• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

stenstrom

Omega
VAB idag. Mansförkylningen har dessutom tilltagit. :depressed:
IMG_20190920_133716.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Överväger att släppa iväg min Borealis Bullshark, Hamtun Nanok samt Spinnaker Hull (denna ligger redan ute, ni har dock förmånligare pris).
Har köpt samtliga rent spontant, microtrådsvänner har förtur så slipper jag eventuella annonser och skambud, då ni har koll på prisbilden.
Toppskick & fullset på alla tre så oavsett vilken du är intresserad av, så sätter jag mitt rykte på att köparen blir nöjd:) Hörs på PM då!
IMG_20190821_170131.jpg

IMG_20190918_124835.jpg


IMG_20190914_154252.jpg

2000kr bjudet för alla tre! ;)

Grymma klockor! :)
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Två av tre borde ju gå fort, spinnaker är ju en liten vattendelare (estetiskt säkert för en del) men kvaliten är ju bra! Hamtun tycker jag känns som Sinn på budget: tooliga, hög läsbarhet, bra länkar etc. :)
Det kom en del PM, om samtliga så det känns kul! Ja, bortsett från att jag faktiskt föredrar Hamtuns Selitta SW240-1 före Sinns ETA 2824 :) men det är preferenser!
 
Topp