FOQ
Guld
Tråkig...
Sjukt läcker klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråkig...
Galet cool och läckert med GMT också.Sjukt läcker klocka!
Gillar att dykarringen är en dykarring och gmt skalan sitter på rehauten. Rätt tänkt.Tråkig...
Mera, meeeeraaa.Det går helt klart inflation i GMT komplikation sedan ett tag tillbaka.
Absolut !Mera, meeeeraaa.
Jepp, väldigt bra design!Gillar att dykarringen är en dykarring och gmt skalan sitter på rehauten. Rätt tänkt.
Uj, den var riktigt finTråkig...
Jepp, kostar därefter också, $1400 vid förbokning.Uj, den var riktigt fin
Också en trevlig lösning på gmt skalan även om den inte är helt ovanlig... Romerska siffror är ju lite spännande. Gillar men dyr kanske.Gillade den blå men 1475$
Skogsmulle jaDags för sängen. Upp i ottan för Skogsmulle imorgon, sedan kräftskiva till kvällen – lång dag!
Godnatt, KS bästa tråd
Trivs mer och mer med denna
Tack! Ja det var inte helt enkelt... väntar fortfarande på att Nezumi ska fylla på lagret med deras jubilee till denna modell, för att få en perfect fitVäldigt snygg! Gött att du trixat på en länk oxå
Skogsmulle ja
Undrar just hur det kom sig att man som barn aldrig funderade över hur det alltid kom sig att skogsmulle alltid var ute i skogen samtidigt som ens dagisgrupp. Fast livet var ju också så oändligt mycket enklare och bättre på den tiden.
Ärligt talat så minns jag inte, men liiiiiiite konstigt var det ju iallafall att Skogsmulle befann sig på just samma platsFick ni träffa honom varje gång? Han bor förstås i skogen, men vår grupp träffar honom inte mer än en eller två gånger per termin
Själv fick man förmånen att träffa Mulle, Laxe, Fjällfina, Nova, Skrille, Lagge och Skräp-Maja förra helgen på utbildning. Vissa av de där utklädnaderna var visst riktiga rariteter!
Glad att kunna hjälpa till i Friluftsfrämjandet. Det behövs mer än någonsin.
Ärligt talat så minns jag inte, men liiiiiiite konstigt var det ju iallafall att Skogsmulle befann sig på just samma plats
Tjusigt! Hur känns kvalitet och finish på den?”Leif Amsterdam” -Trådmedlem
Jäkligt clean, jag gillar den. Kul att hon blev nöjd!Får lägga ut några seriösare bilder.
Bakgrund, ”Fru boett” letade efter nått som skulle vara helsvart, slimmat, 38-40mm, gärna lite annorlunda i designen, <2000kr. Jag tog mig an uppgiften. Kollade säkerligen på minst 6000 klockor på mer eller mindre kända sajter, visade henne kanske ett 30-tal st. Men denna blev det till slut. En ”Leff Amsterdam” mod T40. Gillar designen. Tycker visarna ser billiga ut, hade gärna fått ha matt finish och varit lite mer än utstansad grillfolie. Bandet helt ok, tunt,mjukt och quick-release. Hon blev supernöjd iaf. 149 europeiska pengar kostade den och skickades gratis från Amsterdam. Ha en fin helg alla trådvänner
Är man kräsen hade jag passat. Om du ska köpa köp för designen och förvänta dig inte topfinish.Tjusigt! Hur känns kvalitet och finish på den?
Med den typen av klockor är jag lite mer kräsen så jag hoppar nog denna. Synd för jag gillar konceptet.Är man kräsen hade jag passat. Om du ska köpa köp för designen och förvänta dig inte topfinish.
Ja precis, jag känner som dig. De har ju ändå en cool och unik design. Varför inte försöka få till det med kvalitetskänslan, hade gladeligen betalat 500-1000kr till om den hade varit ”perfekt”. De har ju iofs dyrare modeller i sortimentet, kanske är bättre med kvaliteten där. (Även om jag har svårt att tro det).Med den typen av klockor är jag lite mer kräsen så jag hoppar nog denna. Synd för jag gillar konceptet.
Känns inte värt att chansa heller. Den med länk lär iofs vara mer välbyggd med tanke på att den har 100m WR men det betyder inte att finishen är bättre.Ja precis, jag känner som dig. De har ju ändå en cool och unik design. Varför inte försöka få till det med kvalitetskänslan, hade gladeligen betalat 500-1000kr till om den hade varit ”perfekt”. De har ju iofs dyrare modeller i sortimentet, kanske är bättre med kvaliteten där. (Även om jag har svårt att tro det).
Åk ner dra ett par joints och känn på den det föll framförallt på visarna för min del. Upplevde även att glaset stack upp någon tiondels mm högre på ena sidan. Vilken modell var det du kikade på?Känns inte värt att chansa heller. Den med länk lär iofs vara mer välbyggd med tanke på att den har 100m WR men det betyder inte att finishen är bättre.