Bara vit verkar det som.Är tavlan "bara" vit eller är den lumad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara vit verkar det som.Är tavlan "bara" vit eller är den lumad?
Tack så mycket!Riktigt riktigt snygg! Sitter bra på dig
Det borde jag har listat ut själv med tanke på att index är lumade...Bara vit verkar det som.
Riktigt bra! Jag gillar verkligen den svarta knurlingen (jaja, vad heter det på svenska då?) på kronorna, jäkligt schysst detalj. Länken ser tunn och fin ut också så den lär bäras väldigt bekvämt.
Det borde jag har listat ut själv med tanke på att index är lumade...
Måndag vettu
Riktigt bra! Jag gillar verkligen den svarta knurlingen (jaja, vad heter det på svenska då?) på kronorna, jäkligt schysst detalj. Länken ser tunn och fin ut också så den lär bäras väldigt bekvämt.
Bra info, utveckla gärna ditt resonemang!Har haft en sån där. Inget vidare ärligt talat.
Kan bara hålla med. Den är svår att ta av..Frukostäpple och Steinhart. Mina andra klockor börjar nog känna sig bortglömda. Sinn och GMT fiftynine för hela slanten! Trodde inte jag skulle fastna så hårt när jag beställde den, men jösses, den är verkligen bra!
Kändes bara lite billig och tråkig. Spinnaker brukar ju vara bang for the buck, men den där kostar väl typ $500 ny och det är för mycket om du frågar mig.Bra info, utveckla gärna ditt resonemang!
/B
Jag tror jag använt den varje dag i över två veckor nu. Jag byter visserligen ibland under dagen, men den får lejonparten av handledstiden. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som är bäst, men den är väldigt bekväm om inte annat!Kan bara hålla med. Den är svår att ta av..
Väldigt snygg! Mycket influenser från Aikon och i förlängningen diverse Genta-modeller, men kul med en aventurinetavla. Men kanske att priset är i överkant. Inte superspännande med ett Miyota 8000-verk i den klockan.Är det någon som har erfarenhet av denna? Balticus stardust..
Ser att den är 42mm tyvärr, skulle varit 40mm enligt mig. Men den var riktigt sexig oavsett..Väldigt snygg! Mycket influenser från Aikon och i förlängningen diverse Genta-modeller, men kul med en aventurinetavla. Men kanske att priset är i överkant. Inte superspännande med ett Miyota 8000-verk i den klockan.
Den med mörkblåa stjärnhimmel tavlan var verkligen finSer att den är 42mm tyvärr, skulle varit 40mm enligt mig. Men den var riktigt sexig oavsett..
Missat den här helt. Galet snygg "compressor" stil.
Kollade några videos på den klockan, den tavlan gnistrar fint när det kommer ljus på den kan man lugnt säga..Den med mörkblåa stjärnhimmel tavlan var verkligen fin
Det är nästan synd att det finns så många fina klockor i världen.
Edit: Hur många gånger har du sett Alice förresten ?
Är det en 'Nodus'?
"greppyta" låter lagom svensktDet borde jag har listat ut själv med tanke på att index är lumade...
Japp, det stämmer. Sjukt trevliga klockor!Är det en 'Nodus'?
Japp, det är ett bättre ord!"greppyta" låter lagom svenskt
Det borde jag har listat ut själv med tanke på att index är lumade...
"greppyta" låter lagom svenskt
Den där är otroligt bra!
Se där ja, det fanns ju ett riktigt ord för det. Tack!Det heter lättring.
proffsigt, jag gillartDet heter lättring.
Tack! Hittar inte den på deras sida? Ny release?Japp, det stämmer. Sjukt trevliga klockor!
Det är en kommande release.Tack! Hittar inte den på deras sida? Ny release?
Kul! Ser fram emot denDet är en kommande release.