FOQ
Guld
Now we talking! Fan va bra den är i svart. Grymt glas! Vet vi när release är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag slår ett slag för denna. Grym klocka på alla sätt och vis!Om någon är sugen släpper jag denna nu!
För snart kommer min monta i gilt.
Hädanefter kommer jag uttala det som det står, på bredaste dalmål. "Knuuurling"Det borde jag har listat ut själv med tanke på att index är lumade...
Riktigt bra! Jag gillar verkligen den svarta knurlingen (jaja, vad heter det på svenska då?) på kronorna, jäkligt schysst detalj. Länken ser tunn och fin ut också så den lär bäras väldigt bekvämt.
Ska släppas på Fredag!!Now we talking! Fan va bra den är i svart. Grymt glas! Vet vi när release är?
Lite sugen blir man allt Hur linjerar bezeln? Tycker den ser lite off på den bilden. Hade för mig att @Birchgrove hade problem med sin men gick att lösa med lite värmeOm någon är sugen släpper jag denna nu!
För snart kommer min monta i gilt.
Tänker att man vill betala runt 1500. $500 är som du säger helt uppåt väggarna. Nåväl vi får se om det dyker upp nån någon gång.Kändes bara lite billig och tråkig. Spinnaker brukar ju vara bang for the buck, men den där kostar väl typ $500 ny och det är för mycket om du frågar mig.
Jag som lekt lite. Sitter nog ett klick ifrån därLite sugen blir man allt Hur linjerar bezeln? Tycker den ser lite off på den bilden. Hade för mig att @Birchgrove hade problem med sin men gick att lösa med lite värme
Edit: vad blir det för Monta? Beställde du direkt från USA?
Skyquest gmt. Hittade en på bayenLite sugen blir man allt Hur linjerar bezeln? Tycker den ser lite off på den bilden. Hade för mig att @Birchgrove hade problem med sin men gick att lösa med lite värme
Edit: vad blir det för Monta? Beställde du direkt från USA?
Grymt, grattis! Ser framemot att se bilder när du får hem denSkyquest gmt. Hittade en på bayen
Du behöver en G-SHOCK!Varför är man aldrig nöjd? Står och tittar ner i ena lådan och tycker att nåt saknas, fast jag egentligen borde vara ganska tillfreds med vad jag skramlat ihop på en studentbudget. Varför finns ingen klocka där den där härliga "nykära" känslan aldrig försvinner? Gissar att det bara är att fortsätta handla som är lösningen....
Mycket fin samling!Varför är man aldrig nöjd? Står och tittar ner i ena lådan och tycker att nåt saknas, fast jag egentligen borde vara ganska tillfreds med vad jag skramlat ihop på en studentbudget. Varför finns ingen klocka där den där härliga "nykära" känslan aldrig försvinner? Gissar att det bara är att fortsätta handla som är lösningen....
Äsch så där är det ju alltid, tycker det ser bra ut jagVarför är man aldrig nöjd? Står och tittar ner i ena lådan och tycker att nåt saknas, fast jag egentligen borde vara ganska tillfreds med vad jag skramlat ihop på en studentbudget. Varför finns ingen klocka där den där härliga "nykära" känslan aldrig försvinner? Gissar att det bara är att fortsätta handla som är lösningen....
I veckan tror jagNow we talking! Fan va bra den är i svart. Grymt glas! Vet vi när release är?
Utöver denna skall tydligen släppas en ny modell i två olika utföranden, en field och en diver........spännandeNow we talking! Fan va bra den är i svart. Grymt glas! Vet vi när release är?
Ja, och deras kundkontakt är fantastisk. 2 trevliga snubbar som är mycket lätta att ha o göra med.Nodus kommer bli ett märke som är kvar lääänge om dom fortsätter på inslagen väg
Ja, känns som att de gör väldigt mycket rätt! Villhöver en Nodus snarastNodus kommer bli ett märke som är kvar lääänge om dom fortsätter på inslagen väg
Utöver denna skall tydligen släppas en ny modell i två olika utföranden, en field och en diver........spännande
Verkar som två riktiga klocknördar som gör det dom själva skulle köpa. En bra kombo!Ja, och deras kundkontakt är fantastisk. 2 trevliga snubbar som är mycket lätta att ha o göra med.
Ja, och deras kundkontakt är fantastisk. 2 trevliga snubbar som är mycket lätta att ha o göra med.
Nä den skall släppas när det wind upÄr det release på Sector samtidigt som duality? Sector Field har jag väntat på.
Den är fin, gillar.Kan bara hålla med. Den är svår att ta av..
Kör en av favoriterna idag och jag vet att den har inget i tråden att göra. Men det slog mig att det finns inte många homager gjorda baserat på breitling eller har jag missat något?
Den nedre gav ju breitling vibbar helt klart..
Kanske?
Verkligen. Superocean tror jag? Är skitdålig på Breitling...den här är bara platt men antar den påminner ocksåDen nedre gav ju breitling vibbar helt klart..