• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Orient.
002.JPG

Idag kom cordurat från Christopher Ward.
Gör sig riktigt bra till klockan.
Väldigt tjockt och styvt men kanske mjuknar med tiden.
Enligt rykten ska det komma en tunnare variant i framtiden.
B1C9E719-D01A-4FA8-9343-57DD8D2E9806.jpeg
F2661F9E-9756-48DC-802C-7DCC445F65C0.jpeg
B7A93F00-C2A5-4DD0-8BF0-E3CE91409B53.jpeg
3AE0276B-D03F-48ED-8EA0-DA9872EC75CD.jpeg
Rackarns snyggt med den färgmatchningen alltså :). Sitter ju snyggt på dej också. Styvt alltså?! Blir lite orolig att det inte kommer passa min sparrisarm.. Iiiiih, snacka om I-landsproblem... :oops::rolleyes:

Gör du rätt i,jag klurar sj på om jag ska utnyttja rabatten som går ut idag men kan inte bestämma mig vilken.
15 % är ju hyfsat för att vara CW om man köper lite dyrare. Annars är väl £100 i avdrag bättre om klockan är lite billigare. Brytgränsen går väl vid £670 eller nåt sånt?! Räknar jag rätt då?
EDIT: de kostar väl över £670 alla trident?
EDIT: så passa på :)

Senast ändrad:
Gör du rätt i,jag klurar sj på om jag ska utnyttja rabatten som går ut idag men kan inte bestämma mig vilken.

15 % är ju hyfsat för att vara CW om man köper lite dyrare. Annars är väl £100 i avdrag bättre om klockan är lite billigare. Brytgränsen går väl vid £670 eller nåt sånt?! Räknar jag rätt då?
EDIT: de kostar väl över £670 alla trident?
För mig blev det bättre med £ för min C65 Pepsi.

Tillbaka
Topp