Med vadå?Ett skepp kommer lastat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med vadå?Ett skepp kommer lastat
Inte så lite DS2 vibbar!Nya startimer Chronon
Haha.. "Petit Paquet".. Älskar att hela paketet är fullsmetat med frimärkenEtt skepp kommer lastat
...ryska frimärken dockHaha.. "Petit Paquet".. Älskar att hela paketet är fullsmetat med frimärken
Inte surströmming i alla fall hoppas jagMed vadå?
Det är så när paketet utgår från RysslandHaha.. "Petit Paquet".. Älskar att hela paketet är fullsmetat med frimärken
Bra observation, tog bilden specifikt på frimärkena som en ledtråd...ryska frimärken dock
Ett skepp kommer lastat
Kan ju va vad som helst!! Spänningen är olidlig!Inte surströmming i i alla fall hoppas jag
Det är så när paketet utgår från Ryssland
Bra observation, tog bilden specifikt på frimärkena som en ledtråd
Här kommer ett par till
Inte surströmming i i alla fall hoppas jag
Här kommer ett par till
Alternativet är automatkarbin när det kommer från Voentorg haha, det är en Ratnik 6Э4-2 som är en del av ryska specialtruppernas standardutrustningMekaniska delar? Ska du bygga en klocka?
Alternativet är automatkarbin när det kommer från Voentorg haha, det är en Ratnik 6Э4-2 som är en del av ryska specialtruppernas standardutrustning
Pansarklocka!Alternativet är automatkarbin när det kommer från Voentorg haha, det är en Ratnik 6Э4-2 som är en del av ryska specialtruppernas standardutrustning
Det ska vara Vostok som tillverkar dom, finns en civil version med manuellt verk och traditionell positionering av kronan hos MeranomFasen vad ballt! Bygger den på Vostok?
Trevlig storlek på den typen av ur, det är charmigt!Yes, tror det är 32 mm. Har två små tjockisar, det första moderna armbandsuret enligt mig.
Roligt, jag trodde lådan var skitstor...well played När stenhård klocka får en ny innebörd, tjusigt!Inte surströmming i i alla fall hoppas jag
Här kommer ett par till
Det skulle man absolut Får se hur länge denna smekmånad vararMan skulle kunna tro att nån är nykär i en klocka?
Kolla spalten mellan krona och bezel. Precision.CW på kontoret idag.
Underbar profil på boetten och kronan står rakt!
Sett till just skithögen av kritik, så är den större än det positiva i det stora hela för MV. Nu gillar jag inte att sprida något utan direkt insyn, men det ryktas ju även om att dom kör kopior från Kina på urverken och sätter sin "egen kaliber" på dessa. Jag var intresserad tidigare men har helt backat efter allt man läst, då finns det avsevärt mer prisvärda klockor som dessutom har trevliga grundare och/eller kundsupport.Jävligt sugen på en meccaniche veneziane.
Läst och hört mkt skit, men även massa positivt.
Vad säger ni?
Det är deras sub hommage jag är intresserad av
Jävligt sugen på en meccaniche veneziane.
Vad säger ni?
Jag har också vart nyfiken på dem och sugen på en. Jag har hört att deras länk ska vara riktigt dålig kvalité. Deras negativa rykte har stoppat mig från köp än så länge men också då jag personligen föredrar länkar och deras fått så dåligt betyg med tanke på priset. @MortenH kanske kan svara på kvaliteten kring länken om han har den.Jävligt sugen på en meccaniche veneziane.
Vad säger ni?
Hatar logotypen.Ytterligare ett Kickstarterprojekt, men tyckte de såg lite intressanta ut. Tankar?
https://silodrome.com/goodspeed-sonoma-watch-a-classically-styled-racing-watch/
Jag har också vart nyfiken på dem och sugen på en. Jag har hört att deras länk ska vara riktigt dålig kvalité. Deras negativa rykte har stoppat mig från köp än så länge men också då jag personligen föredrar länkar och deras fått så dåligt betyg med tanke på priset. @MortenH kanske kan svara på kvaliteten kring länken om han har den.
Svart/ PVD med svart bezelring är grym!Ytterligare ett Kickstarterprojekt, men tyckte de såg lite intressanta ut. Tankar?
https://silodrome.com/goodspeed-sonoma-watch-a-classically-styled-racing-watch/
Helt klart godkänt tycker jag. Bara FedEX ToR kostar ju mer än detVet att det klagats en del på Steinharts kundservice i denna tråd men jag måste ge dem en liten tumme upp för prisvärdhet åtminstone.
Inspektion, justering, ruckning, trycktest, nytt glas och nytt vridringsinlägg. Dessutom frakt med FedEx t/r på deras bekostnad.
Pris? 75 euro.
Visst, det tog fem veckor men det stör inte då jag inte hade bråttom.
Resultatet är en klocka som nästan ser som ny ut.