• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

725DA7FF-6E0F-4501-9470-DD567C0493D4.jpeg

Now we talking! Fan va bra den är i svart. Grymt glas! Vet vi när release är?

Varför är man aldrig nöjd? Står och tittar ner i ena lådan och tycker att nåt saknas, fast jag egentligen borde vara ganska tillfreds med vad jag skramlat ihop på en studentbudget. Varför finns ingen klocka där den där härliga "nykära" känslan aldrig försvinner? Gissar att det bara är att fortsätta handla som är lösningen....
IMG_20190930_120344.jpg

Varför är man aldrig nöjd? Står och tittar ner i ena lådan och tycker att nåt saknas, fast jag egentligen borde vara ganska tillfreds med vad jag skramlat ihop på en studentbudget. Varför finns ingen klocka där den där härliga "nykära" känslan aldrig försvinner? Gissar att det bara är att fortsätta handla som är lösningen....
IMG_20190930_120344.jpg
Du behöver en G-SHOCK!

IMG_20190930_120344.jpg
Mycket fin samling! :)

IMG_20190930_120344.jpg
Äsch så där är det ju alltid, tycker det ser bra ut jag :)

Tillbaka
Topp