Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas det kommer ytterligare uppdateringar på 9F, även fast det legat på topp så länge.
Får man fråga hur du beställde? De verkar bara skicka inom US.
Lemmy
vill med veta.
Har du inte lite fler bilder och en minirecension?Vad tror vi om detta på Hamtun?
https://www.cheapestnatostraps.com/...products/marine-nationale-strap-gray-and-blue
Loggan ser ju lite ut som en mix av Millennium Falcon och skeppen i Independence day
Semestern må vara över, men sommarklockan får fortsatt handledstid. Känns tryggt med full lume när vi går mot mörkare tider.
Som jag alltid har sagt, skulle Darth Vader ha klocka så är det denna. Blå ljussabel som sekundvisare och allt .Loggan ser ju lite ut som en mix av Millennium Falcon och skeppen i Independence day
Clean!
Men han skulle ha stealth-versionenSom jag alltid har sagt, skulle Darth Vader ha klocka så är det denna. Blå ljussabel som sekundvisare och allt .
Haft den i ca 5 månader, se trevliga bilder ovan av Nilas som hade den innan. Mitt betyg är att den är helt perfekt, lite dålig lume men överlever. Annars tycker jag den är 5/5, min favorit i samlingen och estetiskt skulle jag inte ändra på någotHar du inte lite fler bilder och en minirecension?
Jag kör bara med titan och är allt lite avis
När han skulle handla så var stealth slut och så har han en hemlig och väl dold dröm om en blå ljussabel som han aldrig fick. Det är sen gammalt.Men han skulle ha stealth-versionen
Och - inte oviktigt - siths har röda ljussablar.
Plus att masken gör honom färgblind !När han skulle handla så var stealth slut och så har han en hemlig och väl dold dröm om en blå ljussabel som han aldrig fick. Det är sen gammalt.
Lustigt hur olika (och vrickat) man kan tolka saker. Jag tycker loggan påminner om @thewordfox avatarSom jag alltid har sagt, skulle Darth Vader ha klocka så är det denna. Blå ljussabel som sekundvisare och allt .
Loggan ser ju lite ut som en mix av Millennium Falcon och skeppen i Independence day
Clean!
Som jag alltid har sagt, skulle Darth Vader ha klocka så är det denna. Blå ljussabel som sekundvisare och allt .
Nej nej, ställ dig nu sist i könInte sett den Hamtun förut, men letade upp modellerna nu. Fann till min besvikelse att det var lite snyggare med bara loggan. Riktigt tufft med bara loggan. Har gärna sett en no-date på den också. H1, alltså. Men den går inte att köpa längre, om man nu skulle vilja köpa på sig ytterligare en klocka (vilket detta forum verkar vilja få en att ständigt göra)?
Nice o sicken förpackning...Ny affordable!
Älskar den luftflaskan som Citizen har på sina Promaster-modeller! Doxa har ju ngt liknande, men den där tar fan priset!Ny affordable!
Ja visst är det en spektakulär detalj! Hade ingen aning om det. Blev positivt överraskad när jag köpte Certina DS200 nyutgåvan, men detta var ännu bättre!Älskar den luftflaskan som Citizen har på sina Promaster-modeller! Doxa har ju ngt liknande, men den där tar fan priset!
Det är en helt lumad tavla va?
Lite kuriosa, när jag tog dykcert i det militära så lät vår instruktör oss veta att det inte heter "tub", utan flaska. Han menade att man inte simmade runt med "Kalles kaviar på ryggen!" Vad som dock är korrekt vete fasen...
Kul tema!Verkar vara Hamtun-tema idag. Jag hakar på!
Låter som att du aldrig kommer släppa den vidare, attans
Hur reptålig är den, som obehandlad titan brukar vara?
Lite kuriosa, när jag tog dykcert i det militära så lät vår instruktör oss veta att det inte heter "tub", utan flaska. Han menade att man inte simmade runt med "Kalles kaviar på ryggen!" Vad som dock är korrekt vete fasen...