Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storm! Kusinen hade en svinball i matt stål, med flipplucka för o kolla tiden. Va avundsjuk på den hela mellanstadiet.
Du har min uppmärksamhet. Berätta mer!
Eh, jag har aldrig befattat mig med blåsinstrument men funderar på att prova någotDu har min uppmärksamhet. Berätta mer!
Jag spelade althorn och valthorn i yngre år innan "coolare" instrument som trummor och gitarr tog över. Riktigt skoj!Eh, jag har aldrig befattat mig med blåsinstrument men funderar på att prova något
Kanske (läs: högst troligen) är jag bara uttråkad.
Men, det är ju svärdvisarna som är pricken över i:et på dem! Vi har alla olika smak, men Samuraien har jag varit riktigt nöjd med - den har lite egen stil med alla sina kanter och vinklar. Känns mer "toolig".Ah, nu när du säger det så känner jag igen det. Jag provade en Samurai och kom inte överens med de fula svärdvisarna men det här var något helt annat. Mycket stiligt.
Vafan, jag skulle ju hålla mig till micro-dykare nåväl, helg nu iaf!
Snygg BratteHamilton stämplar ut efter veckans tjänstgöring till förmån för ett snedsprång till icke micro.
En fantastiskt trevlig kamrat som med sina 80 timmars powerreserve inte behövs ställas om efter en långhelg. Imponerande .
Ja, sjukt mycket grön haha!Härlig färg!
Stort tack . Lite kul är att Aerospacen är tillverkad i mars - 2013 men avplastad och utplockad i juli - 2019 så nyskick på den och jag är helnöjd om man säger så. Tuxedo-tavlan är grym.Snygg Bratte
Oh, den var mycket bättre än jag trodde! Nu ångrar jag mig kraftigt. GrattisEn rolig leverans så här på en fredag med löning o allt, tråkigt väder bara :
Lådan vecklar upp sig lite kul:
Länken måste vara på:
Betydligt grönare lume i verkligheten än bilden visar, kanske inte heller lika mycket som storebror Zelos har på sin variant, men jag vet inte:
Snyggt som bara den! Jag saknar min gamla HulquisVafan, jag skulle ju hålla mig till micro-dykare nåväl, helg nu iaf!
Ja den här ger mig nästan ett pirr att bara titta på! Åh, förstår det. Du får skaffa en igenSnyggt som bara den! Jag saknar min gamla Hulquis
Grattis till en kanonklocka . Bra grejer det där.Köpte en ny klocka idag av @Anteeks.
Mycket trevlig kille.
Är med man i klubben när man köpt sin första klocka nu då?
Mycket bra i en och samma bild, om man bortser från sushin!Sushi, Ballast Point Sculpin och vintage Squale, nu är det helg!
Grymt, kul att du hittade en! GrattisKöpte en ny klocka idag av @Anteeks.
Mycket trevlig kille.
Är med man i klubben när man köpt sin första klocka nu då?
Vaaa? Sushi är ju grymt!Mycket bra i en och samma bild, om man bortser från sushin!
Förlåt en bondtjuv – vem är denne gröne man?Laddar för årets konsert med min profilbild...
Alice Cooper!Förlåt en bondtjuv – vem är denne gröne man?
Vincent Furnier !Alice Cooper!