Läste "erotiska"... HeheSaknar hans exotiska morgonbilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste "erotiska"... HeheSaknar hans exotiska morgonbilder
Kommande från nodus 38 mm 48 lug till lug,detta är en prototyp kommer att komma i svart å grönt
För dårar som oss är det väl samma sakLäste "erotiska"... Hehe
Känns inte som det cirkulerar så många Damasko da353 här måste vara min son jag köpte från England i februari tror jagIngen aning, kanske? Eller vad syftar du på?
Nja, det var väl inget mål egentligen men det blev visst så. Har lite annat skrot liggandes om det skulle bli tråkigt
Spot on!För dårar som oss är det väl samma sak
Den var riktigt trevlig, var hittade den informationen?
Aha, 'hemliga' Facebookgrupper finns det ju för lite av.Finns en "hemlig" grupp på Facebook där de lägger ut bilder. Kan tillägga att Nodus H-länk kommer att följa med. Älskar den länken!
Aha, 'hemliga' Facebookgrupper finns det ju för lite av.
Tack för responsen.
Näää så menade jag inte Seiko är bra skit, det vet ju alla. Har några ljusskygga pjäser kvar och har lite annat i kikaren. Vi får se, OWG är ett ganska luddigt begrepp men nog fan har jag en och samma klocka dygnet runt just nu. Märklig känsla att inte villhöva allting hela tidenSeikos? Hehe.. skrot
Köpte du din son i England? Wow, hade ingen aning om att det är så man gör. Fick bara döttrar så det kanske är anledningen.Känns inte som det cirkulerar så många Damasko da353 här måste vara min son jag köpte från England i februari tror jag
Tror jag ska faxa till demÄr nog bara att skriva till dom på Facebook så borde det gå bra!
Tror jag ska faxa till dem
Alla sätt är bra utom de dåliga.
...som facebookAlla sätt är bra utom de dåliga.
Nej denna är man nog ensam med faktiskt! Yes, fast papperna säger mars men nära nog. Den här boetten är ju i en helt egen klass!Känns inte som det cirkulerar så många Damasko da353 här måste vara min son jag köpte från England i februari tror jag
Nodus inside circle på fbDen var riktigt trevlig, var hittade den informationen?
Jag använder inte ansiktsbok och kommer aldrig göra...som facebook
Kan man starta gruppen VVFB(VågaVägraFacebook) på Facebook?...som facebook
Den såg trevlig ut!Nytt från Lorier! Ser riktigt schysst ut och perfekta mått. Kul att man har valt handvevat Seagull-verk också.
Den tickar många härliga retroboxar. Handvevat, plastglas och bra storlek.Den såg trevlig ut!
Den verkar inte ha dykt upp på deras hemsida ännu, men på instagram skriver de att den även skall komma i andra färger. Leverans januari 2020.Den tickar många härliga retroboxar. Handvevat, plastglas och bra storlek.
Ska bli kul att se vad den mer kommer i för färger.Den verkar inte ha dykt upp på deras hemsida ännu, men på instagram skriver de att den även skall komma i andra färger. Leverans januari 2020.
Ja, jag ångrar lite att jag släppte den... Kollade på bilderna nu och jag fick hem den den 2 aprilNej denna är man nog ensam med faktiskt! Yes, fast papperna säger mars men nära nog. Den här boetten är ju i en helt egen klass!
Det förstår jag verkligen! Har du kvar något av dina Barton-band måntro?Ja, jag ångrar lite att jag släppte den... Kollade på bilderna nu och jag fick hem den den 2 april
Jag spanade på denna ett tag, men du hann före. Grattis till köpet. Grymt fin klocka.Precis hämtat ut denna, första intrycket är fantastiskt!