• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det går att få tillbaka momsen för den första efter att du returnerat den :) lite "jobbigt" men går ganska smidigt. Hanteringskostnaden du betalt för den första får du dock inte tillbaka om jag minns rätt
Aha, ok får kika på det om det dyker upp ett till brev där dom vill ha betalt. Momsen för den första blev lägre än den borde varit, om en säger, så vill helst inte att dom gräver djupare i det heller... ;)

Sitter och avnjuter en Urweiße och lite skön musik i lurarna efter 72 mil i bilen
05B22F23-2F67-489F-9481-03657071E311.jpeg

Kul ändå att den ena är 38mm och den andra 41mm. Ser ju knappt ut att vara skillnad på dom. Fan, C65 GMT är en trevlig klocka alltså. Jag vill ha en :(
Det har du rätt i, 38 och 40 mm c60 mk3 har 20 mm mellan bandhornen medan 42 har 22. c65 har 22 mm så den på bilden som har bredast mellan bandhornen har den smalaste mittlänken. :)
Men du har ju just fått en CW, öppna nu. Du kan väl inte sitta vid matbordet och längta till nästa måltid, eller? ;)

Stämmer, har en. Vilken koll du har @FOQ ! :) Trevlig klocka med ett eta 2836 i som funkar bra. Välbyggd, stadig. Länken är bra med skruvade länkar, inte CW klass men lika bra som Squale och Stainhart. Hade den som wotd igår faktiskt och den tickar fint på fortfarande (bilden nedan). Kan tänka mej att släppa den faktiskt... :angel:
IMG_20191021_194001_7.jpg

Låter najs behöver fundera lite då mina handleder är så jävla stora :( Ca 21+cm
42mm brukar sitta som ett smäck

Velar mellan den och Steinharts motsvarighet eller en Explorer 2:a
Det beror på hur dyr kåk frun vill att vi ska köpa

Fan sugen på pepsin...

Edit: jävla brexit och rabatter. Stressar ju upp en. Express borde väl funka bra från CW?
:) Visst är det jobbigt. Jag tror normaltransport fortfarande klarar det, CW brukar vara snabba... notera "tror" dock. Och väntar man lite till med att beställa...
EDIT: Pepsin är bra fin, c65 är kanoon...

• Like
Reactions: FOQ
Va Inget måste vara ljuset som gör att visarna ser svarta ut:p
Har iof grunnat på Pepsin väldigt länge.
K Ö P!
Kul ändå att den ena är 38mm och den andra 41mm. Ser ju knappt ut att vara skillnad på dom. Fan, C65 GMT är en trevlig klocka alltså. Jag vill ha en :(
Köp!! Aldrig fel med 2 CW.
Fan sugen på pepsin...
Edit: jävla brexit och rabatter. Stressar ju upp en. Express borde väl funka bra från CW?
Köp! Du kan få testa min över den där lunchen. Eller så är det bara att köpa om kupongen köper ut idag? Express funkar bra så länge de får iväg grejerna.
Tänk om CW:s kundservice varit lika bra som Zelos och man fått samma upplevelse som @Masen81. Verkar som att man inte kan få allt.
Yes, då var den framme. En CW C60 GMT 40mm. Bilder gör den inte rättvisa.
Ordningen är nu återställd och Christopher finns nu åter hos mig.

Quick and dirty shot vid matbordet i dåligt ljus.
20191021_203743.jpg
Vackert! Gratulerar! Ser fram emot fler bilder.

K Ö P!

Köp!! Aldrig fel med 2 CW.

Köp! Du kan få testa min över den där lunchen. Eller så är det bara att köpa om kupongen köper ut idag? Express funkar bra så länge de får iväg grejerna.
Tänk om CW:s kundservice varit lika bra som Zelos och man fått samma upplevelse som @Masen81. Verkar som att man inte kan få allt.

Vackert! Gratulerar! Ser fram emot fler bilder.

Löper ju ut idag.. ska fundera en stund. :bawling:

Edit: vi hörs under veckan via PM. Hemma med sjuka barn imorgon. :(

:) Härligt. Ser ju ut att sitta bra (och snygg som fanken med den orangea gmt visaren och texten mot svart och vitt). Skillnad mot SH'n? 1 mm men känslan? Högre? Stabilare? Kraftfullare? Vore kul att testa 38 mot 40 vid nåt tillfälle...
Högre utan tvekan, men "light catcher" boetten gör sitt bra bra här.
Och ja, vi får ta det vid tillfälle :)

Tillbaka
Topp