Ja. ^_^Och man spelar bara BAAS va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. ^_^Och man spelar bara BAAS va?
Den är jättesnygg! Någon borde köpa den av dig ASAP.Tog några nya bilder på Baltic idag! Den är jävligt trevlig ändå..
Man har väl sett en man som heter OveTvärtom, det enda rätta!
Jag håller med! På båda punkterDen är jättesnygg! Någon borde köpa den av dig ASAP.
Fick bli bandbyte till originalet för att prova på det, nån som har tips på bra hemsida för att beställa nåt band? Gärna brett utbud och inrikes men man kanske inte kan få allt? Tänkte beställa ett rally och prova det på
Spinnakern, nåt band till citizen då den e utan samt nåt gummi i 22mm
Antar att du sett denna annonsen?Tack för era snabba svar. Tar och passar på denna då.
Roligt.. glöm inte att posta i tråden när du fått den@rambo_amadeus jajamän skall hämta den imorgon
Gratis med dhl express till och med! (Sista två gångerna jag beställt iaf)Watchgecko har mycket fint med bra kvalitet och erbjuder fri frakt till Sverige om jag minns rätt
Tack för tipset, känns ju extra kul att handla av en medlemSnyggt! Kolla Tid & Ting, @Hans Beck har fina band till din Hull!
Jag har den orangea Helt galet bra för pengarna!!!På tal om royal straps så hittade jag denna på deras sida. Någon som har en? Ser riktigt fin ut
Jag har den orangea Helt galet bra för pengarna!!!
Snyggt! Ja den känns väldigt affordable Hur är länken? Lite hatkärlek utseende mässigt för mig
@Equilibrium du kan få den till din ”galna” klocklåda. Skickar med barkbåt...Postar mitt bästs köp anno 2012...
Reservhjulet på en Willys jeep?! Gummibandet torkade och gick av på MINST 100 ställen.
Vad har ni för lik i garderoben?
48Nån som vet hur många 'click' det är på vridringen på Tudors GMT klocka ?
Sjukt tuffLite ball för en rimlig peng.
Jag ska hålla utkik i masten !@Equilibrium du kan få den till din ”galna” klocklåda. Skickar med barkbåt...
Riktigt ball ju!Lite ball för en rimlig peng.
Nu på höstkanten skulle nog den där göra sig riktigt bra på ett slitet canvas!Idag har man kört Borealis, inte tröttnat än!
Tänkte beställa likadant som @Von. Det slitna gröna canvas/jeansaktiga. Har haft tenta i matte igår och har mest pluggat i veckan, men nu ska man kanske få tummen ur...Nu på höstkanten skulle nog den där göra sig riktigt bra på ett slitet canvas!