Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orient.
Börjar trilla in en del recensioner, god kritik hittills. Ser fram emot den! Hoppas kunna knipa en blå för 400.JOMW kikade på Traska Sumiteer idag. Den ser ju riktigt bra ut.
Är ringen i mitten bara smink eller visar den faktiskt 24h på något sätt? Jäkla udda design hur som helst, ska bli intressant att se den färdiga produkten.Kommande från nodus 38 mm 48 lug till lug,detta är en prototyp kommer att komma i svart å grönt
Grattis till 2000 och en väldigt fin klocka!Horizon, här ss och i grönt. Är även wotd. Får visualisera 2000'e inlägget också
Tack, uppskattas. Noterar önskemålet, ha inte så stora förhoppningar i närtid dock. Tar emot att sälja min klockor just nu... Har inte kommit mej för eller lyckats sälja nåt sen i våras...EDIT: @kjesul glömde citatet första gången:
Grattis till 2000 och en väldigt fin klocka!
Kan man ställa sig i kö på den?
Rackarns snyggt med den färgmatchningen alltså . Sitter ju snyggt på dej också. Styvt alltså?! Blir lite orolig att det inte kommer passa min sparrisarm.. Iiiiih, snacka om I-landsproblem...Idag kom cordurat från Christopher Ward.
Gör sig riktigt bra till klockan.
Väldigt tjockt och styvt men kanske mjuknar med tiden.
Enligt rykten ska det komma en tunnare variant i framtiden.
TackRackarns snyggt med den färgmatchningen alltså . Sitter ju snyggt på dej också. Styvt alltså?! Blir lite orolig att det inte kommer passa min sparrisarm.. Iiiiih, snacka om I-landsproblem...
Kunde inte låta bli när jag såg din, fick klicka hem ett jag med för att testa.... innan Brexit...Tack
Det känns rejält och nästan lite lyxigt.
Önskar det va sommar nu dock
Innan brexit var det ja, köpte du nått mer?Kunde inte låta bli när jag såg din, fick klicka hem ett jag med för att testa.... innan Brexit...
Näää, har ju tre CW i lådan redan och bestämt mej för att behålla 38 mm. Annars lockar en pepsi c65 en del.. Har du nåt på lut... en svart 40 mm?Innan brexit var det ja, köpte du nått mer?
Det låter jag vara osagt för stundenNäää, har ju tre CW i lådan redan. Annars lockar en pepsi c65 en del.. Har du nåt på lut... en svart 40 mm?
Det låter jag vara osagt för stunden
Gör du rätt i,jag klurar sj på om jag ska utnyttja rabatten som går ut idag men kan inte bestämma mig vilken.Kunde inte låta bli när jag såg din, fick klicka hem ett jag med för att testa.... innan Brexit...
15 % är ju hyfsat för att vara CW om man köper lite dyrare. Annars är väl £100 i avdrag bättre om klockan är lite billigare. Brytgränsen går väl vid £670 eller nåt sånt?! Räknar jag rätt då?Gör du rätt i,jag klurar sj på om jag ska utnyttja rabatten som går ut idag men kan inte bestämma mig vilken.
Gör du rätt i,jag klurar sj på om jag ska utnyttja rabatten som går ut idag men kan inte bestämma mig vilken.
För mig blev det bättre med £ för min C65 Pepsi.15 % är ju hyfsat för att vara CW om man köper lite dyrare. Annars är väl £100 i avdrag bättre om klockan är lite billigare. Brytgränsen går väl vid £670 eller nåt sånt?! Räknar jag rätt då?
EDIT: de kostar väl över £670 alla trident?
Ja, jag tror £ varit bästa valuta länge nu oavsett rabatter... Rabatten i € är ju 120 och det är väl ungefär £100. Får se vad en Brexit betyder...För mig blev det bättre med £ för min C65 Pepsi.
C65 Trident kostade dessutom 1245€ vs £995. I dollar kostar den $1135. Finns det rabattkod för $?Ja, jag tror £ varit bästa valuta länge nu oavsett rabatter... Rabatten i € är ju 120 och det är väl ungefär £100. Får se vad en Brexit betyder...
Det lägga automatiskt på moms när man väljer dollar tyvär.C65 Trident kostade dessutom 1245€ vs £995. I dollar kostar den $1135. Finns det rabattkod för $?
Vet inte, har bara fått dem i € och £. Den första som ett brev hem, den senare efter att jag frågat efter den.C65 Trident kostade dessutom 1245€ vs £995. I dollar kostar den $1135. Finns det rabattkod för $?
15 % är ju hyfsat för att vara CW om man köper lite dyrare. Annars är väl £100 i avdrag bättre om klockan är lite billigare. Brytgränsen går väl vid £670 eller nåt sånt?! Räknar jag rätt då?
EDIT: de kostar väl över £670 alla trident?
EDIT: så passa på
Riktigt fina alla. Min favorit är nog pepsin i alla fall, men jag är ju inte så lite korkad med det där med flera tidszoner så bry dej inte. Den gula med GMT hade prytt i min låda dock om den funnits.Ska bara bestämma mig
Ska bara bestämma mig