Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg!![]()
Är det ok med lite fler bilder? Första intrycket är att den ser så ny ut, ska åka och hämta en burk havsvatten till helgen för lite mer patina. Sen så är det en ganska nedtonad elegant sportklocka. Den sitter perfekt på handleden.
![]()
Provade några olika band även om gummit som den kom på var väldigt skön, dock för simpel i utseendet för mig. Kommer nog köra blått och rött Barton elite mestadels eftersom den nog ska bada, bl a Kanarieöarna senare i höst.
![]()
Men jag börjar med ett snyggt Retro Sand från Singularstraps som egentligen är snyggast än så länge.
![]()
![]()
![]()
Det där är ju bedrövligt!Hade små märken på min med!!
![]()
![]()
Jag insåg till slut betydelsen.Bedrövligt att betala så pass mycket pengar och få ett repigt armband.
Men det verkar ju som att supporten försöker hjälpa dig på ett bra sätt ändå? "Pristine" betyder att något är helt nytt.
Bra tips! Hade ringt om jag haft tid på jobbet men det har varit extremt mycket sista tiden.@parasec
Jag hade ett garantiärende med CW för ett par år sedan, efter första mailet så insåg jag samma som du gjorde. Att det blev lite rörigt. Så då ringde jag istället, och fick hjälp direkt.
Så nästa gång jag har problem med CW kommer jag ringa direkt.
HeheheGjorde samma sak med SH. De har lunchstängt fick jag lära mig då, inte direkt vanligt idag. Plus att de som svarade hade sån där skön tysk brytning, tänk Robert gustavssonsom när han spelar över deluxe. Svårt att hålla sig för skratt..![]()
Så kom min också...Såhär kom den.
![]()
Var det inte någon i squale-tråden som var på jakt efter en sådan härom dagen?Typ så, kollar aldrig alternativ på nytt.
Just nu vill jag bli av med min squale tropic som jag inte gillar alls
Säkra då att det är just havsvatten (VästerHAVET) och inte från östkusten som har sjövatten (ÖsterSJÖN).![]()
Är det ok med lite fler bilder? Första intrycket är att den ser så ny ut, ska åka och hämta en burk havsvatten till helgen för lite mer patina. Sen så är det en ganska nedtonad elegant sportklocka. Den sitter perfekt på handleden.
1260322[/ATTACH]
Nåt i alla fall, bra väl?!Det där är ju bedrövligt!
Jag kommer att få en ny länk skickad så fort de ser att min gamla är på väg tillbaks.
Två klockor med annorlunda inslagning och repor, anar att de inte kom direkt från produktion. Inge bra.. Hoppas det blir bra för rackarns trevliga klockor.Så kom min också...
Nu vet jag inte hur ofta de kör sina lagerrensningar men med tanke på att båda dessa verkar vara inköpta i samma veva som deras "almost new sale" känns det spontant som att fel klockor av någon anledning har skickats ut? Kan tänka mig att det sitter två supernöjda kunder därute som beställde en bättre begagnad klocka men fick hem en helt ny.Två klockor med annorlunda inslagning och repor, anar att de inte kom direkt från produktion. Inge bra.. Hoppas det blir bra för rackarns trevliga klockor.
Bara på med ett nato eller valfritt band så du kan njuta lite medans du väntar.Det där är ju bedrövligt!
Jag kommer att få en ny länk skickad så fort de ser att min gamla är på väg tillbaks.
Sweet!!!Snabböppning. Fler bilder kommer antagligen ikväll.
![]()
![]()
![]()
![]()
Halios Seaforth Bronze. Mycket nöjd med färgvalet!
Kul med Vostok! Vad är det du har beställt? Hittar den inte när jag googlar men jag älskar modellen som har integrerat datumhjul på högersidan av tavlan. Någon som vet vilken jag menar? Synd bara att den var speccad till typ +/-60spd...Playing the waiting game
![]()
Kan man få den med kraftigare vridring?Hade jag inte redan haft en klocka med svart tavla och grön vridring på väg så hade det utan tvekan varit ett alternativ. Testade att konfigurera en sån på deras hemsida nu och det blev riktigt läckert.
![]()
Citerar mig själv. Det var tydligen Amfibia Scuba som jag tänkte på.Kul med Vostok! Vad är det du har beställt? Hittar den inte när jag googlar men jag älskar modellen som har integrerat datumhjul på högersidan av tavlan. Någon som vet vilken jag menar? Synd bara att den var speccad till typ +/-60spd...![]()
SeriousWatches har haft en del Undone tidigare men det ser inte ut som att de har det längre. Är nog USA som gäller.Har Undone en återförsäljare i Europa eller måste man handla från USA?
Passar sjukt bra med det blåa Barton. Snygg. Grattis.![]()
![]()
Provade några olika band även om gummit som den kom på var väldigt skön, dock för simpel i utseendet för mig. Kommer nog köra blått och rött Barton elite mestadels eftersom den nog ska bada, bl a Kanarieöarna senare i höst.
![]()
Men jag börjar med ett snyggt Retro Sand från Singularstraps som egentligen är snyggast än så länge.
![]()
![]()
![]()
Min erfa är också att dom är lite "tröga i starten" men ringer man så skyndar dom på det och dom gör alltid rätt för sig så jag tycker dom är bra.@parasec
Jag hade ett garantiärende med CW för ett par år sedan, efter första mailet så insåg jag samma som du gjorde. Att det blev lite rörigt. Så då ringde jag istället, och fick hjälp direkt.
Så nästa gång jag har problem med CW kommer jag ringa direkt.
Kanonbra kombo! Snyggt!Fick hem ett A.F.0210-replikaband idag som fick åka på min MKII Paradive. Blev rätt bra tycker jag! Utan tvekan det bekvämaste bandet jag någonsin har provat också.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej men Seiya är reko att handla med iaf så inga problem där och klockan var snygg!
Nej men Seiya är reko att handla med iaf så inga problem där och klockan var snygg!
Ahh var den så stor alltså... Synd. Och datumet tänkte jag inte på först men det är alltid lika obegripligt att man kör vit på svart. Läsbarhet kanske men vad tusan... Man kollar ju ändå aldrig datum på klockan!The Murph i rätt storlekMen hur fasen tänkte dom med datumet?
Edit: den är visst 41mm.
Kul med fler svenska märken. Men är de inte väldigt lika S&S Worldtimer?
Från Meranom väntar jag på en Komandirskie 650539S (24h GMT), det andra paketet är Yema superman Bronze.Kul med Vostok! Vad är det du har beställt? Hittar den inte när jag googlar men jag älskar modellen som har integrerat datumhjul på högersidan av tavlan. Någon som vet vilken jag menar? Synd bara att den var speccad till typ +/-60spd...![]()
Ja. Hoppas det blir bra med den nya länken.Nåt i alla fall, bra väl?!