• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Baramats

Audemars
2-Faktor
Snabböppning. Fler bilder kommer antagligen ikväll.
1050086-01.jpeg
1050087-01.jpeg
1050090-01.jpeg



1050096-01.jpeg


Halios Seaforth Bronze. Mycket nöjd med färgvalet!

Den gröna är riktigt snygg, särskilt tur med val av extra band som han skickade med, grattis! Tur att den blå inte var skitful den heller :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Säkert, det där blir ännu bättre med lite insliten ruggad känsla! Skulle nog passa bra på 556an också om inte det blir för stor kontrast mellan vitt o beige.
Ja, det kan nog bli snyggt på en 556:a. Jag tror inte att det kommer att bli för stor kontrast, speciellt inte när det är lite använt sen. Det kommer nog att mörkna med tiden. :)
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
@gdae Nu när du har din fina bronsare. Ska du inte sälja den gula Halios till mig?

hmm, då vill jag stå som nr2 på den listan! Vilket som så köp när du får möjlighet, riktigt fina ur. Men som någon annan beskrev så förstår jag att kronan kan bli ett problem om man har klockan nära handen, den ligger väldigt lågt och har vass profil. Jag har den ovanför knölen så för mig funkar det perfekt.
7D2FCE85-21CC-4413-8F6D-9296F2F68886.jpeg

Jag kan också rekommendera "fixed bezel" varianterna av Seaforth.
 
Senast ändrad:

FOQ

Audemars
hmm, då vill jag stå som nr2 på den listan! Vilket som så köp när du får möjlighet, riktigt fina ur. Men som någon annan beskrev så förstår jag att kronan kan bli ett problem om man har klockan nära handen, den ligger väldigt lågt och har vass profil. Jag har den ovanför knölen så för mig funkar det perfekt.
7D2FCE85-21CC-4413-8F6D-9296F2F68886.jpeg

Jag kan också rekommendera "fixed bezel" varianterna av Seaforth.

Hade en men sålde pga av kronans placering. Den skar in i min handled. Men den gula är ju för fin! :)
 
Topp