• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick svar från Elshan och han höll med om att det verkar vara nåt knas med urverket. Så han skulle skicka en ny klocka. När jag känner mig nöjd med den nya så skulle jag säga till så fixar han så att jag kan returnera den första. Så han verkar ju schysst att ha och göra med.
Skönt att det löser sig även om det är trist att behöva vänta på en ny. Zelos gör
fina klockor och du blir säkert nöjd till slut. Lägger in en bild på min Zelos Mako PVD.
FFDA7F9B-A59D-4327-ADBE-242A58139B0E.jpeg
 
Hur många var det som klippte en Borealis Adraga?
@Monk Och @midikem ni köpte va? Vilka färger blev det?
Såg "Just one more watch" recension på den blå, bara en prototyp förstås. Men jävlar vad trevlig den såg ut. Tillomed så mercedes-händerna såg bra ut..
 
Solitt guld och tvåton är underbart. De kan även te sig helt olika beroende på design och finish. I grunden är det ju inget gubbigt med tvåton. Helguld blir dyrt, men för mig är det en väldigt speciell känsla jag verkligen gillar. Främst när det är oväntat.
4123203C-3211-4D70-89D2-E523F74BC81E.jpeg

FF3E4E0E-E73E-434C-9174-023AE920676C.jpeg

Så bra :)
Udda och knepig möter stilrent sportig!
 
Hur många var det som klippte en Borealis Adraga?
@Monk Och @midikem ni köpte va? Vilka färger blev det?
Såg "Just one more watch" recension på den blå, bara en prototyp förstås. Men jävlar vad trevlig den såg ut. Tillomed så mercedes-händerna såg bra ut..
Det stämmer bra. Köpte den vita. Det känns som ett väldigt bra val och kommer bli ett bra komplement bland mina andra vita dressare.
 
Ingen dykare idag, men en underskattad klocka på. Trots regnet!
MMLauTL.jpg
Jag säger som min vän @Stroboman det är något speciellt med klockor med två kronor :)
Tror @FreakyLeo håller med han med förresten :)
Trevlig arbetsvecka önskar jag er alla i tråden hursomhelst.

Edit: Postar en bild på en tvåkrona jag diggar, LV Reveil.
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp