• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skulle behöva fylla på lite i klockkassan :( Skall försöka få tummen ur och lägga upp lite här och på tratten. Heads up här först iallafall ifall någon är sugen. Bra rabatt till mikrobröder utlovas.
107E71CB-A2C8-4E32-828C-6C615DF82BAF.jpeg

Edit: Candinon är tjingad men han har inte hört av sig än. Två digitalas kan få gå också.
945CDD30-675B-412C-9EB7-D3FDC85C6CA6.jpeg

Senast ändrad:
Vet inte hur stort intresset är men nu har Doxa släppt renderingsbilder på resterande färger för kommande SUB200. Lite besviken på index/visare kombon, ser stökigt ut.
https://doxawatches.com/products/sub-200?variant=29458973655149
sub-200-870987_800x.jpg

sub-200-298424_1500x.jpg

Med dessa bilder förstår jag varför submariner inte förändrats så radikalt senaste 50 åren. Ser inget DoxaDNA i dessa :oops:

Edit: såg livebilderna nu, de kändes ju mer Doxa så ändrar mig lite men saknar de korta och långa visarna. Säkert även reissue så jag får äta upp allt :D

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp