Härligt att du är nöjd! Den sitter riktigt bra och blir ännu bättre när bandet blivit lite mjukare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att du är nöjd! Den sitter riktigt bra och blir ännu bättre när bandet blivit lite mjukare.
Finns det någon mer Damasko i tråden tro?
Åh men nice! Är det där 40 eller 42mm?
Jodå, iaf en DS30 säger hej
Wow den var snygg..Black gold edition
Lite lik den härEfter att jag fick min San Martin och blev så sjukt imponerand av kvaliten, funderar jag även på denna i brons..
Åh men nice! Är det där 40 eller 42mm?
Riktigt snygg!
Snyggt! Hur gammal är den? Åh fasen, men det tål väl en hel del likaså? Aldrig riktigt förstått vad ubåtsstål egentligen är39mm om jag inte har fel och inte härdad som din. Dom använde ubåtsstål till denna.
Fick också slänga på mig den nu, frun kör Traska idag så då får man passa på.
Snyggt! Hur gammal är den? Åh fasen, men det tål väl en hel del likaså? Aldrig riktigt förstått vad ubåtsstål egentligen är
Lätt hänt... Jag ska bara köpa 45mm dykare framöver.Får se om jag lyckas behålla den eller om min bättre hälft lägger beslag på den
Watchgecko varvar upp..Tror ni det blir några bra deals på div hemsidor på black Friday?
Hojta till om du någonsin flippar den!Vet faktiskt inte men jag är ägare nummer tre ( tror jag ) och inte en repa så tålig verkar den vara iaf
Eller som Lemmy ordade det "Rock out with your cock out"Har funderat lite fram och tillbaka på att skaffa ett klockställ för ett par klockor. Rockare som man är så har jag nu hittat det ultimata stället. Perfa för två klockor. Det blir inte tyngre än så här boys and girls . Rock on.
https://www.timex.com/q-timex-reiss...ssue-38mm-Stainless-Steel-Bracelet-Watch.html
Nu finns Timex Q åter "in stock" för 179$. Är folk så pass sugna på den att de är villiga att betala en premium på 50-70% här istället vänta på en påfyllnad på timex hemsida?
Underbart! Jag borde ha ett liknande min "profilbild". Queen <3Har funderat lite fram och tillbaka på att skaffa ett klockställ för ett par klockor. Rockare som man är så har jag nu hittat det ultimata stället. Perfa för två klockor. Det blir inte tyngre än så här boys and girls . Rock on.
Oh well, det verkar som om det bara går att beställa till adresser i USA..https://www.timex.com/q-timex-reiss...ssue-38mm-Stainless-Steel-Bracelet-Watch.html
Nu finns Timex Q åter "in stock" för 179$. Är folk så pass sugna på den att de är villiga att betala en premium på 50-70% här istället vänta på en påfyllnad på timex hemsida?
Får man fråga hur du beställde? De verkar bara skicka inom US.Tack för tipset, tog och beställde en
LemmyEller som Lemmy ordade det "Rock out with your cock out"
vill med veta.Får man fråga hur du beställde? De verkar bara skicka inom US.
En urmakare?Har en fråga? Var servar ni era micromärken när det är dags? Menar tex om det sitter ett ETA eller Seiko verk i dom..? Menar Seiko tar väl inte emot micromärken med deras verk?!??
Jo men kan dom fixa delar, packningar mm till alla märken?En urmakare?
Om man utgår från ditt exempel på första inlägget att det är ett ETA eller Seiko verk i de lägre klasserna, så ja, de kan fixa delar.Jo men kan dom fixa delar, packningar mm till alla märken?
Pratar vi typ NH35 så är det billigare att bara köpa ett nytt verk än att serva det. Ett ETA 2824-2 kan vilken urmakare som helst serva.Har en fråga? Var servar ni era micromärken när det är dags? Menar tex om det sitter ett ETA eller Seiko verk i dom..? Menar Seiko tar väl inte emot micromärken med deras verk?!??
Bra köp där, mycket trevlig klocka
Jo absolut men kan urmakare fixa nya sånna verk ele måste man köpa själv? Och kan dom fixa packningar, krona, kronhals som passar till alla modeller?Pratar vi typ NH35 så är det billigare att bara köpa ett nytt verk än att serva det. Ett ETA 2824-2 kan vilken urmakare som helst serva.