Queen är aldrig fel .Queen är mina husgudar (och mitt före detta heltidsjobb innan studier). Räknas det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Queen är aldrig fel .Queen är mina husgudar (och mitt före detta heltidsjobb innan studier). Räknas det?
Jodå sen -75 när jag föddes \m/Alltså jag må vara gammal, men är det inga i tråden som kan erkänna att de diggar hårdrock ??
@Nilas du har tu fri.
Vad ska jag säga m det ?Jodå sen -75 när jag föddes \m/
Jag har precis legat bredvid min dotter och lyssnat på "Öppna din dörr" med Tommy Nilsson tills hon somnade. Måste kompensera med whisky och Pantera nu innan jag somnar stående.
Klappa händerna jag erkändeVad ska jag säga m det ?
Nu radar vi upp dom. Här kommer en småtrevlig dansversion. Grym liveversion. Bjussar på en klocka med så vi håller topic lite .Tyvärr är utbudet på Island minst sagt begränsat
Jawbreaker är GULDNu radar vi upp dom. Här kommer en småtrevlig dansversion. Grym liveversion. Bjussar på en klocka med så vi håller topic lite .
Strength beyond strength på modest volym?Jar precis legat bredvid min dotter och lyssnat på "Öppna din dörr" med Tommy Nilsson tills hon somnade. Måste kompensera med whisky och Pantera nu innan jag somnar stående.
Erkänner.Alltså jag må vara gammal, men är det inga i tråden som kan erkänna att de diggar hårdrock ??
@Nilas du har tu fri.
Vi får se! Börjar med Vulgar display of power.Strength beyond strength på modest volym?
Oh jäv... jag har en flaska av det där hemma. Använder det till att lösa upp pansar och rengöra vulkaner. Helt odrickbart, Haha.Vi får se! Börjar med Vulgar display of power.
Whiskyn var dessvärre slut! Men eftersom svärmor bjöd på någon vegetarisk abomination och kroppen är i uppror så är det dags att driva ut demonerna istället. Ingen bacill kan överleva det här rävgiftet!
Klart man lyssnar på hårdrock, det är ju bara att kolla min profilbild. Senaste 2 timmarna har dock frugan plågat mina öron med diverse styggelser som Lena Ph...Alltså jag må vara gammal, men är det inga i tråden som kan erkänna att de diggar hårdrock ??
@Nilas du har tu fri.
Det låter som en bättre idé än att dricka det. Fick svälja tre gånger innan den ville stanna nere, men nu börjar magen sakta stävja sig!Oh jäv... jag har en flaska av det där hemma. Använder det till att lösa upp pansar och rengöra vulkaner. Helt odrickbart, Haha.
Fan också människa du måste börja dricka 40 %Dricker White Stout? #wtf #whiterussian
Givetvis gillar man hårdrock! Kan ju hänvisa till min profilbild för en av husgudarna. Annars snurrar det allt från Mercyful Fate till Watain via Pantera och varför inte lite Blind Guardian också?Alltså jag må vara gammal, men är det inga i tråden som kan erkänna att de diggar hårdrock ??
@Nilas du har tu fri.
Alternativ för aktiva koprofiler/koprofokagerKlart man lyssnar på hårdrock, det är ju bara att kolla min profilbild. Senaste 2 timmarna har dock frugan plågat mina öron med diverse styggelser som Lena Ph...
Hahaha, blir nog lite rom efter denna #allavägarledertillromFan också människa du måste börja dricka 40 %
Nej tyvärr, men jag kände ju Erik och Per.Linköping, vet du vem Alexandra Eifrem är ?
Riktigt jädrans longshot !
Yngve, dont get me started du vet, om du vet...Givetvis gillar man hårdrock! Kan ju hänvisa till min profilbild för en av husgudarna. Annars snurrar det allt från Mercyful Fate till Watain via Pantera och varför inte lite Blind Guardian också?
Vilka är... ?Nej tyvärr, men jag kände ju Erik och Per.
Här är ett öppet erkännande från undertecknad!Alltså jag må vara gammal, men är det inga i tråden som kan erkänna att de diggar hårdrock ??
@Nilas du har tu fri.
Typ detsamma som undertecknad hadE, men... Tänk om man strävsamt fortsatt framåt som YngveHär är ett öppet erkännande från undertecknad!
Jag kan även erkänna att jag stundtals saknar tiden då jag spelade i ett band och hade rockstjärneambitioner. Tiden innan verkligheten kom ikapp mig.
Man ska aldrig säga aldrig! Jag hade en osannolik tur när jag hamnade i branschen. Var på rätt ställe vid rätt tillfälleHär är ett öppet erkännande från undertecknad!
Jag kan även erkänna att jag stundtals saknar tiden då jag spelade i ett band och hade rockstjärneambitioner. Tiden innan verkligheten kom ikapp mig.
Själv insåg jag ganska snart att jag var fullständigt oduglig gällande stränginstrument. Uppväxt i lägenhet, så trummor var inget alternativ. Det slutade med att jag fick ta micken.Typ detsamma som undertecknad hadE, men... Tänk om man strävsamt fortsatt framåt som Yngve
Vart är du då nu ?Man ska aldrig säga aldrig! Jag hade en osannolik tur när jag hamnade i branschen. Var på rätt ställe vid rätt tillfälle
Själv är jag alltid på fel ställe vid rätt tillfälle .Man ska aldrig säga aldrig! Jag hade en osannolik tur när jag hamnade i branschen. Var på rätt ställe vid rätt tillfälle