Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar se ett temaKör en superquartz-affordable-deluxe en söndag som denna .
Spelade de "Rumpa-humpa"?Godmorgon klockfolk! Idag blir det konsert med kidsen (arne-alligator, ni som vet vet ). Längesedan borealis fick handledstid!
Men va fan då! Jaja, jag byter väl till något annat dåKör väl vidare med dagens bratte tema..
Haha vi får se, börjar kl 13.Spelade de "Rumpa-humpa"?
Just jäklar, det var idag ja.Haha vi får se, börjar kl 13.
Vackert!
Fint väder idag
Snyggt. Vad är det för canvas du kör? Precis som jag inte har tillräckligt men ändå .Men va fan då! Jaja, jag byter väl till något annat då
Min medÅhhh ångrar som fasen att jag sålde min Bratte,den vi oerhört bra skick.
Ja fy för tusan. Mycket man grämer sig över och man lär sig inte heller tyvärr. Inte jag iallafall, jo kanske lite men bara lite .Min med
Vilken lutar det åt att behålla då?Ventus vs Ventus idag
Hade tänkt sälja den ena, men problemet är bestämma sig för vilken som får gå och vilken som får stanna.
Byter lite runt på länk och gummi och roar mig en söndag morgon.
Ventus vs Ventus idag
Hade tänkt sälja den ena, men problemet är bestämma sig för vilken som får gå och vilken som får stanna.
Byter lite runt på länk och gummi och roar mig en söndag morgon.
Vilken lutar det åt att behålla då?
Känslan av "ahhh jag skulle sålt den andra" kommer att infinna sig hur du än gör i detta fallet .Egentligen tycker jag N-3, den med rostfri bezel på bordet, är den snyggaste. Dock har jag två andra klockor med liknande färgschema och stålbezel så just nu lutar det åt att N-1 (den jag har på armen) stannar kvar och N-3 säljs.
Ja som jag säger till min fru "jag vägrar, det är rent livsfarligt att dammsuga". Det hjälper dock inteBarton, jag har ju varit väldigt positiv till dem, men, dammsugningsolyckan var framme och jag kör klockan i en kant. Då går bandet av längs hela pinnen. Någon mer som upplevt liknande? Denna är förvisso väl använd men inte mer än ca ett år gammal.
GaranteradKänslan av "ahhh jag skulle sålt den andra" kommer att infinna sig hur du än gör i detta fallet .
Tack tack Det är bara fusk, ett billigt CNS-canvas som jag maskerat med ett BreitlingspänneSnyggt. Vad är det för canvas du kör? Precis som jag inte har tillräckligt men ändå .
Ja den är ruskigt bred och helt oanvändbar, sälj den till mig så kastar jag den .Tack tack Det är bara fusk, ett billigt CNS-canvas som jag maskerat med ett Breitlingspänne
Gillat länken skarpt men den är så in i bänken bred.
Ja den är ruskigt bred och helt oanvändbar, sälj den till mig så kastar jag den .
Uj. Den var fin Alla borde ha några dressade Seiko-tanks i samlingen. Ångrar att jag sålde minaDop strax så kör på ”finseikon”, borde dock köpt nytt band men men...
500kr var den iaf värd alla ggr
Uj. Den var fin Alla borde ha några dressade Seiko-tanks i samlingen. Ångrar att jag sålde mina
Ja de är lite bortglömdaDop strax så kör på ”finseikon”, borde dock köpt nytt band men men...
500kr var den iaf värd alla ggr