Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes det var min. Tourby var själv väldigt förvirrade hur detta kunde hända. Var i Spanien när det hände.Nej, jag har inte haft några problem där. Troligtvis @levman som också har en Tourby Lawless, dock en lite annan typ.
Vackert!!Nu är det höst, för nu ska båten upp. En mycket behaglig dag i höstsolen, NTH på armen. På Nato dessutom!
Vackert!!
Nu är det höst, för nu ska båten upp. En mycket behaglig dag i höstsolen, NTH på armen. På Nato dessutom!
Oh no... Lost? Har du sett allt förut?Ser på världens näst bästa tv serie, planen är att plöja rubbet på två veckor
Två gångerOh no... Lost? Har du sett allt förut?
Yes, CNS. Och det är khaki varianten. Köpte även det gröna samt ett blått/svart med rand. Mycket trevliga, men lite luriga att få till storleken på bara.Snyggt matchat! Är det NATO från CNS? Tycker den ser grön ut?
Yes, CNS. Och det är khaki varianten. Köpte även det gröna samt ett blått/svart med rand. Mycket trevliga, men lite luriga att få till storleken på bara.
Imponerad över att du orkar!Två gånger
Är dykaruret pensionerat så är min princip att den ska ha läder. Den behöver helt enkelt inte jobba i vatten på ålderns höst.Nä, läder hör ju egentligen inte hemma på dykarur. Men ack vad bekvämt det är, och är det en klocka med vintage-stuk så tycker jag det flyger.
Moderna dykare not so much.
Hur läser man tiden? (Timmarna förstår jag...)
Ok, förstår, spännande. 1 diod per minut som går nedifrån vänster till höger (1-5 min) sedan nästa rad vänster till höger (6-10 min) osv. Gillar det, häftigt. Åsså finns det dem som tycker mina 24 timmars klockor är luriga att läsa .
Var tvungen att tänka till själv där en stund både en och två gånger.
Den första raden är ju som sagt timmar. Sen fyller den rad på rad. Första gröna raden full = 5 min, gula full = 10 min etc etc
Tyvärr är det lite genomlysning från dom andra dioderna så när man tar en bild ser fler prickar ut att lysa än vad det egentligen gör. Klockan på bilden är 21:46
Din Glycine är kungOk, förstår, spännande. 1 diod per minut som går nedifrån vänster till höger (1-5 min) sedan nästa rad vänster till höger (6-10 min) osv. Gillar det, häftigt. Åsså finns det dem som tycker mina 24 timmars klockor är luriga att läsa .
1'a, 2'a hörbarhet nolla. Läsbarhet hälften "good to go" . Dessutom dricker jag inte kaffe (med eller utan öl), vill ha öl när jag skall dricka öl och inget annat. Stout kan ju vara riktigt gott och jag kan acceptera glas där för kolsyrans skull... Nu är vi där igen..Jag och Squalen dricker en öl som ni barbarer i tråden skulle kunna ta del av, "good to go from the can". Ska man dricka "like a pro" så är det såklart glas som gäller, ni ska alltid lyssna på mig! Dessutom årets mindfuck med en stout som ser ut som något helt annat!
Tack, har några "purister". Din RLT lockar liksom några av dina LV, fina saker.Din Glycine är kung
Glöm inte vaniljen! Men för kolsyrans skull? Finns väl i princip inget öl som har så lite kolsyra som stout? Dessutom är detta lika mycket öl som vanlig lager!? Jag gillar förresten vår lilla dance of mutual respect trots våra meningsskiljaktigheter.1'a, 2'a hörbarhet nolla. Läsbarhet hälften "good to go" . Dessutom dricker jag inte kaffe (med eller utan öl), vill ha öl när jag skall dricka öl och inget annat. Stout kan ju vara riktigt gott och jag kan acceptera glas där för kolsyrans skull... Nu är vi där igen..
Jag med, det är lite småtrevligt. Kanske inte skall ta upp tråden allt för mycket med det, gäller ju inte klockor . Såg men vågade inte ens tänka vanilj. Belgisk körsbär . Finns väl någon eller några stoutar som har kolsyrebehållare i sej som öppnar sig när man öppnar burken tror jag. Visst skummar väl stout lite... Lägger ner och säger godnatt. Snart är det äntligen måndag.Glöm inte vaniljen! Men för kolsyrans skull? Finns väl i princip inget öl som har så lite kolsyra som stout? Dessutom är detta lika mycket öl som vanlig lager!? Jag gillar förresten vår lilla dance of mutual respect trots våra meningsskiljaktigheter.
Trots baksmälla från helfvetet ser den bärsen spännande ut helt klart, vad får den för betyg?Jag och Squalen dricker en öl som ni barbarer i tråden skulle kunna ta del av, "good to go from the can". Ska man dricka "like a pro" så är det såklart glas som gäller, ni ska alltid lyssna på mig! Dessutom årets mindfuck med en stout som ser ut som något helt annat!
Microöl i micro-tråden är hårfint... Stout skummar mycket för att strukturen på ölet gör att bubblorna blir så. Det öl som innehåller mest kolsyra är definitivt lager. Körsbär i alla former utom just körsbär är djävulens påhitt!Jag med, det är lite småtrevligt. Kanske inte skall ta upp tråden allt för mycket med det, gäller ju inte klockor . Såg men vågade inte ens tänka vanilj. Belgisk körsbär . Finns väl någon eller några stoutar som har kolsyrebehållare i sej som öppnar sig när man öppnar burken tror jag. Visst skummar väl stout lite... Lägger ner och säger godnatt. Snart är det äntligen måndag.
Ja, den var riktigt najs! Kanske 8 av 10 brödrostar? Den smakar verkligen white russian också så gillar man det så gillat man denna. Viktigt med instruktionerna så att man inte gör fel!Trots baksmälla från helfvetet ser den bärsen spännande ut helt klart, vad får den för betyg?
Vafan ska man behöva läsa instruktioner nu också
Ja, den var riktigt najs! Kanske 8 av 10 brödrostar? Den smakar verkligen white russian också så gillar man det så gillat man denna. Viktigt med instruktionerna så att man inte gör fel!
Magrette idag!