• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Chumba

Rolex
Vet att det klagats en del på Steinharts kundservice i denna tråd men jag måste ge dem en liten tumme upp för prisvärdhet åtminstone.

Inspektion, justering, ruckning, trycktest, nytt glas och nytt vridringsinlägg. Dessutom frakt med FedEx t/r på deras bekostnad.

Pris? 75 euro.

Visst, det tog fem veckor men det stör inte då jag inte hade bråttom.

Resultatet är en klocka som nästan ser som ny ut.
E7263A18-8E02-42C8-ACDF-5DC484102DC1.jpeg
Det är iallafall vad jag kallar kundservice..:)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag blev lite sugen på en sån här. Jag är verkligen inget fan av visarna med resten är ganska najs...

Materials
Case - 316L Stainless Steel Lens - LEXAN Polycarbonate
Movement
Seiko Instruments Inc. NH35A Automatic Winding Mechanism
Dimensions
Case Width - 40mm excl. crown Case Thickness - 15mm incl. crystal
Water resistance
10 Bar / 100 Meters

b05_cali_green_c.jpg

Artboard7.jpg

Artboard5.jpg

Basecamp_Cali_Basic-1.png

Basecamp_Cali_Green-1.png

Basecamp_Cali_Mil-1.png

Älskar istället visarna, tycker oftast Mercedes är fult men inte när de görs i XL storlek tänk även rolex BB och B&R hydro då känns de mer tool :cigar:
 

v0n

Patek
2-Faktor
Vet att det klagats en del på Steinharts kundservice i denna tråd men jag måste ge dem en liten tumme upp för prisvärdhet åtminstone.

Inspektion, justering, ruckning, trycktest, nytt glas och nytt vridringsinlägg. Dessutom frakt med FedEx t/r på deras bekostnad.

Pris? 75 euro.

Visst, det tog fem veckor men det stör inte då jag inte hade bråttom.

Resultatet är en klocka som nästan ser som ny ut.
E7263A18-8E02-42C8-ACDF-5DC484102DC1.jpeg
Oj va bra, skulle nog säga bättre en ny i detta fall ;) Känner knappt igen gamla Bettan
 
Topp