Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det hade kanske varit snyggare men jag tycker ändå att det funkar.Tycker nog att vridringsinlägget skulle vara borstat stål till den tavlan.
Det verkar underligt. De klockor jag fått från CW har varit väldigt inplastade. Har haft plasten på när jag kortat länkarna och det satt plast på alla sidor av spännet och de olika vikdelarna... Låter som det är ett returex du fått, ett som de glömt QC'a. Hoppas du får det fixat på ett bra sätt för klockan är kanoon.Endast plast på undersida av clasp.
Men boett va plast på och repfri.
Gillar den där skarpt. Du råkar inte veta refnr.?Orient Star har blivit lite av en favorit, idag på nytt läder.
Bra jobb med AR
Det regnar ju inte..Jag och min Scuba dude unnar oss en Trocadero efter dagens lunch, det kan behövas när regnet öser ner utanför.
Hoppas alla vänner i tråden har lite roligare väder.
Tror det är WZ0061DV.Gillar den där skarpt. Du råkar inte veta refnr.?
Tackar Verkar inte vara lätta att finna, speciellt inte i europa, men skam den som ger sigTror det är WZ0061DV.
https://www.shoppinginjapan.net/wz0061dv
Såhär kom den.Det verkar underligt. De klockor jag fått från CW har varit väldigt inplastade. Har haft plasten på när jag kortat länkarna och det satt plast på alla sidor av spännet och de olika vikdelarna... Låter som det är ett returex du fått, ett som de glömt QC'a. Hoppas du får det fixat på ett bra sätt för klockan är kanoon.
Låt jakten börja!Tackar Verkar inte vara lätta att finna, speciellt inte i europa, men skam den som ger sig
Oj, ser ut som den varit öppnad förut och inplastad konstigt. Nåt sånt där stort plasshok fanns inte på min. Här är som den kom och några av plastbitarna som satt runt spännet. Har väl inte alla plastbitar kvar tror jag, en del blir illa åtgånget när jag kortar länken.Såhär kom den.
Det regnar ju inte..
måste tvinga ut mig till bilen och byta till vinterhjul.
Trodde i min enfald att temperaturen skulle stiga nån grad, icke!
3 grader nu, precis som klockan 5!
Som @Jeser90 sa, WZ0061DVGillar den där skarpt. Du råkar inte veta refnr.?
Mitt i alltihopa ville frun bli hämtad...Förstår att det inte känns lockande att dona med det just nu..
Snart dags för mig att fixa det också.
Ja, det håller sig på en stadig och låg temperatur
Kämpa på!
Min är på idag med. Galet trevlig.Orient Star har blivit lite av en favorit, idag på nytt läder.
Bra jobb med AR
Mitt i alltihopa ville frun bli hämtad...
Wow, fullträff! GrattisSnabböppning. Fler bilder kommer antagligen ikväll.
Halios Seaforth Bronze. Mycket nöjd med färgvalet!
Hade jag inte redan haft en klocka med svart tavla och grön vridring på väg så hade det utan tvekan varit ett alternativ. Testade att konfigurera en sån på deras hemsida nu och det blev riktigt läckert.
Snabböppning. Fler bilder kommer antagligen ikväll.
Tror det är WZ0061DV.
https://www.shoppinginjapan.net/wz0061dv
Tackar Verkar inte vara lätta att finna, speciellt inte i europa, men skam den som ger sig
Gratulerar! En riktig snygging!Snabböppning. Fler bilder kommer antagligen ikväll.