• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bara min knöl på handleden idag.
FD9984CF-8941-4594-8EAB-EB6494E51EF2.jpeg
beni_from_the_mummy_6.jpg

Bra "köp nu"-pris också. Är dock lite suspekt att det står att den skeppas till Sverige men ändå inte.

11111.JPG

22222.JPG

Engelsmän och tyskar brukar ofta skriva så tills man frågar dem. Oftast så går dem med på att skicka den ändå, speciellt med varor som inte är speciellt lättsålda. Sen kanske han trodde att det ändå skulle bli en brexit den 31e när han la upp annonsen ;)

Den där är så jäkla läcker! :hungry: Men hur kan den vara inhandlad nyligen om det nu inte är NOS? Jag trodde att det var en begränsad utgåva och att de sålde slut för något år eller två sen.

Inte helt ovanligt ändå, har väl i sin tur köpt den av någon annan som bara låtit den ligga. Eller så köpte han kanske från Serious Watches och inte har helt koll på kalendern :D

Engelsmän och tyskar brukar ofta skriva så tills man frågar dem. Oftast så går dem med på att skicka den ändå, speciellt med varor som inte är speciellt lättsålda. Sen kanske han trodde att det ändå skulle bli en brexit den 31e när han la upp annonsen ;)

Inte helt ovanligt ändå, har väl i sin tur köpt den av någon annan som bara låtit den ligga. Eller så köpte han kanske från Serious Watches och inte har helt koll på kalendern :D
Så kan det säkert vara. Jäkligt snygg är den i alla fall! :)

Certet ser ut att vara daterad oktober 2019? o_O
Den vita "arctic" kom väl lite efter de andra och såldes därmed lite längre?
Ingen aning, minns bara att jag kikade en del på modellen tidigare när jag var intresserad av den för kanske ett halvår sen och då hade den utgått ur sortimentet enligt hemsidan även om det fanns en del begagnade ex på marknaden.

Tillbaka
Topp