På tal om GMT klockor. Dyyyyyr och skitsnygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även Nearly new går åt direkt.Och de dyker nästan aldrig upp som begagnat heller. Såg dem när de såldes av CW och en beg på c24 är nog allt jag sett. Var det en LE?
Sakran, där skulle man varit med...Även Nearly new går åt direkt.
Dessa kom ut i Fredags och försvann lika fort.
Haha klockren!Även GMT finns om man skulle önska
Läcker!
Alpina har en fett fin GMT i överkomlig prisklass
Liten rescension härLäcker!
Naturligtvis vill jag veta pris och storlek?
Ok!Liten rescension här
https://www.ablogtowatch.com/alpina-startimer-pilot-heritage-watch-review/
På chrono24.se finns de till salu mellan 10-15 tusen.
Edit: Jag vet inte huruvida Alpina har någon svensk generalagent.
Jag har två från twostitch, det där på din bild och ett svart racing. Tycker kvalitén är bra, båda mina har dock blivit lite väl mjuka men detta efter mycket flitig användning så fair enough. Racingbandet ser i princip nytt ut fortfarande, medans det ljusbruna har slitits snyggt. Det tog dock lång tid med leverans, fastnade med PostNord tyvärr (knappast twostitch fel). Hoppas det hjälper!Någon som provat läder från two-stich och kan rekommendera dom? Eller något annat tips? Köpte ett för 200 pix som repas bara man nuddar det tyvärr. Osade plast när jag packade upp det. Aja, dumt att vara dumsnål ibland
Huvva!Var ett tag sedan man postade nåt i tråden så får bli en bild på en skitig och halvt nerkyld gst, fyfarao vad kallt det var imorse..
Mäktigt! Nu längtar vi!Hej vänner, detta inlägg tycker jag förtjänar en egen tråd eg. Vår LE Squale visas här för Gnomon av Andrea Maggi, CEO Squale. Tack alla som bidragit till utvecklingen av allas våran egen Squale LE. Om ngn nu är sugen kan vi eventuellt få till ett par dinkor till.
Whoooaaa! Coolast ever ju! Jag vill ha det där pappret och sätta på väggen! Squale! Squale! Squale!Hej vänner, detta inlägg tycker jag förtjänar en egen tråd eg. Vår LE Squale visas här för Gnomon av Andrea Maggi, CEO Squale. Tack alla som bidragit till utvecklingen av allas våran egen Squale LE. Om ngn nu är sugen kan vi eventuellt få till ett par dinkor till.
Mäktigt!Hej vänner, detta inlägg tycker jag förtjänar en egen tråd eg. Vår LE Squale visas här för Gnomon av Andrea Maggi, CEO Squale. Tack alla som bidragit till utvecklingen av allas våran egen Squale LE. Om ngn nu är sugen kan vi eventuellt få till ett par dinkor till.
Det kommer vänta bara .. Kändes som om ansiktet skulle frysa bort när jag brummade till jobbet med moppen..Huvva!
Här är det inte så kallt ”på
Papperet” men det är dimma.
Känns som om kylan går rakt igenom kroppen!
Har en hull jag e riktigt nöjd med, riktigt läckra tavlorÄr galet sugen på en spinnaker croft. Sjukt vackra tavlor. Några tankar och erfarenheter från detta märke?
Liten rescension här
https://www.ablogtowatch.com/alpina-startimer-pilot-heritage-watch-review/
På chrono24.se finns de till salu mellan 10-15 tusen.
Edit: Jag vet inte huruvida Alpina har någon svensk generalagent.
Stjärnurmakarna i Västerås saluför Alpina. Har kikat på den GMT:n ett antal gånger men tyckt det varit lite för mycket pengar. Riktigt trevlig annars. True GMT dessutom.Ok!
För mig saknar svensk generalagent betydelse. Kan lika gärna köpa via Chrono24!
Så stort!!Hej vänner, detta inlägg tycker jag förtjänar en egen tråd eg. Vår LE Squale visas här för Gnomon av Andrea Maggi, CEO Squale. Tack alla som bidragit till utvecklingen av allas våran egen Squale LE. Om ngn nu är sugen kan vi eventuellt få till ett par dinkor till.
Fantastiskt vilket värde som skapas av mikromärken. Jag vore tacksam om någon med erfarenhet av mikromärken i prisklassen 5000-12000:- ville skriva något om hur kvalitén skiljer mellan dem.
Är galet sugen på en spinnaker croft. Sjukt vackra tavlor. Några tankar och erfarenheter från detta märke?
Haha, jäklar va tufftHej vänner, detta inlägg tycker jag förtjänar en egen tråd eg. Vår LE Squale visas här för Gnomon av Andrea Maggi, CEO Squale. Tack alla som bidragit till utvecklingen av allas våran egen Squale LE. Om ngn nu är sugen kan vi eventuellt få till ett par dinkor till.
Tack för svaret! Jag kunde inte hålla mig och slog till på en Spinnaker SP-5058-11!Jag har en Spinnaker Croft som jag köpte i början av sommaren.
Är riktigt nöjd med min, den ger valuta för sitt verkligen affordable pris, och lite mer därtill också, i mina ögon