Apropå att vara på, när får ni micro-Squalen ? Finns det bilder ?Undrar hur många vi är i tråden som hoppat på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Apropå att vara på, när får ni micro-Squalen ? Finns det bilder ?Undrar hur många vi är i tråden som hoppat på?
Hoppas på den 23 Dec så jag kan lägga den under granen.Apropå att vara på, när får ni micro-Squalen ? Finns det bilder ?
SnyggBlev lite sugen på denna 42mm
Vad tycker panelen?
Hoppas på den 23 Dec så jag kan lägga den under granen.
Skulle kunnat vara filmat hos mig..
Sjukt imponerad hur du alltid lyckas få fram ett passande videoklipp så snabbt..
"Innan jul" är prognosen just nu.Apropå att vara på, när får ni micro-Squalen ? Finns det bilder ?
Tja, nån superkraft skall man ju haSjukt imponerad hur du alltid lyckas få fram ett passande videoklipp så snabbt..
Tack, ja jag gillar den.. Udda typ
Sov söttVi höres imorgon trådvänner, jag uppskattar er
Den här?Jag har funderat och funderat. Och är det någonstans jag kan få svar så borde det vara här
Jag har för mig att jag sett en klocka som påminner om Sinn 103 st någonstans här på KS. Och då för en ansenlig summa. Är det någon här som kan komma på vilken tillverkare det är? Modellen jag tänker på är den med svart bezel.
För att förenkla tänkandet så kommer här en bild.
Jag har funderat och funderat. Och är det någonstans jag kan få svar så borde det vara här
Jag har för mig att jag sett en klocka som påminner om Sinn 103 st någonstans här på KS. Och då för en ansenlig summa. Är det någon här som kan komma på vilken tillverkare det är? Modellen jag tänker på är den med svart bezel.
Om du menar dyrare så är ju detta en gammal EPSA Compressor-boett. Fanns som Heuer och JLC, Breguet och Lemania Viggen.Jag har funderat och funderat. Och är det någonstans jag kan få svar så borde det vara här
Den känns igen, kan faktiskt varit den.
Njae den har jag koll på men inte den.Nezumi?
Jag tänkte på billigare Finns en hel del grymma annars Tänkte mig en Sinn 103 st men kände att man kunde köra på en billigare modell till att börja medOm du menar dyrare så är ju detta en gammal EPSA Compressor-boett. Fanns som Heuer och JLC, Breguet och Lemania Viggen.
Vertigo Pilot One kanske?Jag har funderat och funderat. Och är det någonstans jag kan få svar så borde det vara här
Tack för tips, såg bra ut
Finns ju Malm och Dan Henry också, inte jättelika men liknande.Den känns igen, kan faktiskt varit den.
Njae den har jag koll på men inte den.
Jag tänkte på billigare Finns en hel del grymma annars Tänkte mig en Sinn 103 st men kände att man kunde köra på en billigare modell till att börja med
Ja, jag får väl se om jag hittar något som passar. Som vanligt är det väl bäst att köpa det man tänktFinns ju Malm och Dan Henry också, inte jättelika men liknande.