• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Egentligen tycker jag N-3, den med rostfri bezel på bordet, är den snyggaste. Dock har jag två andra klockor med liknande färgschema och stålbezel så just nu lutar det åt att N-1 (den jag har på armen) stannar kvar och N-3 säljs.
Då skulle jag behållt den du gillar mest även om den har liknande färgschema som andra klockor. Bland mina klockor finns det flera som är liknande varandra, men det är ändå dem jag gillar mest. Gillar själv också din gråa med blå visare mest.

Trevlig Söndag på er!!
C7151B6D-863F-47D1-94C1-4AE1B1AD7F4B.jpeg
C1C6BD7A-D6F2-4C5A-BDBB-8B24A6BC6122.jpeg
Trevligt! Var nära att tråden blev en Seiko- och Breitling-tråd. ;) Vet inte om Breitling räknas som speciellt affordable?

Någon annan med en navygraf som slagit till på deras gummiband? Riktigt skönt och bra kvalité!

IMG_20191027_164814.jpg
Näpp, var sugen men tyckte att det var lite väl dyrt. Sen var jag lite orolig att mellanrummet mellan boetten och bandet skulle bli för stort då springbarsen sitter ända ut på bandhornen som dessutom är ganska långa.

Loggade in på mitt Yemakonto för att kolla och blev mäkta förvånad att se att jag har en 200€ check liggandes :-O När jag köpte mina Yemaklockor så fick man skriva till dem att man ville plocka ut sina poäng vilket jag gjorde när jag köpte min Rallygraf... men de verkar inte ha dragit några poäng och nu räcker det att trycka på en knapp för växla sina poäng mot en check att handla för.

Någon annan här som använt sina poäng innan de automatiserade systemet, har ni också alla era poäng kvar?

Näpp, var sugen men tyckte att det var lite väl dyrt. Sen var jag lite orolig att mellanrummet mellan boetten och bandet skulle bli för stort då springbarsen sitter ända ut på bandhornen som dessutom är ganska långa.

Loggade in på mitt Yemakonto för att kolla och blev mäkta förvånad att se att jag har en 200€ check liggandes :-O När jag köpte mina Yemaklockor så fick man skriva till dem att man ville plocka ut sina poäng vilket jag gjorde när jag köpte min Rallygraf... men de verkar inte ha dragit några poäng och nu räcker det att trycka på en knapp för växla sina poäng mot en check att handla för.

Någon annan här som använt sina poäng innan de automatiserade systemet, har ni också alla era poäng kvar?

Jag hade tydligen drygt 1000 p

Glappet är där men det stör mig inte:)

Min bas fyllde 40 förra året:
DSC_0015.JPG

Stratan däremot är bara 13 år, så hon får inte ens köra moped än. Fast den köpte jag ny, en av mycket få instrument jag köpt i butik och inte via ebay eller forum...

DSC_0016.JPG

Finns ett par guror till här, men de vill inte fastna på bild i detta ljuset... :)
Lönn eller rosewood ? Färg ? :)
Edit: På stratan alltså.

Nej faktiskt inte, men jag är sugen på en Spacegraf GMT om jag får ihop 500 p till. Om någon är sugen på att köpa något från Yema så gör jag gärna en rekommendation "referal", dvs en rekommendation. Jag vet inte hur länge poängen gäller, svårt att få ihop till 50 % på en Flygraf...
Jag är lite sugen på Spacegraf Zero-G om jag kan använda mina poäng, så då kan jag göra en referal kanske... får bara sälja lite till fram tills dess.

Tillbaka
Topp