• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kör en superquartz-affordable-deluxe en söndag som denna :).
b6hVWrd.jpg

Tjenare vänner! Då jobbet blir allt mer hektiskt så har klockintresset fått sig en dipp. Jag har därför inte varit här någonting den senaste tiden.Tänkte flagga för att jag ämnar sälja av större delen av samlingen (har nu endast använt tetran en god stund och är liksom ganska nöjd med den), och kommer lägga upp annonser när jag väl hämtat ut resten av lådan. Är det någon ni vet att jag har som ni skulle vara intresserade av kan ni då hojta innan så pingar ja när jag har allt samlat:)

Ventus vs Ventus idag

Hade tänkt sälja den ena, men problemet är bestämma sig för vilken som får gå och vilken som får stanna.
Byter lite runt på länk och gummi och roar mig en söndag morgon.

20191027_092301.jpg

Vilken lutar det åt att behålla då?

Egentligen tycker jag N-3, den med rostfri bezel på bordet, är den snyggaste. Dock har jag två andra klockor med liknande färgschema och stålbezel så just nu lutar det åt att N-1 (den jag har på armen) stannar kvar och N-3 säljs.

Barton, jag har ju varit väldigt positiv till dem, men, dammsugningsolyckan var framme och jag kör klockan i en kant. Då går bandet av längs hela pinnen. Någon mer som upplevt liknande? Denna är förvisso väl använd men inte mer än ca ett år gammal.

A7F9A790-3A64-4C1B-A3B9-A9E0553DC4D4.jpeg
Ja som jag säger till min fru "jag vägrar, det är rent livsfarligt att dammsuga". Det hjälper dock inte :D

Tillbaka
Topp