Blev nämligen klarinett för min del. Hur rock n roll är det på en skalaSjälv är jag alltid på fel ställe vid rätt tillfälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev nämligen klarinett för min del. Hur rock n roll är det på en skalaSjälv är jag alltid på fel ställe vid rätt tillfälle.
Själv har jag en gång i tiden fått en blockflöjt i huvudet av flöjtläraren. Kanske inte helt rätt att bruka våld mot en knatte, men jag hade förmodligen förtjänat det.Blev nämligen klarinett för min del. Hur rock n roll är det på en skala.
Benny Goodman var kungen på tvärflöjtBlev nämligen klarinett för min del. Hur rock n roll är det på en skala.
Just nu är jag i Kumla med ett glas GT i min handVart är du då nu ?
Coolt! Det förklarar din profilbild...Just nu är jag i Kumla med ett glas GT i min hand. Men jag har livnärt mig på musik under en tid, och vägen in var minst sagt tursam. Blev tatuerad i Spanien för ett gäng år sedan, ledde till en audition, och en kvart senare var jag sångare och gitarrist i en queen-tribute.
Låter riktigt trevligt. Queen är eller snarare var enastående. Som jag alltid säger så är det alltid bättre att vara i Kumla än på KumlaJust nu är jag i Kumla med ett glas GT i min hand. Men jag har livnärt mig på musik under en tid, och vägen in var minst sagt tursam. Blev tatuerad i Spanien för ett gäng år sedan, ledde till en audition, och en kvart senare var jag sångare och gitarrist i en queen-tribute.
Ja, jag har aldrig haft för avsikt att varken se ut eller låta som Freddie, det är omöjligt! Men att få äran att hylla deras musik på heltid var minst sagt magisktLåter riktigt trevligt. Queen är eller snarare var enastående. Som jag alltid säger så är det alltid bättre att vara i Kumla än på Kumla.
Jag minns fortfarande stunden då det Uppenbarade sig för mig att Freddie var död. Det var på samma gång ledsamt och befriande,Ja, jag har aldrig haft för avsikt att varken se ut eller låta som Freddie, det är omöjligt! Men att få äran att hylla deras musik på heltid var minst sagt magiskt![]()
Jag är för ung för att ha sett honom live, men jag är nog övervägande "glad" över hans slut. Tror att det var viktigt, både för deras musik och för hbtq-rörelsenJag minns fortfarande stunden då det Uppenbarade sig för mig att Freddie var död. Det var på samma gång ledsamt och befriande,
En låtskatt helt utan dess like. Bara att blunda och välja utan risk att det blir fel. Måste ha varit fantastiskt roligt för din delJa, jag har aldrig haft för avsikt att varken se ut eller låta som Freddie, det är omöjligt! Men att få äran att hylla deras musik på heltid var minst sagt magiskt![]()
Om man vill ha en Explorer, men inte har medlen eller tycker det är rätt med 10 papp över list på C24 (gråhandlare ska ju vara billigare!), kan då en Alpha vara ett affordable alternativ?
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/123517862651
Någon här med erfarenhet? Hur är den? Funkar som substitut tills man vinner på Lotto (utan att spela på något lotteri öht) eller barnen blir proffs inom något?
Trevlig lördag!
Det var det utan tvekan! Förhoppningsvis för publiken ocksåEn låtskatt helt utan dess like. Bara att blunda och välja utan risk att det blir fel. Måste ha varit fantastiskt roligt för din del.
Gillar rock/hårdrock. Och massa annat därtill. Var på Metallica på Ullevi i somras. Faktiskt första gången jag sett dem, lyssnade mycket på Metallica under 90-taletAlltså jag må vara gammal, men är det inga i tråden som kan erkänna att de diggar hårdrock ??
@Nilas du har tu fri.
Den har jag, så väldigt plånboksvänligt!Bra drag i tråden nu! Skulle rekommendera SARB017 som ett plånboksvänligt alternativ till Explorern
![]()
Så attans snyggDen har jag, så väldigt plånboksvänligt!
![]()
Tanken är att Explorern blir en äkta allround- och kameleontklocka med sitt monokroma uttryck.
Alpinistens tavla alltså ... SARB017 är en av de bästa affordables jag testat!
Den har
Jag försaknar enligt protokoll.
Inga undermänniskor tack. Detta var ändå 1990
Får lite dubbla budskap här.Vad menar du ? Explorern eller din förbenade satanas låtsasklocka of doom and avföring![]()
Ganz genau! Grün wie die Wiese im Süden!Så attans snyggDeutchland deutchland über allen
![]()
Jag är dessvärre ej belevad inom det tyska språklighetet som minherreGanz genau! Grün wie die Wiese im Süden!
Ah, alltså armbandetsuret är fint men inget för mig:Skål, tråden!
![]()
Stämmer! Hög nivå på ditt bidrag också.Hög nivå i tråden.
Så sant måste va en spanare.Det finns nåt särskilt sött när nån som aldrig bidragit i tråden ska komma in och bli lite härskarteknisk.
Konstaterar fakta snarare.Stämmer! Hög nivå på ditt bidrag också.