• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag vägrar att tro att tråden dör innan klockan ens är 23:00 hemma i Sverige.
Alltså trådens bevarande består i att ni där oavsett ifall ni redan befinner er i ett förhållande, eller försöka ett (på puben och ihärdigt försöker) förhållanden som leder till BARN )

Jag har precis legat bredvid min dotter och lyssnat på "Öppna din dörr" med Tommy Nilsson tills hon somnade. Måste kompensera med whisky och Pantera nu innan jag somnar stående.

Jag har sett han live, en liten stängd spelning för några få en tvingades till på något hotell för x antal år sedan. Jag har inte lyssnat på honom sedan dess :D

(Ska dock erkänna han har en jäkla röst den mannen ändå)

Tyvärr är utbudet på Island minst sagt begränsat :)
Nu radar vi upp dom. Här kommer en småtrevlig dansversion. Grym liveversion. Bjussar på en klocka med så vi håller topic lite :D.
PSX_20191109_123639.jpg

Vi får se! Börjar med Vulgar display of power.
Whiskyn var dessvärre slut! Men eftersom svärmor bjöd på någon vegetarisk abomination och kroppen är i uppror så är det dags att driva ut demonerna istället. Ingen bacill kan överleva det här rävgiftet!
IMG_20191109_220934.jpg
Oh jäv... jag har en flaska av det där hemma. Använder det till att lösa upp pansar och rengöra vulkaner. Helt odrickbart, Haha.

Typ detsamma som undertecknad hadE, men... Tänk om man strävsamt fortsatt framåt som Yngve
Själv insåg jag ganska snart att jag var fullständigt oduglig gällande stränginstrument. Uppväxt i lägenhet, så trummor var inget alternativ. Det slutade med att jag fick ta micken.

Vi lirade i några år, och det blev några demos. Borde nästan gräva fram dem någon gång för nostalgins skull.

Tillbaka
Topp