Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm väldigt sugen! Klockia har dom inne på läder. När kommer dom med länk tro?Läcker nyhet från Tissot 40mm
Bygg en flotte a la Cast away med Tom Hanks .Well boys, det var kärleken som drev mig västerut
Nu är den förvisso över, men jag bor kvar.
5-7 dagar står det i info iallafall.Mm väldigt sugen! Klockia har dom inne på läder. När kommer dom med länk tro?
Brisbane enligt uppgift, det är faktiskt @Lindellc som är boven i dramat. Får ställa om till Reykjavik så jag kan hålla ett öga på @EquilibriumEn andra tid inställd ser jag. Hustrun på resande fot?
Brisbane är helt korrekt! Viktigt att hålla koll på de där rackarnaBrisbane enligt uppgift, det är faktiskt @Lindellc som är boven i dramat. Får ställa om till Reykjavik så jag kan hålla ett öga på @Equilibrium
Ja med den stekarklockan så räcker det inte med färdigkryddad flintastek och pommes förstår jag .
Brisbane enligt uppgift, det är faktiskt @Lindellc som är boven i dramat. Får ställa om till Reykjavik så jag kan hålla ett öga på @Equilibrium
Jag med hahaJag hade svårt att hålla mig för skratt när jag såg den här och var tvungen att gå tillbaka för att se vad de egentligen kostade under KS-kampanjen vilket var €500-600. Hur tänker de egentligen? Säljer de ens några klockor över huvud taget till det här priset, särskilt efter det enorma fiaskot med Kickstartern?
Skynda att fynda!
Ja, antingen det eller: "Men älskling, det är så jag kan hålla koll på vilket tid din favoritserie släpps amerikansk tid"Satan vad bra anledning till att köpa GMT - för att hålla kolla på @Equilibrium Ska lägga upp det så för min sambo när det väl nalkas CW GMT. Hur ska hon inte kunna köpa det argumentet?
Kom på att jag glömde svara här. Det var min fru som letade svart och avskalat. Ett av kriterierna var att det inte skulle vara en triwa pga att hon redan har 3st. Finns flera schyssta avskalade triwa i helsvart. Men det blev en leff amsterdam ist. Tyvärr höll varken glas eller band någon vidare kvalitet så det blev inte helt perfekt. Försöker övertala henne att köpa nåt annat helt nytt Dessa tre har hon sedan tidigareVar det där till mig? Den här var den första som fångade mitt intresse. IVORY SPIRA:
https://www.triwa.com/se/outlet/ivory-spira-70/
Var det inte nån här som sökte en svart till sin hustru?
https://www.triwa.com/se/outlet/sort-of-black-50/
Dessutom med en fånig ordvits i namnet, där "sort" är danska och "sort of black" är engelska...
Blöööh! Tänkte flera gånger under dagen att jag skulle hänga en klocka över objektivet på kameran, men du får helt enkelt fantisera istället.
Vad har ni för övriga intressen ? Här är mitt
Är helt enig!
Ja, härligt med kopior...
Läcker nyhet från Tissot 40mm
Den var verkligen fin! Pris på den?Klart trevlig även om versionen med 18k och cream opalin tavlan är den som väcker störst habegär hos mig.
Snodda bilder från nätet.
Den var verkligen fin! Pris på den?
Ja. Antar att det är guldet man betalar för också. Men kan vara något att överväga ändå. Väldigt stilfull.Vet faktiskt inte men skulle tro 15 tusen + ( ? ) så det är ju en skaplig skillnad mot den tjusiga helstålisen om så är fallet.
Hakar på instrumenttåget med några av favoriterna. Vad ska microtrådsbandet heta?Är helt enig!
Swedish micro maffia.Hakar på instrumenttåget med några av favoriterna. Vad ska microtrådsbandet heta?
Jag är på, även om jag släppte micken för över tio år sedan.Hakar på instrumenttåget med några av favoriterna. Vad ska microtrådsbandet heta?
Brisbane enligt uppgift, det är faktiskt @Lindellc som är boven i dramat. Får ställa om till Reykjavik så jag kan hålla ett öga på @Equilibrium
Brisbane är helt korrekt! Viktigt att hålla koll på de där rackarna
Satan vad bra anledning till att köpa GMT - för att hålla kolla på @Equilibrium Ska lägga upp det så för min sambo när det väl nalkas CW GMT. Hur ska hon inte kunna köpa det argumentet?
Ahh, ni börjar förstå nyttan med GMT . Akta er, snart är ni lika fast i träsket som jag.Ja, antingen det eller: "Men älskling, det är så jag kan hålla koll på vilket tid din favoritserie släpps amerikansk tid"
Ordningen återställdSöndagsbad på lokala klubben med affordable Bratte
Indeed, jet laggad som en örn efter 30 timmar utan sömn, men annars bra, jacka av, shorts påOrdningen återställd