Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens!
Riktigt bra ett MNDagens!
Dagens!
Svårt! Varför inte helt enkelt bara köpa en Orient Revolver? Asgrym klocka ju, speciellt den med gul tavla.Hej bästa tråden på KS
Jag tror mig att kunna få bäst hjälp här, eftersöker nu något liknande som
Bulova Sea King / Orient Revolver!
Hagla med förslag
Ja den är faktiskt väldigt trevlig. Var nära att slå till när det begav sig, men blev inte så. Men den har väldigt mycket som tilltalar.Morgonkaffe med ena Ventusen.
Laddar för målning och trädgårdsarbete.
Hade tänkt denna som trädgårdsbeater men den var lite snyggare än förväntat
40mmSnyggt, vad mäter en sådan?
Brukar du hänga där i krokarna?Ja, det är dom ju så klart. tänkte helt fel!
Svårt! Varför inte helt enkelt bara köpa en Orient Revolver? Asgrym klocka ju, speciellt den med gul tavla.
Edit: en Hexa kanske?
Det är ju fri returrätt med ouppackad klocka. Men trist ändå för det tar ju lite tid.Beställde sent i Torsdags och på Måndag anländer den enligt status.
MEN har visst beställt 42mm har klickat på fel
Beställde sent i Torsdags och på Måndag anländer den enligt status.
Ser bra ut. Själv hade jag valt just 42 mm, men jag antar att du var ute efter 40 mm? Mina handleder ligger på 17,5-18 cm så 42 känns perfekt för mig.Beställde sent i Torsdags och på Måndag anländer den enligt status.
Men kanske är ett omen jag kanske skulle ha 42Det är ju fri returrätt med ouppackad klocka. Men trist ändå för det tar ju lite tid.
42 funkar jag har ca 17,4Ser bra ut. Själv hade jag valt just 42 mm, men jag antar att du var ute efter 40 mm? Mina handleder ligger på 17,5-18 cm så 42 känns perfekt för mig.
Nu ska vi se!Det kan jag tänka mig, drygt när den drar snett! Jag mäter allt i PSI så jag har ingen aning om vad det blir i kg. Kör 17 PSI fram och 21 PSI bak på MTBn, 90PSI på vägcykeln och 60PSI på de vanliga.
Går det att få tag på en sån där med batteri? Har ju inget eluttag i cykelgaraget.
Ja, det blev över förväntan måste jag säga.Fasen vad bra den! Gillar kombon med bandet.
Tack!Riktigt bra ett MN
40mmSnyggt, vad mäter en sådan?
Nja, jag hade en 42mm och upplevde den som både onödigt hög och tung även om diametern var OK men det är så klart en smaksak. Har personligen väldigt svårt för tjockisar.42mm sitter garanterat bra med
En sån där villhöver jag definitivt! Smidigt att den tar batteri också! Tack för tipset om appen, ska kolla det.Nu ska vi se!
Kollade på Black & Deckers hemsida, våran drivs av antingen 12 eller 230V, perfekt när man är ute med husbilen.
Men nu finns det en nyare modell som går på deras uppladdningsbara 18V batteri. https://www.blackanddecker.se/produ...ckanddeckereanz-se/2017/09/15/16/36/bdcinf18n
Naturligtvis kan man som konsument välja mellan BAR och PSI!
Men ladda ner Trelleborgs Converter, mycket bra app!
R-line med snyggtNu har vi äntligen blivit klara att skaffa en ny bil efter att den andra blev skrot. Jag tog G-shocken till hjälp för att lasta ur vinterdäcken.
Tack! Det var en demobil så den är fullsmetad med all skit man inte behöver som GPS, skyltläsning mm. Dessutom stora dieselmotorn på 240hk. Jag tycker att hela bilen är overkill men frun ville bestämt ha den så, what to do?R-line med snyggt
Så kan det va. Ser ju ut att sitta bra på dej alla tre. Och håller med, l2l och vinklar på hornen är viktigare än diametern på klockan.
Men kanske är ett omen jag kanske skulle ha 42
Kanske funkar tror den har 49mm lug to lug.
Här är bilder på 40,42,43.
Sablar i min låda vad snygg, grattisNu har vi äntligen blivit klara att skaffa en ny bil efter att den andra blev skrot. Jag tog G-shocken till hjälp för att lasta ur vinterdäcken.
Snyggt, grattis!Igår fick jag äntligen hämta ett paket.
Snygg trälåda!
Sen gick det väldigt fort!
2 olika karaktärer - älskar båda!
Dessvärre har jag inget länkverktyg hemma och bilhandlarhänget är för stort. Får vänta med att använda den.
Vid första anblick är jag mycket imponerad av Christopher Ward C65 Trident GMT! Overall känns det som att något högre prislapp än t.ex. Squale är rättfärdigat då helhetskänslan helt klart är bättre. Får se om jag fortfarande tycker samma sak efter ett tags användning av klockan.
Storleken med 41 mm och 47 mm L2L känns väldigt bra. Tavlan är väldigt fin där indexen ser målade ut, men vid en närmare titt ser man att de är applicerade. Visarna är tydliga och jag gillar verkligen GMT-visaren. Glaset är riktigt fint med sina böjda kanter och påminner en hel del om min Halios.
Bezelns färger är trevliga och action när man vrider är grym (obs att den har dykarsjuka vilket enligt instruktionsboken är ”meningen”).
Länken känns och har quick release så att man ska kunna byta snabbt till något annat - riktigt coolt! Dessutom har den en mycket smidig micro-adjustment i claspen som inte kräver några verktyg.
Får återkomma med mer synpunkter på just länken när den väl har kortats.
Det är nog bara ljuset som spelar oss ett spratt.Vad är det för squale? Endast sett Pepsi ceramica med guldiga index och visare.
Snyggt med silver!
OMG!Tack! Det var en demobil så den är fullsmetad med all skit man inte behöver som GPS, skyltläsning mm. Dessutom stora dieselmotorn på 240hk. Jag tycker att hela bilen är overkill men frun ville bestämt ha den så, what to do?