• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FOQ

Audemars
Blev en sådan jag måste fota vinkel :angel:
D5A252E2-9FA7-4365-8230-0074338A5745.jpeg

Sluta fresta oss! Fan vilken läcker färg!
 

Monk

Panerai
2-Faktor
Hur många var det som klippte en Borealis Adraga?
@Monk Och @midikem ni köpte va? Vilka färger blev det?
Såg "Just one more watch" recension på den blå, bara en prototyp förstås. Men jävlar vad trevlig den såg ut. Tillomed så mercedes-händerna såg bra ut..
Det blev den vita även här. Har ingen vit sedan tidigare, så det känns kul. Tack för påminnelsen har inte tänkt på den på ett tag, men det skall bli kul.
90AB8073-57A9-4E55-8C42-60E740D1B3AF.jpeg
 

midikem

Cartier
Det blev den vita även här. Har ingen vit sedan tidigare, så det känns kul. Tack för påminnelsen har inte tänkt på den på ett tag, men det skall bli kul.
90AB8073-57A9-4E55-8C42-60E740D1B3AF.jpeg
Inte heller tänkt på den på ett tag. Ska bli roligt med en dressare som man faktiskt kan bada med. Kommer bli kanon med en linne skjorta på sommaren.
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
För nån månad sedan var det idel bilder av och dividerande om Squale i tråden, nu är det CW...
Är det bara jag som inte hänger med i svängarna ???
Jag gissar på att CW är riktigt bra grejer. Dom jag har ägt har hållt en grym kvalité rakt igenom.
Fit och finish har känts bättre än tex både Oris och Longines, men det kanske är högst personligt.

Edit: en favvo som lätt fått stanna om den varit lite mindre.
20171212_103054.jpg
 

Mobdil

Omega
Någon som provat läder från two-stich och kan rekommendera dom? Eller något annat tips? Köpte ett för 200 pix som repas bara man nuddar det tyvärr. Osade plast när jag packade upp det. Aja, dumt att vara dumsnål ibland :D
Screenshot_20191014-214942_Chrome.jpg
 
Topp