Det är den är nog ljuset bara.Vad är det för squale? Endast sett Pepsi ceramica med guldiga index och visare.
Snyggt med silver!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är den är nog ljuset bara.Vad är det för squale? Endast sett Pepsi ceramica med guldiga index och visare.
Snyggt med silver!
Det går då att gnälla på allt om man verkligen lägger manken tillOMG!
Tänker hon bli snabbaste mamman, eller...
Samma här!
När vi (jag) mosade förra bilen så hittade vi en ”lagombil”, en 140 hästars SAAB-kombi med automat precis vad vi behövde.
Det slutade i en 225 hästars lull, lull bil och en fru som svor över att det inte fanns nån ”värre” bil hemma någonstans...
Jajjemen!Det går då att gnälla på allt om man verkligen lägger manken till
Finns det verkligen en Saab med 140hk?OMG!
Samma här!
När vi (jag) mosade förra bilen så hittade vi en ”lagombil”, en 140 hästars SAAB-kombi med automat precis vad vi behövde.
Det slutade i en 225 hästars lull, lull bil och en fru som svor över att det inte fanns nån ”värre” bil hemma någonstans...
Mittåt!Finns det verkligen en Saab med 140hk?
1.9tid 120 eller 150hk
2.0t 150 eller 154hk
Haha menade inte att sätta dit dig, som saabnörd blev jag intresserad om man missat någotMittåt!
Menade självklart 150 hk!
oj 43a på bollen, det var ingetVad är det för squale? Endast sett Pepsi ceramica med guldiga index och visare.
Snyggt med silver!
Brukar du hänga där i krokarna?
Kan jag tänka mej är oförglömligt, smakade tjära i munnen år efter? (Sorry skojar bara )Kan berätta för er som gillar whisky att jag 2013 besökte Islay med min käre bror. Vi betade av Caol Ila, Bowmore, Laphroaig, Lagavulin och Arbeg under två oförglömliga sommardagar
42 funkar jag har ca 17,4
Men va lite sugen på 40 dock har jag vart orolig att det ska va för litet.
Highland, Speyside... Finns nog att välja mellanKan jag tänka mej är oförglömligt, smakade tjära i munnen år efter? (Sorry skojar bara )
EDIT: Låter väldigt trevligt, jag skulle valt nåt annat område bara men smaken...
Jag älskar den blå färgen, tillsammans med den orangea GMT-visaren.En bild i dagsljus om än inte solsken. Man ser hur blå tavlan och del av bezeln är och hur svart den kan se ut... Och en lume bild (återigen, ursäkta den usle fotografen).
Konstig synk på pip men är nog kameravinkelfel, är bra.
Ojsan, tack så mycketDina är så mycket bättre!
En lunch med klocktema tillsammans med andra klockberoende i närområdet hade kanske varit trevligt.Sen en månad tillbaka. Jobbar i krokarna. Fast inte på företaget med gula detaljer.
Det stämmer så kanske va bra jag valt felDu brukar ju ha dom lite större. Fått uppfattningen att dom bär rätt så bra trots 42mm.
Du brukar ju ha dom lite större. Fått uppfattningen att dom bär rätt så bra trots 42mm.
Jobbar du i krokarna? Vi kan väl ta en nästa vecka?En lunch med klocktema tillsammans med andra klockberoende i närområdet hade kanske varit trevligt.
Det stämmer så kanske va bra jag valt fel
Eller va nä nu förstår jag inte
Men är den far beyond the sun ??MWW Beluga är riktigt bra!
Tack så mycket! Ja, det var ett bra bilval av frun ändå.Sablar i min låda vad snygg, grattis
Haha, de är fan aldrig nöjda.OMG!
Samma här!
Mm, det är just det som stör mig, SAAB-nörd it is!Haha menade inte att sätta dit dig, som saabnörd blev jag intresserad om man missat något
Kanske mer av en Black Star.Men är den far beyond the sun ??
Tjusig uppsättning, ser man inte i var mans hem.Dessa dagliga val...
Bandspelaren är kanonTjusig uppsättning, ser man inte i var mans hem.