Blev en dag med Nanok. Sitter och försöker att vara diskret med mitt fotande och ks-surfande under föreläsning.Vad har ni på armen idag? Jag skräller(inte) med att köra Magrette.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev en dag med Nanok. Sitter och försöker att vara diskret med mitt fotande och ks-surfande under föreläsning.Vad har ni på armen idag? Jag skräller(inte) med att köra Magrette.
Frukost tjugo över tio?? Lyx!Krängde på ett sailcloth på Steinharten igår och sitter nu och njuter av den till frukostkoppen. Tycker själv det ser ganska vasst ut!
Idag är det Explorer 39an som får pryda armen. Sjukt trevlig klocka som dessutom håller tiden galet braVad har ni på armen idag? Jag skräller(inte) med att köra Magrette.
Lyx och lyx. Jag försöker att skära i kalorier och antal måltider eftersom jag har ett stillasittande arbete och därför äter jag sällan något mellan 18-12. En kopp kaffe när hungern kommer igång hjälper tillFrukost tjugo över tio?? Lyx!
Bandet passar ypperligt!
Aah, då lät det inte lika glamouröst.Lyx och lyx. Jag försöker att skära i kalorier och antal måltider eftersom jag har ett stillasittande arbete och därför äter jag sällan något mellan 18-12. En kopp kaffe när hungern kommer igång hjälper till
Åhå mkt bra.
Dagens kompis på kontoret.
Haha, satt också och KSade på föreläsningen.Blev en dag med Nanok. Sitter och försöker att vara diskret med mitt fotande och ks-surfande under föreläsning.
Bara för att du frågar, Bratte, och det tillhör ovanligheternaVad har ni på armen idag? Jag skräller(inte) med att köra Magrette.
Det får du ingen like för!Glömde klockan hemma idag.
Jaja, om 6-7 timmar kan jag få på något på armen igen
Ganska nöjd med min ruckning. Började på +1,8s/d när min Cyma kom tillbaka från service vilket är låååångt över spec för eta954.111 som skall gå bättre än 0,5s/d. Tog fem justeringar men nu går den ju riktigt exakt Frågan är om jag skall behålla den eller sälja den med gott samvete... Tack för tipsen @rogart-63
edit: Nu plingade det till i telefonen också, två goda klockrelaterade nyheter på en dag
Jag har bara sett din med denna läckra tavla, höjer helt klart modellen tycker jagBara för att du frågar, Bratte, och det tillhör ovanligheterna
Wotd. En som själv hittar vägen till jobbet, så länge har den varit med. Lär bli ett bra tag till.Vad har ni på armen idag? Jag skräller(inte) med att köra Magrette.
Sicken cliffhangerImorgon alt. på Fredag kommer jag in i tråden igen. Denna gång med en kontroversiell pjäs
Spännande!!Imorgon alt. på Fredag kommer jag in i tråden igen. Denna gång med en kontroversiell pjäs
Sicken cliffhanger
Blir nog skitbra. Kan ni gissa vad det blir?Spännande!!
Ginault Ocean Rover?Blir nog skitbra. Kan ni gissa vad det blir?
Klockan och märket är och har varit kontroversiell. Dels på grund av sin design men också för att det är lite dåligt med information och saker kommit upp. Men ingen kan neka den kvalité som klockan ger en. Och det är ju trots allt produkten som är det viktiga, enligt mig.
Jag tror jag kommer bli nöjd.
Ulysse Nardin, Gerald Genta, Jaquet Droz.... ? Nej haha, jag har ingen aning. Men väntar spänt på upplösningenBlir nog skitbra. Kan ni gissa vad det blir?
Klockan och märket är och har varit kontroversiell. Dels på grund av sin design men också för att det är lite dåligt med information och saker kommit upp. Men ingen kan neka den kvalité som klockan ger en. Och det är ju trots allt produkten som är det viktiga, enligt mig.
Jag tippar på en gmt för tror du har nämnt det tidigare, SteinyBlir nog skitbra. Kan ni gissa vad det blir?
Den var lätt ellerhur, ja så klart! Jag gav kanske för mycket information.Ginault Ocean Rover?
I wish! Som 18-årig student kan jag inte unna mig sådana saker men i framtiden kanske Älskar Jaquet Droz!Ulysse Nardin, Gerald Genta, Jaquet Droz.... ? Nej haha, jag har ingen aning. Men väntar spänt på upplösningen
Edit: Inga av ovanstående är heller speciellt 'affordable'...
Den är sjukt bra, har en självDen var lätt ellerhur, ja så klart! Jag gav kanske för mycket information.
Ne men den ser helgrym ut. Gillar inte mercedesvisare och ginault med sina mil-sub-visare ser grym ut. Vill testa något nytt så det fick bli en sådan. Man kan hänga med en sådan klocka här utan problem, något man kanske inte kan i andra delar av forumet
Kände att det blev för mycket färg för mig med den där. Visst är jag tråkig?Jag tippar på en gmt för tror du har nämnt det tidigare, Steiny
Daniel Wellington?Blir nog skitbra. Kan ni gissa vad det blir?
tycker jag inte, bra valKände att det blev för mycket färg för mig med den där. Visst är jag tråkig?
Har sett dina bilder, ser mycket bra ut.Den är sjukt bra, har en själv
Ska bli kul att se vilken färgkombo osv du köpt!