Riktigt snygg!Nytt från Lorier! Ser riktigt schysst ut och perfekta mått. Kul att man har valt handvevat Seagull-verk också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg!Nytt från Lorier! Ser riktigt schysst ut och perfekta mått. Kul att man har valt handvevat Seagull-verk också.
Suverän storlek!Nytt från Lorier! Ser riktigt schysst ut och perfekta mått. Kul att man har valt handvevat Seagull-verk också.
Ja, jag tror att den kan bli perfekt.Suverän storlek!
Kul att allt inte är 45mm
Ja jag har ett gäng kvar, ska kolla i morgon!Det förstår jag verkligen! Har du kvar något av dina Barton-band måntro?
Nytt från Lorier! Ser riktigt schysst ut och perfekta mått. Kul att man har valt handvevat Seagull-verk också.
Ja jag har ett gäng kvar, ska kolla i morgon!
Kvarts förekommer en del i tråden, offast affordable... Kör på.Vet inte om quartz-klockor är diskvalificerade från denna tråd, men ni får protestera isåfall.
Dagens desk diver - Scurfa Diver One.
Har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om de gula visarna än. Kanske hade föredragit nån orange ton istället, a la Squale.
Det går fort när man har roligt...1200 sidor gubbar
Absolut inte, vi är många här inne som gillar kvarts och din är dessutom både affordable och micro så den passar perfekt! Välkommen!Vet inte om quartz-klockor är diskvalificerade från denna tråd, men ni får protestera isåfall.
Har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om de gula visarna än. Kanske hade föredragit nån orange ton istället, a la Squale.
Vet inte om quartz-klockor är diskvalificerade från denna tråd, men ni får protestera isåfall.
Skoj. Kul. Verkligen. Jag har kvalitetssäkrat verksamheter så jag vet hur roligt du kommer ha under hela dagen!Årets sämsta dag idag: ISO-revision. Skjut mig.
Årets sämsta dag idag: ISO-revision. Skjut mig.
En riktig höjdare det där.Fortsätter på inslaget spår.
Inget är så uppfriskande som 15 minuter studsmatta på morgonen .
Värsta vädret typ...
Inget fel med vare sig kvarts eller Scurfa, tjusigtVet inte om quartz-klockor är diskvalificerade från denna tråd, men ni får protestera isåfall.
Vet inte hur stort intresset är men nu har Doxa släppt renderingsbilder på resterande färger på kommande SUB200. Lite besviken på index/visare kombon, ser stökigt ut.
https://doxawatches.com/products/sub-200?variant=29458973655149
Hade laddat lite för den turkosa, men nu vet jag inte längre. Stör mig på den kromade index på tavlanDen gula såg ju rätt trevlig ut, men vettefan om det blir köp.
Finns det några indikationer på pris?Vet inte hur stort intresset är men nu har Doxa släppt renderingsbilder på resterande färger på kommande SUB200. Lite besviken på index/visare kombon, ser stökigt ut.
https://doxawatches.com/products/sub-200?variant=29458973655149
990 dollar tror jag. Kan dock bli knöligt att köpa i Europa utan momspåslag och såFinns det några indikationer på pris?
Ltd ed. var CHF 1’190.00. Dessa borde förhoppningsvis vara billigare. Dock tillkommer väl moms och tull?Finns det några indikationer på pris?
990 dollar tror jag. Kan dock bli knöligt att köpa i Europa utan momspåslag och så
Tack så mycket! Såklart får man ju räkna på moms + tull så det sticker fort iväg lite.Ltd ed. var CHF 1’190.00. Dessa borde förhoppningsvis vara billigare. Dock tillkommer väl moms och tull?