• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

:confused:Ska bara bestämma mig
E6C28141-E002-4B47-9041-02BAA8880449.jpeg
19B69157-DF88-4050-BA1C-97BBECAE8D14.jpeg
4CFE0555-E6EB-4443-A1F3-655A51FFE870.jpeg
Svårt val, pepsi eller den gula för mig. Av dom klockorna.
Edit: Alla tre är ju bra komplement till din C60. En modern dykare, och en med vintage-stuk.

Någon som har erfarenhet av Bernhardt ?
Hur är

Är sugen på en i länken nedan

https://www.bernhardtwatch.com/collections/gmt-and-dual-time/products/binnacle-gmt-ii-white
Stämmer, har en. Vilken koll du har @FOQ ! :) Trevlig klocka med ett eta 2836 i som funkar bra. Välbyggd, stadig. Länken är bra med skruvade länkar, inte CW klass men lika bra som Squale och Stainhart. Hade den som wotd igår faktiskt och den tickar fint på fortfarande (bilden nedan). Kan tänka mej att släppa den faktiskt... :angel:
IMG_20191021_194001_7.jpg

Kan rapportera att Elshan/Zelos håller vad han lovar. Ersättaren dök upp idag. Bra kundservice utan krångel alltså.
När det gäller klockan så får jag erkänna att jag är ganska imponerad av vad man får för så lågt pris.
Kanske får bli nån till modell framöver. Nåt i brons på läderband vore ju inte dumt...
DSC_0977.JPG

Antar att man kommer åka på tullavgift och moms en gång till. Får väl läsa på hur man ska protestera mot sånt isåfall.

Senast ändrad:
Kan rapportera att Elshan/Zelos håller vad han lovar. Ersättaren dök upp idag. Bra kundservice utan krångel alltså.
När det gäller klockan så får jag erkänna att jag är ganska imponerad av vad man får för så lågt pris.
Kanske får bli nån till modell framöver. Nåt i brons på läderband vore ju inte dumt...
DSC_0977.JPG

Antar att man kommer åka på tullavgift och moms en gång till. Får väl läsa på hur man ska protestera mot sånt isåfall.
Det går att få tillbaka momsen för den första efter att du returnerat den :) lite "jobbigt" men går ganska smidigt. Hanteringskostnaden du betalt för den första får du dock inte tillbaka om jag minns rätt

Tillbaka
Topp