Nä, inte än. Kan inte bestämma mig för vad jag vill ha för färger och bredd!@MaBr har du tryckt iväg din order?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, inte än. Kan inte bestämma mig för vad jag vill ha för färger och bredd!@MaBr har du tryckt iväg din order?
@yonsson verkade ju gilla den. Ska du prova lite affordable-passaround?Nu är det dags för den här skönheten att vandra vidare. Vem är näste man/kvinna att ta över?
Vart är det ifrån? Jag har ett canvas från Rios1931, kan annars varmt rekommenderas!Tänkte beställa likadant som @Von. Det slitna gröna canvas/jeansaktiga. Har haft tenta i matte igår och har mest pluggat i veckan, men nu ska man kanske få tummen ur...
Själv har jag kört med min Squale hela veckan. Känns som att 500 m WR behövs den här tiden på året.Dagens micro blev min MKII. Hade plockat fram min Super-Squale igår kväll men var rädd att den inte skulle tåla regnet. Oh well, det är nackdelen med vintage. Ändå nöjd med mitt val!
Vackert! Enda klockan jag hade kunnat bli OWG med. Ser så sjukt bra ut på mesh, ska nog sätta ett på min också!Själv har jag kört med min Squale hela veckan. Känns som att 500 m WR behövs den här tiden på året.
Jag testar gärna! Har dock noll koll på upplägget.Bra idé! @yonsson, ska du testa lite kvalitetskvarts i harts?
Jag gillar att variera min 1521. Den är väldigt snygg på ett blankpolerat mesh men är också en av få dykare som passar otroligt bra på läder. Sedan ska vi ju inte prata om färgglada gummin...Vackert! Enda klockan jag hade kunnat bli OWG med. Ser så sjukt bra ut på mesh, ska nog sätta ett på min också!
Upplägget är som sådant att du skickar din adress till mig i PM och sedan skickar jag klockan till dig. Du testar den i en lämplig tid (7-10-14 dagar) innan du eftersöker nästa person här i tråden som vill prova den. Skriv vad du tycker om den här och/eller annan lämplig tråd och posta bilder på när du utsätter den för faror och/eller äventyr. Hittills har varje deltagare lagt något extra band i lådan och kanske har någon tagit ett band med. Se det som en form av take a penny, leave a penny fast med klockarmband.Jag testar gärna! Har dock noll koll på upplägget.
Ja, jag hade snart tänkt slänga på originallädret på min, det är riktigt trevligt. Färgglada gummin kan man heller aldrig få för mycket av, det är så mycket sommar tillsammans med den blåa sunbursten! Jag är sugen på att testa något grått gummi (tänkt MOD Admirality grey typ) men har inte hittat något snyggt. Någon som har något bra tips?Jag gillar att variera min 1521. Den är väldigt snygg på ett blankpolerat mesh men är också en av få dykare som passar otroligt bra på läder. Sedan ska vi ju inte prata om färgglada gummin...
Jag har provat med några grå band och det är svårt att få till en perfekt look, enligt mig. Det behöver vara mycket silvernyans i den grå färgen för att det ska bli bra, alternativt så ren grå som möjligt. Inga bruna toner osvJa, jag hade snart tänkt slänga på originallädret på min, det är riktigt trevligt. Färgglada gummin kan man heller aldrig få för mycket av, det är så mycket sommar tillsammans med den blåa sunbursten! Jag är sugen på att testa något grått gummi (tänkt MOD Admirality grey typ) men har inte hittat något snyggt. Någon som har något bra tips?
Precis, väldigt svårt att hitta tycker jag. Har testat ett nato i grått som blev jäkligt bra men i övrigt har det varit svårt.Jag har provat med några grå band och det är svårt att få till en perfekt look, enligt mig. Det behöver vara mycket silvernyans i den grå färgen för att det ska bli bra, alternativt så ren grå som möjligt. Inga bruna toner osv
Lik i i garderoben säger du. Klassiskt exempel som ruttnat i garderoben i 10 plus år, enda gången jag använde den gick kronografpushern sönder och det lossnade bitar på tavlan. Ingen aning om varför jag ens trodde den skulle komma till användningPostar mitt bästs köp anno 2012...
Reservhjulet på en Willys jeep?! Gummibandet torkade och gick av på MINST 100 ställen.
Vad har ni för lik i garderoben?
Var tvungen att kolla lådan och hittade dessa godingar från mina tonår. Kul tema @Björn Boett !Lik i i garderoben säger du. Klassiskt exempel som ruttnat i garderoben i 10 plus år, enda gången jag använde den gick kronografpushern sönder och det lossnade bitar på tavlan. Ingen aning om varför jag ens trodde den skulle komma till användning
Nästan lika ful som Panerai, men bara nästan.Lik i i garderoben säger du. Klassiskt exempel som ruttnat i garderoben i 10 plus år, enda gången jag använde den gick kronografpushern sönder och det lossnade bitar på tavlan. Ingen aning om varför jag ens trodde den skulle komma till användning
HA, undrar vad som hände med Storm egentligen...koolaste klockan i stan
ser bättre ut på bild så låt dig inte luras nuNästan lika ful som Panerai, men bara nästan.
Blev lite taggad nu när jag såg den så bytte batteri lite snabbt och den tickar på. Kanske får bli dagens Upptäckte dock att den har 24mm mellan lugsen. Galet brett i förhållande till boettHA, undrar vad som hände med Storm egentligen...koolaste klockan i stan
Äsch sånt där bryr sig sig inte brudarna om ändå. Spruta på lite Polo Sport och ut och ragga baraBlev lite taggad nu när jag såg den så bytte batteri lite snabbt och den tickar på. Kanske får bli dagens Upptäckte dock att den har 24mm mellan lugsen. Galet brett i förhållande till boett
Ja, vem kan dissa det här?Äsch sånt där bryr sig sig inte brudarna om ändå. Spruta på lite Polo Sport och ut och ragga bara
Ah, nu när du säger det så känner jag igen det. Jag provade en Samurai och kom inte överens med de fula svärdvisarna men det här var något helt annat. Mycket stiligt.Aftermarket MM300 stil. Passar väldigt bra, föredrar de framför originalet
Jag måste också slänga på min på ett MN-strap, ser grymt ut!Dagens blir en mkll Paradive på Erikas!