Öhm?Jaha, trillade man dit igen , men de var affordable, nästan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Öhm?Jaha, trillade man dit igen , men de var affordable, nästan
Ja ibland finns det gott i frysenSe där ja, den ser ju läcker ut. Och klockan är kanoon med
öhm vad ?
Vad är det för tavla? Hemmagjord?öhm vad ?
Vad är det för tavla? Hemmagjord?
Som jag redan kommenterar, pärlemotavlan är falsk.Vilken av dom för oss som inte kan Rolex? Vill du vara snäll och utveckla? Tack!
Ett tips, ska du spy galla, kan du vänligen hoppa till annan tråd med likasinnade, trevlig kväll...Vad är det för tavla? Hemmagjord?
Väldigt osunt att sprida bilder på illegala kopior på ett klockforum. Folk kan vänja ögonen vid dem så att de själva sedan tar dem för äkta. Den hade du tex inte fått sälja på forumet.Ett tips, ska du spy galla, kan du vänligen hoppa till annan tråd med likasinnade, trevlig kväll...
Den som ska föreställa pärlemo.Vilken av dom för oss som inte kan Rolex? Vill du vara snäll och utveckla? Tack!
Öhm? Om du ska ha fake, vänligen hoppa till ett annat forum med likasinnade.Ett tips, ska du spy galla, kan du vänligen hoppa till annan tråd med likasinnade, trevlig kväll...
Aurum , allas våran glädjespridare, det är som du vet en äkta Rolex, med aftermarket dial med lite bling i, ingen big deal för mig , tvärtom så gillar jag tavlan, och jag kommer posta den precis så mycket, eller lite jag vill, oavsett vad du och dina polare tycker, punkt, för min del.....Väldigt osunt att sprida bilder på illegala kopior på ett klockforum. Folk kan vänja ögonen vid dem så att de själva sedan tar dem för äkta. Den hade du tex inte fått sälja på forumet.
Tråkigt beteende för jag tror du förstår vad jag menar. Har inget emot att du äger och gillar den. Däremot bör man nämna att tavlan är en illegal kopia. Det kan dina medmänniskor vara värda. Nu vet iaf folket i denna tråd att den är fake så jag är nöjd att jag bidragit.Aurum , allas våran glädjespridare, det är som du vet en äkta Rolex, med aftermarket dial med lite bling i, ingen big deal för mig , tvärtom så gillar jag tavlan, och jag kommer posta den precis så mycket, eller lite jag vill, oavsett vad du och dina polare tycker, punkt, för min del.....
Enda jag kan komma på är Vratislava ConceptumTips på mikromärken som gör tanks?
Tips på mikromärken som gör tanks?
Enda jag kan komma på är Vratislava Conceptum
Edit: En svart finns också.
https://vratislavia-watches.com/language/en/avantgarde-moderne-black/
Avantgarde Moderne har jag tittat på förr. Riktigt läcker. Tre nackdelar:
- Den är lite väl lik Reverso
- Den är lite för stor
- Jag har köpstopp!!!!
Tank you very much. (Förlåt kunde inte hålla mig )Kolla Geckota också!
Så du svarade på din orderbekräftelse som var från [email protected]Via Mail till personen som tog emot min order när jag beställde klockan.
Kom du på andra tankar nu?Tank you very much. (Förlåt kunde inte hålla mig )
En man kommer in på en bensinmack i USAKom du på andra tankar nu?
-Tänker du med arslet eller?En man kommer in på en bensinmack i USA
-”Full tank, tank you!”
Haha, vi får lägga ner tror jag.. När kommer alla dina h2? Blir det innan jul?-Tänker du med arslet eller?
-Ja, jag har alltid en baktanke.
On topic:
Hamtun Neon med svampformad lampa speglad i glaset. God natt!
Låter som en sund idé.Haha, vi får lägga ner tror jag.. När kommer alla dina h2? Blir det innan jul?
Jag är också intresserad av tanktips! Behöver inte vara mikro men affordable (Under 10k). Nytt ej vintage.Tips på mikromärken som gör tanks?
Vilken härlig boett!Ny version av Squales 60th anniversary. Dock inte limiterad.
Ja, boetten är riktigt schysst. Tyvärr så är designen på den lånad från Blaincpain vilket är lite synd när de själv har så många bra i bagaget att välja från. Klockan den är inspirerad av är från 60-talet och mätte 34mm medans denna mäter 39mm. Priset ligger på $1140.Vilken härlig boett!
Verkligen retrokänsla på den
Är jag blind (nja, delvis) men vad landar denna i pris?
Lite tråkigt med designlånet men ändå väldigt bra att dom inte tappat självaktningen och gjort nåt monster på 44mm!Ja, boetten är riktigt schysst. Tyvärr så är designen på den lånad från Blaincpain vilket är lite synd när de själv har så många bra i bagaget att välja från. Klockan den är inspirerad av är från 60-talet och mätte 34mm medans denna mäter 39mm. Priset ligger på $1140.