp, alltid kul när det är öl som inte bara försvinner från hyllan när man hittat en favorit, det är nackdelen med småpartier annars.Ja, kul att den hamnat i fasta sortimentet också!
Slängde på ett nytt, svart mocka med vita sömmar i all hast! Blev riktigt bra tycker jag.
Slängde på ett nytt, svart mocka med vita sömmar i all hast! Blev riktigt bra tycker jag.
Vad tror vi om detta på Hamtun?
https://www.cheapestnatostraps.com/...products/marine-nationale-strap-gray-and-blue
Helt ärligt så ser den bäst ut på länk. Men CNS är ju så billigt så det skadar ju inte å prova.
Gummi och länk bäst men ska den hålla hela höst/vinter är det bra med alternativ hehe
Mitt mål är när 2019 summeras att denna är kvar och fortfarande är mitt bästa köp
Ah, förstår hur du tänker. Tror du MN-strap håller upp tyngden?
Det tror vi på! Jag kör ju detta till mitt spöke. Grå/blå var slut när jag handlade.Vad tror vi om detta på Hamtun?
https://www.cheapestnatostraps.com/...products/marine-nationale-strap-gray-and-blue
Titan, den väger nada head only
Har ett mn hemma så funkar bra men dålig färgmatchning bara...