• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

OMG!
Tänker hon bli snabbaste mamman, eller... :)
Samma här!
När vi (jag) mosade förra bilen så hittade vi en ”lagombil”, en 140 hästars SAAB-kombi med automat precis vad vi behövde.
Det slutade i en 225 hästars lull, lull bil och en fru som svor över att det inte fanns nån ”värre” bil hemma någonstans...
Det går då att gnälla på allt om man verkligen lägger manken till :bored:

MWW Beluga är riktigt bra!
120B5DDE-3D61-4630-9DE0-DCC6D1E1E391.jpeg

OMG!
Samma här!
När vi (jag) mosade förra bilen så hittade vi en ”lagombil”, en 140 hästars SAAB-kombi med automat precis vad vi behövde.
Det slutade i en 225 hästars lull, lull bil och en fru som svor över att det inte fanns nån ”värre” bil hemma någonstans...
Finns det verkligen en Saab med 140hk?
1.9tid 120 eller 150hk
2.0t 150 eller 154hk

En bild i dagsljus om än inte solsken. Man ser hur blå tavlan och del av bezeln är och hur svart den kan se ut... Och en lume bild (återigen, ursäkta den usle fotografen).
IMG_20191012_130246_3.jpg

IMG_20191012_130824_8.jpg

Konstig synk på pip men är nog kameravinkelfel, är bra.
Jag älskar den blå färgen, tillsammans med den orangea GMT-visaren.
Men, jag känner mig själv såpass väl att veta att jag nog skulle tröttna. Jag tror svart är min färg. Svart speglar även min själ :smug:

Sablar i min låda vad snygg, grattis :)
Tack så mycket! Ja, det var ett bra bilval av frun ändå. :)
OMG!
Samma här!
Haha, de är fan aldrig nöjda. :hilarious:

Tillbaka
Topp