Waldorf
Guld
Kan det vara så att de inser nåt om Brexit kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan det vara så att de inser nåt om Brexit kanske?
Är nått med den klockan jag verkligen gillar! Säg till när det är dags?Jobbar på med Haliosen
Absolut hoppas att det inte blir så dockÄr nått med den klockan jag verkligen gillar! Säg till när det är dags?
Ja, jävla brexit som sätter käppar i hjulet för oss entusiasterKan det vara så att de inser nåt om Brexit kanske?
Agree. Men beställer man nu i helgen så hinner de väl leverera...Ja, jävla brexit som sätter käppar i hjulet för oss entusiaster
Vad har hänt? Rengjord?Obris Morgan idag,
för den goda höstkänslan
Mycket fin den där!Nån som tänker nappa den här ?
https://klocksnack.se/threads/jeanrichard-terrascope-white-dial.121690/
Kör denna idag. Får bli en lite otydlig vinkelbild eftersom den kanske inte hör till dom som är mest affordable .Fredaaaaag! Vad sportar ni för kul klocka idag vänner?
Själv blev det NTH, efter att ha blivit inspirerad av @Mobdil Så köpte jag på mig lite band för att prova på Barracudan. Idag, på läder. Mycket behagligt måste jag säga.
För att vara Breitling är den ju affordableKör denna idag. Får bli en lite otydlig vinkelbild eftersom den kanske inte hör till dom som är mest affordable .
Ja helt klart. Gillar ditt tankesätt där .För att vara Breitling är den ju affordable
Även jag är en av de nöjda. Har både en GMT och en Nereide 3.0. Visst var det leveransproblem efter kickstarterkampanjen, men det tror jag inte är speciellt ovanligt. Vidare har jag inte haft några kvalitetsbrister och tycker nog att jag fått mycket klocka för pengarna. Som med all information på webben ska man nog ta en del med en viss nypa salt. Men det är givetvis upp till var och en att skapa sig en egen uppfattning.Jag är väl en av de (kanske få?) nöjda.
Då jämför jag med andra mikros och annat i samma prisklass som t.ex Squale, Zelos, Evant, Glycine m.fl
Har en GMT jag tycker är bra. Köpt begagnad så jag drabbades inte av leveransproblemen mm som var efter deras kickstarterkampanj.
Fick dock direkt svar och en lite pengar via Paypal när jag såg att GMT-visaren inte synkade helt.
Var du tvungen att posta den *Måste motstå*...*måste motstå*... *måste motstå*Nån som tänker nappa den här ?
https://klocksnack.se/threads/jeanrichard-terrascope-white-dial.121690/
Mycket, mycket snygg i svart! Helt klart topp två Northstars!Fredag och ny klocka spontant väldigt mkt klocka för pengarna! Skulle gärna haft lume på sekundvisaren bara...
Jorge Hysek med ETA automatic verk finns ju också!Tips på mikromärken som gör tanks?
Här tillsammans med den andra av top 2?Mycket, mycket snygg i svart! Helt klart topp två Northstars!
Riktigt snygg! Kul!Fredag och ny klocka spontant väldigt mkt klocka för pengarna! Skulle gärna haft lume på sekundvisaren bara...
Tack! Rätt otroligt hur mkt klocka som kan tillverkas för en rätt liten summa pengarRiktigt snygg! Kul!
Fredag och ny klocka spontant väldigt mkt klocka för pengarna! Skulle gärna haft lume på sekundvisaren bara...
Här tillsammans med den andra av top 2?
Har inte ens tänkt på detSmidigt att kunna byta bezel mellan dom två!
Hittade dessa som inte är mikro men sannerligen affordable om man vill prova en tank:Tips på mikromärken som gör tanks?
Hur motstår man de där två?? Och klockan är helt ok den med.Ingen fokus på något, men så blir det när man soffmyser och ska ta bild samtidigt!