Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uni eller bidirectional vridring ?Helt ärligt så känns den ganska liten, var tvungen att mäta Men den var 40mm så bärs väldigt bra.
Tack, det kändes helrätt att klicka hem denna.
Din vilja är min lag!
Haha @kjesul du vet, jag bara mååååååste veta dettaUni eller bidirectional vridring ?
Dykarsjukan, 120 klicks unidirektional! Funkar ju någorlunda men kan ju tyckas att de kunde byta bezeln till en 48 klicks när de ändå byter inserten.Uni eller bidirectional vridring ?
Jaaa Du har så rätt. Har ännu inte stött på en omgjord dykare som har en "korrekt" gmt funktion i bezeln. Hur är det med Omega seamaster gmt? Oris? Breitling kanske fixar det då de är mer pilot än dyk? Mina glyciner däremot fixar det alla, men är ju pilotklockor som tål bad (inte alla men några av dem)...Haha @kjesul du vet, jag bara mååååååste veta detta
Min Breitling Avenger 2 gmt är korrekt..Jaaa Du har så rätt. Har ännu inte stött på en omgjord dykare som har en "korrekt" gmt funktion i bezeln. Hur är det med Omega seamaster gmt? Oris? Breitling kanske fixar det då de är mer pilot än dyk? Mina glyciner däremot fixar det alla, men är ju pilotklockor som tål bad (inte alla men några av dem)...
Grattis till en riktigt fin klocka! Den boetten är riktigt lyckad!Ingen överraskning vad som sitter på handleden idag
Dagens bikt: Jag funderar på att synda. Triwa har nån slags rea just nu, och de har ett par läckra verk i 38mm storlek... visst, det är inte ett äkta microbrand, men 598 kr är ju affordable i alla fall. Men behöver jag verkligen... äsch, glöm den frågan, ni är ju enablers hela bunten.
Ingen överraskning vad som sitter på handleden idag
Sådär ja, nu har Yema Superman Bronze äntligen landat
Far o bada vilken snygging!Sådär ja, nu har Yema Superman Bronze äntligen landat
Lyx med centrerad bezelPaketöppning idag.
Hmmm... Nått som för tankarna till vitt pulver, dansande kvinnor på suspekta hak, vita loafers och Ferrari Testarossa.
Fan vad bra denna är! Nu förstår jag varför folk gillar denna. Sjukt charmig! Tack för en fin affär @Von! Du har helt rätt.. detta ex är verkligen fin!
Lyx med centrerad bezel
Grymt, ser bra ut! Du får biffa upp dina taniga handleder bara, en gammal hederlig ryssfemma passar med temat kan jag tyckaPaketöppning idag.
Hmmm... Nått som för tankarna till vitt pulver, dansande kvinnor på suspekta hak, vita loafers och Ferrari Testarossa.
Fan vad bra denna är! Nu förstår jag varför folk gillar denna. Sjukt charmig! Tack för en fin affär @Von! Du har helt rätt.. detta ex är verkligen fin!
Grymt, ser bra ut! Du får biffa upp dina taniga handleder bara, en gammal hederlig ryssfemma passar med temat kan jag tycka
Bara att köpaaaa! Ingen minns en fegis
Vilken modell är det du funderar på? Bilder är ju kul..
Aj då. Ja, det var till dig. Jag glömde att citeraVar det där till mig? Den här var den första som fångade mitt intresse. IVORY SPIRA:
https://www.triwa.com/se/outlet/ivory-spira-70/
Var det inte nån här som sökte en svart till sin hustru?
https://www.triwa.com/se/outlet/sort-of-black-50/
Dessutom med en fånig ordvits i namnet, där "sort" är danska och "sort of black" är engelska...