Waldorf
Guld
Som sagt, ser man inte i var mans hem...nu längre. Tror inte jag har några kasetter kvarBandspelaren är kanon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sagt, ser man inte i var mans hem...nu längre. Tror inte jag har några kasetter kvarBandspelaren är kanon
Fullsmetad med saker man inte behöver.... Är den full med ännu fler klockor alltså?Tack! Det var en demobil så den är fullsmetad med all skit man inte behöver som GPS, skyltläsning mm. Dessutom stora dieselmotorn på 240hk. Jag tycker att hela bilen är overkill men frun ville bestämt ha den så, what to do?
Volkswagen är ju en av få som faktiskt har kvar en analog klocka på instrumentpanelen och det är faktiskt något man inte behöver, haha.Fullsmetad med saker man inte behöver.... Är den full med ännu fler klockor alltså?
Så fort jag mekar i garaget åker gammelstereon i gång!Som sagt, ser man inte i var mans hem...nu längre. Tror inte jag har några kasetter kvar
UnderbartSå fort jag mekar i garaget åker gammelstereon i gång!
Har en massa gammalt inspelat på kassetter.
Allt från Rockdepartementet med Ivan Boring till galen -90 tals-acid med skenande 303r!
Tror faktiskt den är borta ur våranVolkswagen är ju en av få som faktiskt har kvar en analog klocka på instrumentpanelen och det är faktiskt något man inte behöver, haha.
Nostalgi !Så fort jag mekar i garaget åker gammelstereon i gång!
Har en massa gammalt inspelat på kassetter.
Allt från Rockdepartementet med Ivan Boring till galen -90 tals-acid med skenande 303r!
Jag tror bara att det är i Passat som den är kvar. Tror inte heller att den är kvar i 2020-modellen faktiskt.Tror faktiskt den är borta ur våran
Va, en 'micro' med chronometer certifiering ?Ginault:en på idag
Det är ju en bra fråga! "Precision chronometer" också. Har den verkligen varit genom COSC?Va, en 'micro' med chronometer certifiering ?
Där har vi en annan kontroversiell grj med Ginaulten. Den är inte kronometer-certifierad på COSC institutet som de flesta som säger att de är kronometrar är. Istället testas urverken in-house eller av någon annan till samma standarder och så får man med klockan en liten lapp med resultatenVa, en 'micro' med chronometer certifiering ?
Då får man väl köpa en Maserati!Jag tror bara att det är i Passat som den är kvar. Tror inte heller att den är kvar i 2020-modellen faktiskt.
Öh jaha, men erkänns detta av andra än Ginault själva blir följdfrågan...Där har vi en annan kontroversiell grj med Ginaulten. Den är inte kronometer-certifierad på COSC institutet som de flesta som säger att de är kronometrar är. Istället testas urverken in-house eller av någon annan till samma standarder och så får man med klockan en liten lapp med resultaten
SAAB-nörd var det va?Haha menade inte att sätta dit dig, som saabnörd blev jag intresserad om man missat något
På åttiotalet när jag var i de tidiga tonåren förälskade jag mig i Maserati Biturbo, den var/är så snygg.Då får man väl köpa en Maserati!
Antagligen inte haha. Själv bryr jag mig inte, så länge rackaren går som den ska, vilket den verkar göra.Öh jaha, men erkänns detta av andra än Ginault själva blir följdfrågan...
Och det är alltid huvudsakenAntagligen inte haha. Själv bryr jag mig inte, så länge rackaren går som den ska, vilket den verkar göra.
Vilken bra idé. Tror jag skall ta fram en "kjesul precision chronometer super deluxe gt" till mina klockor när jag säljer dem sen. Kan väl stå på certet att jag tycker de går bra.Där har vi en annan kontroversiell grj med Ginaulten. Den är inte kronometer-certifierad på COSC institutet som de flesta som säger att de är kronometrar är. Istället testas urverken in-house eller av någon annan till samma standarder och så får man med klockan en liten lapp med resultaten
Snabbt svar nej, inget ett seriöst företag skulle trycka på tavlan.Öh jaha, men erkänns detta av andra än Ginault själva blir följdfrågan...
Det går säkert att bända loss den o ersätta med en G-shock!Volkswagen är ju en av få som faktiskt har kvar en analog klocka på instrumentpanelen och det är faktiskt något man inte behöver, haha.
Å andra sidan är det inte direkt svårt att verifiera uppgifterna så spelar det verkligen någon roll? Ginault skulle inte ens kunna få en officiellt COSC-märkning då klockorna tillverkas i USA.Nej, tillverkaren själv klassas knappast som en 'objektiv part'.
Nej verkligen inte. Men det är Inte direkt så att de ljuger om att vara COSC-certifierade även om större delen av industrin förknippar "kronometer" med COSC institutet. Inte för att COSC har ensamrätt på att certifiera kronometrar direktNej, tillverkaren själv klassas knappast som en 'objektiv part'.
Var de inte tillverkade i Kina?Å andra sidan är det inte direkt svårt att verifiera uppgifterna så spelar det verkligen någon roll? Ginault skulle inte ens kunna få en officiellt COSC-märkning då klockorna tillverkas i USA.