• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Godmorgon microtråden! :D
PSX_20191021_084727.jpg

Ha, och jag som försöker hålla mig från att spamma tråden :) nu MÅSTE jag ju visa den igen...

D912072B-3A2E-41A8-B5FD-8029F711CB4D.jpeg

Kommer definitivt se bättre ut när bronset fått mer patina.
Jag skulle gärna ha den där Magretten om jag hade handled till den.
Ser riktigt bra ut! Är det lädret original? :)

Jag har också spanat på den Magretten men jag säger som du, jag tror inte att mina handleder skulle klara den. :sorry:

Ser riktigt bra ut! Är det lädret original? :)

Jag har också spanat på den Magretten men jag säger som du, jag tror inte att mina handleder skulle klara den. :sorry:

Banden som kom med den blå är det negativa med det här köpet, men det gör inget när lådan är full med annat. Jag är cykel-kompis med Singularstraps så jag har en del från dem. Denna är en gammal "safari honung" som jag har smörjt upp med diverse vegetabiliska fetter och badat mycket saltvatten med. Passar jättebra, nästan löjligt bra.

1F957182-41B0-4829-A48A-4B9973AAE4D2.jpeg

Banden som kom med den blå är det negativa med det här köpet, men det gör inget när lådan är full med annat. Jag är cykel-kompis med Singularstraps så jag har en del från dem. Denna är en gammal "safari honung" som jag har smörjt upp med diverse vegetabiliska fetter och badat mycket saltvatten med. Passar jättebra, nästan löjligt bra.

1F957182-41B0-4829-A48A-4B9973AAE4D2.jpeg
Ser riktigt bra ut och som du säger, passar klockan perfekt! :)

Tillbaka
Topp