Svårt val, pepsi eller den gula för mig. Av dom klockorna.Ska bara bestämma mig
Edit: Alla tre är ju bra komplement till din C60. En modern dykare, och en med vintage-stuk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt val, pepsi eller den gula för mig. Av dom klockorna.Ska bara bestämma mig
Lite så men den gula med svart sekundvisare verkar inte finnas inne. Finns med vit dock.Svårt val, pepsi eller den gula för mig. Av dom klockorna.
Edit: Alla tre är ju bra komplement till din C60. En modern dykare, och en med vintage-stuk.
Ska bara bestämma mig
Ja den gula med svart sekundvisare är riktigt grann.Riktigt fina alla. Min favorit är nog pepsin i alla fall, men jag är ju inte så lite korkad med det där med flera tidszoner så bry dej inte. Den gula med GMT hade prytt i min låda dock om den funnits.
Eller vänta nu måste vara ljuset som gör att visarna ser svarta ut på stora fotot.Ja den gula med svart sekundvisare är riktigt grann.
Va Inget måste vara ljuset som gör att visarna ser svarta utLite så men den gula med svart sekundvisare verkar inte finnas inne. Finns med vit dock.
Någon som har erfarenhet av Bernhardt ?
Hur är
Är sugen på en i länken nedan
https://www.bernhardtwatch.com/collections/gmt-and-dual-time/products/binnacle-gmt-ii-white
@kjesul har eller iaf har haft den. Personligen har jag haft 2 st genom åren. Dock andra modeller. Bra klockor, välbyggda.Någon som har erfarenhet av Bernhardt ?
Hur är
https://www.bernhardtwatch.com/collections/gmt-and-dual-time/products/binnacle-gmt-ii-white
C60 och C65 verkar ha samma länk?Riktigt fina alla. Min favorit är nog pepsin i alla fall, men jag är ju inte så lite korkad med det där med flera tidszoner så bry dej inte. Den gula med GMT hade prytt i min låda dock om den funnits.
Nån som vet hur länge man ska ugnssteka kycklingklubbor i 200 grader ?
Känner igen formen på paketetVad är nu detta? Leverans, på en måndag så här långt innan julafton!
Färska eller frysta?Nån som vet hur länge man ska ugnssteka kycklingklubbor i 200 grader ?
Vad är nu detta? Leverans, på en måndag så här långt innan julafton!
Någon som har erfarenhet av Bernhardt ?
Hur är
Stämmer, har en. Vilken koll du har @FOQ ! Trevlig klocka med ett eta 2836 i som funkar bra. Välbyggd, stadig. Länken är bra med skruvade länkar, inte CW klass men lika bra som Squale och Stainhart. Hade den som wotd igår faktiskt och den tickar fint på fortfarande (bilden nedan). Kan tänka mej att släppa den faktiskt...
Tack225gr
45min från fryst
25-30 tinad
brukar jag köra
Gillar skarpt att sånt här plötsligt dyker upp i tråden Keep it up.Nån som vet hur länge man ska ugnssteka kycklingklubbor i 200 grader ?
Man blir lätt sällskapssjuk på ön mitt i ingenstansGillar skarpt att sånt här plötsligt dyker upp i tråden Keep it up.
Vad är nu detta? Leverans, på en måndag så här långt innan julafton!
Nä inte c60 mk3 och c65 i alla fall. Olika länkar helt både änd och i. Mittlänkens bredd är 9.89 mm på c65 och 11,78 mm på c60 mk 3..C60 och C65 verkar ha samma länk?
Va Inget måste vara ljuset som gör att visarna ser svarta ut
Har iof grunnat på Pepsin väldigt länge.
Det går att få tillbaka momsen för den första efter att du returnerat den lite "jobbigt" men går ganska smidigt. Hanteringskostnaden du betalt för den första får du dock inte tillbaka om jag minns rättKan rapportera att Elshan/Zelos håller vad han lovar. Ersättaren dök upp idag. Bra kundservice utan krångel alltså.
När det gäller klockan så får jag erkänna att jag är ganska imponerad av vad man får för så lågt pris.
Kanske får bli nån till modell framöver. Nåt i brons på läderband vore ju inte dumt...
Antar att man kommer åka på tullavgift och moms en gång till. Får väl läsa på hur man ska protestera mot sånt isåfall.
Kul ändå att den ena är 38mm och den andra 41mm. Ser ju knappt ut att vara skillnad på dom. Fan, C65 GMT är en trevlig klocka alltså. Jag vill ha enNä inte c60 mk3 och c65 i alla fall. Olika länkar helt både änd och i. Mittlänkens bredd är 9.89 mm på c65 och 11,78 mm på c60 mk 3..
Ok då kanske jag ska beställa med länk istället.Nä inte c60 mk3 och c65 i alla fall. Olika länkar helt både änd och i. Mittlänkens bredd är 9.89 mm på c65 och 11,78 mm på c60 mk 3..
Ok då kanske jag ska beställa med länk istället.