Skiddie
Silver
Zelos. Den där GMT'n som jag glömt vad den heter och Swordfish finns i brons/blått.Blått och brons är snyggt.
Vilka fler finns än denna och Christopher Ward i mikrovärlden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zelos. Den där GMT'n som jag glömt vad den heter och Swordfish finns i brons/blått.Blått och brons är snyggt.
Zelos och Halios kommer jag att tänka på men det finns säkert fler.Blått och brons är snyggt.
Blått och brons är snyggt.
Horizon, här ss och i grönt. Är även wotd. Får visualisera 2000'e inlägget ocksåZelos. Den där GMT'n som jag glömt vad den heter och Swordfish finns i brons/blått.
Ser riktigt bra ut! Är det lädret original?Ha, och jag som försöker hålla mig från att spamma tråden nu MÅSTE jag ju visa den igen...
Kommer definitivt se bättre ut när bronset fått mer patina.
Jag skulle gärna ha den där Magretten om jag hade handled till den.
Härligt, grattis! Fin klocka också.Horizon, här ss och i grönt. Är även wotd. Får visualisera 2000'e inlägget också
Boom! Grattis till 2000 kvalitativa inlägg!Horizon, här ss och i grönt. Är även wotd. Får visualisera 2000'e inlägget också
Snyggt inläggHorizon, här ss och i grönt. Är även wotd. Får visualisera 2000'e inlägget också
Tack, det var vänligt sagt, uppskattas. Det är tråden och dess deltagares förtjänst. Så detsamma till dej och alla andra här.Boom! Grattis till 2000 kvalitativa inlägg!
Horizon, här ss och i grönt. Är även wotd. Får visualisera 2000'e inlägget också
Tack. Ja den är riktigt trevlig, glad att jag fick överta vårdnaden.Grattis kompis! Får nästan lite ågren när jag ser den. Bra fin klocka att fira detta!
Två!? Stilla min nyfikenhet tackSmiths får visualisera dagdrömmar om äventyr bortom tangentbordet.
Två nya dinkor på gång!
Tack. Ja den är riktigt trevlig, glad att jag fick överta vårdnaden.
Två!? Stilla min nyfikenhet tack
Alltid kul med nytt, ser fram mot bilderKan säga så här: en internpost och en från Sälj. Hoppas de kommer imorgon. Båda dykare så klart
Alltid kul med nytt, ser fram mot bilder
Ja, tänk om man fick testa alla klockor man var sugen på. Tyvärr sätter ekonomin käppar i hjulet för det, så man får ju prioriteraKommer mycket så klart! Modellerna är kanske inte helt nya för tråden, men dom har funnits i mitt bakhuvud ett tag. Kul att testa på nytt.
Grönt är skönt. Grattis till inläggen .Horizon, här ss och i grönt. Är även wotd. Får visualisera 2000'e inlägget också
Grattis till 2000 broder! Jag kör också grönt idagHorizon, här ss och i grönt. Är även wotd. Får visualisera 2000'e inlägget också
Ser riktigt bra ut! Är det lädret original?
Jag har också spanat på den Magretten men jag säger som du, jag tror inte att mina handleder skulle klara den.
Ser riktigt bra ut och som du säger, passar klockan perfekt!Banden som kom med den blå är det negativa med det här köpet, men det gör inget när lådan är full med annat. Jag är cykel-kompis med Singularstraps så jag har en del från dem. Denna är en gammal "safari honung" som jag har smörjt upp med diverse vegetabiliska fetter och badat mycket saltvatten med. Passar jättebra, nästan löjligt bra.