Alldeles för snabbt.. 1 vecka är alltid för lite.Uj, gick det inte lite väl fort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alldeles för snabbt.. 1 vecka är alltid för lite.Uj, gick det inte lite väl fort?
Hade en svart för ett tag sen. Mycket trevlig. Har för mig att de användes av italienska specialstyrkor, se bild.Kort bedömning efter ett knappt dygn på handleden:
Mycket klocka för pengarna. Den bärs nätt, bezeln är magiskt tight, lumen läsbar och mer därtill hela natten och armbandet tycker jag är överraskande bekvämt, trotts att gummit upplevs som ganska stel är när man ska spänna och trä genom byglarna.
Väldigt positivt överraskad! Har aldrig haft en Citizen tidigare. Jämfört med min mini-turtle så känns den här jämförbar i de flesta hänseenden. Fast bezeln är bättre.Hade en svart för ett tag sen. Mycket trevlig. Har för mig att de användes av italienska specialstyrkor, se bild.
Håller med de är grymma. Har även för mig att ett krav från italienarna var att de skulle klara 500m. Så de är testade att klara det trycket men det står bara 200m på tavlan. Rätta mig gärna om jag pratar i nattmössan.Väldigt positivt överraskad! Har aldrig haft en Citizen tidigare. Jämfört med min mini-turtle så känns den här jämförbar i de flesta hänseenden. Fast bezeln är bättre.
Fy, lider med dig. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande.Efter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man . Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
Trevlig helg på er.
Fy för tusan. Krya på dig .Efter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man . Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
Trevlig helg på er.
Ja hoppas inte min "gilla" misstolkas här, krya på dig mannenEfter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man . Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
Trevlig helg på er.
Ser att jubileet fortfarande sitter på.Uj, gick det inte lite väl fort?
Börjar att vänja migSer att jubileet fortfarande sitter på.
Du är tillbaka i högform på nolltid! Krya på digEfter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man . Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
Trevlig helg på er.
Efter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man . Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
Trevlig helg på er.
Krya på dig! Feber/mancold är ju extra jobbigt när man Airman (är man)Efter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man . Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
Trevlig helg på er.
Från: GöteborgKrya på dig! Feber/mancold är ju extra jobbigt när man Airman (är man)
Krya på sig...Efter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man . Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
Trevlig helg på er.
Själv får man nöja sig med te och den senaste pokemon filmen på repeat.Dax för en kall och se om Lost in Translation
Bild på framsidan?
Efter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man . Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
Trevlig helg på er.
Bara fyllekort från mig ikväll, hoppas denna är bättre.Så klart
Hahaha! Det är ju den tiden av dagenBara fyllekort från mig ikväll, hoppas denna är bättre.