FOQ
Guld
Fina, liite stora. Vad är priset på dem?
500 Swiss francs tror jag. Men är dom verkligen så stora? 41 mm är väl i stil med en dykare eller är det att historiskt ska de vara små?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina, liite stora. Vad är priset på dem?
Blev en sådan jag måste fota vinkel
500 Swiss francs tror jag. Men är dom verkligen så stora? 41 mm är väl i stil med en dykare eller är det att historiskt ska de vara små?
Som någon skrev innan med 41mm nästan bara glas och stålring blir det ofta rejält större än måtten.
Då är vi två!! :/ Bör man haffa en GMT??Helbetete vad sugen jag är på en CW nu. Som trådskapare känner jag att för att ens framstå som en värdig postare i denna eminenta tråd så borde jag ha en åtminstone en CW, kanske två.
Då är vi två!! :/ Bör man haffa en GMT??
Förvånad, det blev bra!Provade ett brunt läder på min Nanok. Jag tycker det funkar. Eller?
Beställde sent i Torsdags och fick den idag.@Nicke75 Hur lång tid tog det för CW att skicka klockan? Från det att du beställde tills du hade den på handleden?
Det blev den vita även här. Har ingen vit sedan tidigare, så det känns kul. Tack för påminnelsen har inte tänkt på den på ett tag, men det skall bli kul.
Inte heller tänkt på den på ett tag. Ska bli roligt med en dressare som man faktiskt kan bada med. Kommer bli kanon med en linne skjorta på sommaren.Det blev den vita även här. Har ingen vit sedan tidigare, så det känns kul. Tack för påminnelsen har inte tänkt på den på ett tag, men det skall bli kul.
För nån månad sedan var det idel bilder av och dividerande om Squale i tråden, nu är det CW...
Är det bara jag som inte hänger med i svängarna ???
Ah, solklart när du säger detBrexit tror jag är svaret.
@Nicke75 Hur lång tid tog det för CW att skicka klockan? Från det att du beställde tills du hade den på handleden?
Tycker jagDå är vi två!! :/ Bör man haffa en GMT??
Då antar jag att du sett denna?Det blev den vita även här. Har ingen vit sedan tidigare, så det känns kul. Tack för påminnelsen har inte tänkt på den på ett tag, men det skall bli kul.
Haha, hold your horsesAre you doing mate?!
Jag gissar på att CW är riktigt bra grejer. Dom jag har ägt har hållt en grym kvalité rakt igenom.För nån månad sedan var det idel bilder av och dividerande om Squale i tråden, nu är det CW...
Är det bara jag som inte hänger med i svängarna ???
Och de dyker nästan aldrig upp som begagnat heller. Såg dem när de såldes av CW och en beg på c24 är nog allt jag sett. Var det en LE?Det är synd att deras (CW) 'Jumping hour' klockor är out of stock.
Nästa steg ovanför är Oris och då i prisklassen 20-30 lax
Jag minns inte.Och de dyker nästan aldrig upp som begagnat heller. Såg dem när de såldes av CW och en beg på c24 är nog allt jag sett. Var det en LE?
Den hade jag missat, kul att se. Lång väntetid bara, lite galet faktiskt.Då antar jag att du sett denna?
Riktigt bra den därSluta fresta oss! Fan vilken läcker färg!
Haha hur kan du ha missat den när du köpt den vita. Lite kul faktiskt. Jag håller med galet lång väntetid. Har redan glömt av den ett par ggr.Den hade jag missat, kul att se. Lång väntetid bara, lite galet faktiskt.
Oj, var på den här jag skulle skriva " Riktigt bra den där "Blev en sådan jag måste fota vinkel
Fast det gör inte så mycket heller, de är ändå över min budgetOch de dyker nästan aldrig upp som begagnat heller. Såg dem när de såldes av CW och en beg på c24 är nog allt jag sett. Var det en LE?