Såg att Bamford kommit ut med nya Mayfair. Såg trevliga (färgglada) ut. Fanns som date och no date samt sport.Precis. Det var det jag gick igång på. Typ liknande den du har från MK2
Date
No date
Sport (i polymer)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg att Bamford kommit ut med nya Mayfair. Såg trevliga (färgglada) ut. Fanns som date och no date samt sport.Precis. Det var det jag gick igång på. Typ liknande den du har från MK2
Roliga färgkombinationer men är inte visarna lite korta?Såg att Bamford kommit ut med nya Mayfair. Såg trevliga (färgglada) ut. Fanns som date och no date samt sport.
Date
No date
Sport (i polymer)
Vad sägs om denna istället?Roliga färgkombinationer men är inte visarna lite korta?
Nu snackar vi! Den där var ju rolig.Vad sägs om denna istället?
Den svartgula är ju süper!Såg att Bamford kommit ut med nya Mayfair. Såg trevliga (färgglada) ut. Fanns som date och no date samt sport.
Date
No date
Sport (i polymer)
Även GMT finns om man skulle önskaNu snackar vi! Den där var ju rolig.
Gillar!Vad sägs om denna istället?
Då var den första bäst. Vad går en sån på?Även GMT finns om man skulle önska
Första går på 500 pund. Inte hiskeligt dyrt för en limiterad modell (dock quartz). Popeye var dock dyrare, 1500 pund..Då var den första bäst. Vad går en sån på?
Trodde aldrig att jag skulle skriva detta.Drog till lokala och kortade länken!!
500 pund.. finns mer info här.Den svartgula är ju süper!
Snygga och tydliga detaljer, bandet går ju att byta till gummi eller nåt annat tåligt!
Vem kommer på att designa en sportklocka så att visare, index och tavla flyter ihop nästan utan kontrast? Den i mitten avstår jag! De andra är dock riktigt tilltalande!
Priser?
Tack!!Trodde aldrig att jag skulle skriva detta.
Satan vad den är snygg!
Är nog ingen större skillnad på hur man förklarar för frun att man köpt en kvartsklocka för £500 eller en Rolle för nästan £5.000500 pund.. finns mer info här.
https://bamfordlondon.com/collections/mayfair-date
Synd bara att det är quartz
Sant, hos mig är det nästan alltid lättare att sälja in klockor för 5000 pund än 500 pund. Annars tycker hon som oftast att man är impulsivÄr nog ingen större skillnad på hur man förklarar för frun att man köpt en kvartsklocka för £500 eller en Rolle för nästan £5.000
Sen på bollen kanske, men dessa var ju riktigt coola. 41mm.
MDagens blev Meraud Bonair på Meraud’s eget Tropic, superskönt.......
Ändå en rätt ok fru!Sant, hos mig är det nästan alltid lättare att sälja in klockor för 5000 pund än 500 pund. Annars tycker hon som oftast att man är impulsiv
Kan absolut inte klaga. Kan dock vara lite avrundning nedåt när man säger hur mycket man betalatÄndå en rätt ok fru!
Här har jag fått gjort lite arrangemang med klockorna (fan, det låter som att man smygsuper...)
Men hon tror väl att jag har 4-5 klockor...
Grattis! Hur känns den nu då? Kvaliteten och så vidare grymt snygg är den!Drog till lokala och kortade länken!!
Tack!!Grattis! Hur känns den nu då? Kvaliteten och så vidare grymt snygg är den!
Den där skulle jag gärna ha. Fast kanske utan GMT, trots att jag gillar den komplikationen bäst.Även GMT finns om man skulle önska
Kanoon och sitter ju riktigt fint. Kul och jättefin, jag vet . Och färgen är glimrande...
- Då va Christopher Ward Trident PRO mk3 42mm ur boxen.
Är glad att jag råkat välja 42 istället för 40 känns helt ok.
men wow vilken klocka får jag säga
Ja jösses nästan så man får köpa en tillKanoon och sitter ju riktigt fint. Kul och jättefin, jag vet . Och färgen är glimrande...
Fantastisk!Vad sägs om denna istället?
Två går det nog åtHelbetete vad sugen jag är på en CW nu. Som trådskapare känner jag att för att ens framstå som en värdig postare i denna eminenta tråd så borde jag ha en åtminstone en CW, kanske två.
Hmm, tror jag gjort detJa jösses nästan så man får köpa en till