• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

F7F1A342-C03D-4467-AFD6-A21A3D21D7CF.jpeg
2241B340-4193-4DEA-AE0D-E3F1EF99ADF6.jpeg
Jaha, trillade man dit igen , men de var affordable, nästan ;)
Öhm?
 
Väldigt osunt att sprida bilder på illegala kopior på ett klockforum. Folk kan vänja ögonen vid dem så att de själva sedan tar dem för äkta. Den hade du tex inte fått sälja på forumet.
Aurum , allas våran glädjespridare, det är som du vet en äkta Rolex, med aftermarket dial med lite bling i, ingen big deal för mig , tvärtom så gillar jag tavlan, och jag kommer posta den precis så mycket, eller lite jag vill, oavsett vad du och dina polare tycker, punkt, för min del.....
 
Aurum , allas våran glädjespridare, det är som du vet en äkta Rolex, med aftermarket dial med lite bling i, ingen big deal för mig , tvärtom så gillar jag tavlan, och jag kommer posta den precis så mycket, eller lite jag vill, oavsett vad du och dina polare tycker, punkt, för min del.....
Tråkigt beteende för jag tror du förstår vad jag menar. Har inget emot att du äger och gillar den. Däremot bör man nämna att tavlan är en illegal kopia. Det kan dina medmänniskor vara värda. Nu vet iaf folket i denna tråd att den är fake så jag är nöjd att jag bidragit.
 
Via Mail till personen som tog emot min order när jag beställde klockan.
Så du svarade på din orderbekräftelse som var från [email protected]
och fick där besked att de skickar en ny länk utan att du behöver skicka tillbaks den gamla?

För mig har det tagit nästan en veckas mailande samt att jag ska skicka tillbaka min länk först och när den är på väg skickas den nya. Har dock lågt förtroende för att de verkligen gör så.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: FOQ
Vilken härlig boett!
Verkligen retrokänsla på den :)
Är jag blind (nja, delvis) men vad landar denna i pris?
Ja, boetten är riktigt schysst. Tyvärr så är designen på den lånad från Blaincpain vilket är lite synd när de själv har så många bra i bagaget att välja från. :confused: Klockan den är inspirerad av är från 60-talet och mätte 34mm medans denna mäter 39mm. :) Priset ligger på $1140.
 
Ja, boetten är riktigt schysst. Tyvärr så är designen på den lånad från Blaincpain vilket är lite synd när de själv har så många bra i bagaget att välja från. :confused: Klockan den är inspirerad av är från 60-talet och mätte 34mm medans denna mäter 39mm. :) Priset ligger på $1140.
Lite tråkigt med designlånet men ändå väldigt bra att dom inte tappat självaktningen och gjort nåt monster på 44mm!
Ok pris!
 
Tillbaka
Topp