Finns Snake Venom ?Drack precis en mild stout. 18,7 %.
Nu: Kokostopp i Mackmyra. Eller mild smak av öl i whisky. Jättegott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns Snake Venom ?Drack precis en mild stout. 18,7 %.
Vilket bryggeri?Finns Snake Venom ?
Brewmeister tror jag. Världens starkaste öl vill jag minnasVilket bryggeri?
Aha! All-In Beerfest är microbryggerierBrewmeister tror jag. Världens starkaste öl vill jag minnas
Ser riktigt najs ut! Själv kör jag den här uppställningen i läsfåtöljen idag. Längesen jag hade ro att läsa något nu.Frusen stout från Omnipollo! Tänk glass + stout. Jättegott!
Haha, jag bjöd Stone på öl. De bjöd tillbaka. Hårt!Ser riktigt najs ut! Själv kör jag den här uppställningen i läsfåtöljen idag. Längesen jag hade ro att läsa något nu.
Drack precis en mild stout. 18,7 %.
Precis så är detThe thread of brotherly Love!
Det var väl strax efter Skåne?När kör vi mikro-GTG i Göteborgstrakten?
På c:a 2000 kilometers avstånd så... JovarsGratulerar till en riktigt fin klocka. Hur känns den?
Äsch. Kom till civilisationen.Det var väl strax efter Skåne?
Vi har ju snackat om det här. Örebro för geografiskt centrumNär kör vi mikro-GTG i Göteborgstrakten?
Örebro funkar. Har varit där. Trevligt. Många hundar.Vi har ju snackat om det här. Örebro för geografiskt centrum
Haha..har du inte flugit hit bara för att hämta upp skönheten? Det tycker jag den är värd.På c:a 2000 kilometers avstånd så... Jovars
Den är fortfarande i Sverige !
Loggan påminner om en...stekelGillar denna
Haha, de flesta brukar dra någon parallell till Transformers.Loggan påminner om en...stekel
Här förklarar Alex lite kring loggan.Haha, de flesta brukar dra någon parallell till Transformers.
Grattis!
Tack tackGrattis!