• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Precis. Det var det jag gick igång på. Typ liknande den du har från MK2
Såg att Bamford kommit ut med nya Mayfair. Såg trevliga (färgglada) ut. Fanns som date och no date samt sport.

Date
bamford_mayfair_yellow_cut_out_900x.png


No date
khaki_dial_900x.png


Sport (i polymer)
Mayfair_Black_co_NEW-fnl_900x.png
 

Husse

Patek
Såg att Bamford kommit ut med nya Mayfair. Såg trevliga (färgglada) ut. Fanns som date och no date samt sport.

Date
bamford_mayfair_yellow_cut_out_900x.png


No date
khaki_dial_900x.png


Sport (i polymer)
Mayfair_Black_co_NEW-fnl_900x.png
Den svartgula är ju süper!
Snygga och tydliga detaljer, bandet går ju att byta till gummi eller nåt annat tåligt!
Vem kommer på att designa en sportklocka så att visare, index och tavla flyter ihop nästan utan kontrast? Den i mitten avstår jag! De andra är dock riktigt tilltalande!
Priser?
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
413F665D-D7D2-4B03-B961-FD082BDDDCB0.jpeg
CF1F34A9-253F-420C-A038-7BBF13BB1784.jpeg
0E1BE93A-86CD-4DDE-AE4F-7EB8DCEE6947.jpeg
997859D9-3B34-4CDD-8A17-EEAA2F34C794.jpeg
MDagens blev Meraud Bonair på Meraud’s eget Tropic, superskönt.......

Meraud rockar. Det är nog den klocka jag blivit mest förtjust i sen jag trillade åter ned i klockträsket. Den och Panerai Luminor. Jag har faktiskt i ett par veckor gått och funderat på om jag inte behöver en av den blå också. Visst, det är totalt irrationellt men....

Har också blivit 100% övertygad om att läderbanden som Meraud säljar / skickar med är samma som Molequins av samma lädersort. Tja, bortsett från att Merauden då har lite tjockare sprintar som standard. Fick inte i Merdaudbandet med sina medskickade sprintar i lugsen på min Seiko SARB035.
 
Topp