• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Efter en fontännatt i enmanskonferensrummet har fontänerna lugnat ner sig och ersatts av 39,3 i feber. Frysande kallt trots flecceställ och tofflor. Nära döden upplevelse för en gammal man :). Inte ätit på 30 timmar så där. Vätskeersättning, jordgubbssaft och vatten. Mumma. Sällskapet är denna och det är en tröst.
IMG_20191101_164256_7.jpg

Trevlig helg på er.
Fy fan, två dödliga fenomen kombinerat. Ratta porslinsbuss med feber är ingen lek.

Krya på dig!

Hade en svart för ett tag sen. Mycket trevlig. Har för mig att de användes av italienska specialstyrkor, se bild.
71qwc7.jpg
Screenshot_20191101_150429_com.instagram.android-01.jpeg
Jag ser inte ner på klockan i sig själv, den är både väldesignad, funktionell och affordable, men är kritisk till kopplingen till italienska specialstyrkor. För det första, vem tar en bild som den ovanstående under brinnande övning/uppdrag? Och varför väljer ett specialförband år 1998 att utrusta sig med analoga, automatiska ur med ett inte fantastiskt urverk?

Jag ser inte ner på klockan i sig själv, den är både väldesignad, funktionell och affordable, men är kritisk till kopplingen till italienska specialstyrkor. För det första, vem tar en bild som den ovanstående under brinnande övning/uppdrag? Och varför väljer ett specialförband år 1998 att utrusta sig med analoga, automatiska ur med ett inte fantastiskt urverk?
Kolla några inlägg upp där finns en en länk till en bra text om detta. :)

Inser att jag är en månad sen på detta men jag har också problem med att mina relativt skarpa bilder blir fulare när jag laddar upp dem hör på forumet. Tips tas gärna emot.
Ladda upp bilderna till en extern site som t.ex. imgur och länka till dem i inläggen. Om du laddar upp dem via forumets inbyggda funktion komprimeras bilderna rätt hårt för att spara utrymme/bandbredd.

Tillbaka
Topp