Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänta nu, har du den med?!
Om det ändå va så,mörkt och grått o konstant regn.Sommarbomb-deluxe. Är det du som tagit sommaren som gisslan så släpp den med en gång tack. Vi andra börjar nämligen bli en aning deprimerade
.
Nej nej nej.Vänta nu, har du den med?!
Grymma bilder ändå! Lume wars är bra namn!
@FreakyLeo missade jag nått här? Hade du bilder utan lume?Molnija.. har ärvt två-tre av Morfars fickur i samma märke.
Vilken var den sista kraken? Lumen var lika stark som lågan på ett flämtande värmeljusCoola bilder var det iallafall
![]()
Everest tydligen
Vad är det för armband?! Måste ha ett som passar så bra till min 39:a!
Vad är det för armband?! Måste ha ett som passar så bra till min 39:a!
Du borde skaffa ett rött till din
Säger som man ska i denna tråd.. KÖÖP!!Fan, Steinhart Batman är så jävla bra. Nu har jag ju inte ägt den, men jag fick ju låna den ett tag av den gode @kjesul
Den har aldrig riktigt lämnat mina tankar, jag vill nog ha en ändå..
Ah, såg nu, men frågan är vilken modell man ska ha. De verkar ju ha olika för massor av modeller av Rolex.Everest tydligen![]()
Inte riktigt samma men nästan. Mitt är från cousins och är egentligen för Rol.. Sub.Du borde skaffa ett rött till din
Och sen har väl cousins.co.uk liknande no-name gummiband, fast billigare än Everest.
Jag vill minnas att @Nilas petade dit ett sådant på sin Tisell?
Han har skrivit Rolex Sub.Ah, såg nu, men frågan är vilken modell man ska ha. De verkar ju ha olika för massor av modeller av Rolex.
Just nu vinner du garanterat! Madames batteri har gett upp. Men inom kort ska hon åter spinna. 118hk (1987 iaf), framhjulsdrift och friktionsdäck är svårslaget, så du får en riktig match!Bronsdinka idag, Borealis Navale. Passar bra i rusket vi har till väder. Hoppas Bore kommer åter snart. Är redo med Hakkapeliitta och 4wd på bilen så jag kan rejsa ifrån @Lindellc
![]()
![]()
![]()
![]()
Jävlar i havet. Saab 900 och en jubilee TT på armen får ju Tom Cruise att framstå som klassens töntJust nu vinner du garanterat! Madames batteri har gett upp. Men inom kort ska hon åter spinna. 118hk (1987 iaf), framhjulsdrift och friktionsdäck är svårslaget, så du får en riktig match!
4wd och Hakkapelitta måste man ju köra med såklartBronsdinka idag, Borealis Navale. Passar bra i rusket vi har till väder. Hoppas Bore kommer åter snart. Är redo med Hakkapeliitta och 4wd på bilen så jag kan rejsa ifrån @Lindellc
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag kan tänka mig klockorna med, i rullen!Någon som skaffat? Ser sjukt nice ut!![]()
Inte klockorna alltså, utan rullen!
Skadar ju inte att prova, säg att du är grundare av Sveriges största tråd för microbrandentusiaster så löser dem säkert detÄr det nån som har koll på CW´s 60/60 retur-policy? Hur nitiska är dom, jag har ju kortat länken och burit klockan ett par gånger. Så plast är ju borttaget, men den är ju i nyskick utan märken.
Dessutom så ska ju returen inte påverkas av kortad länk enligt deras sida.
Nepp, men jag är sugen. Tror dock inte att min klock-ocd skulle tillåta mig att använda den fullt ut utan tre Steinhart och jag har ju bara en ... än så längeNågon som skaffat? Ser sjukt nice ut!![]()
Inte klockorna alltså, utan rullen!
Finns märken efter kortandet av länken? Sätt dit länkbitarna igen annars?Är det nån som har koll på CW´s 60/60 retur-policy? Hur nitiska är dom, jag har ju kortat länken och burit klockan ett par gånger. Så plast är ju borttaget, men den är ju i nyskick utan märken.
Även om det skulle gå tycker jag det är en ren principsak, man returnerar inte använda varor om det inte framgår att man får göra det.Är det nån som har koll på CW´s 60/60 retur-policy? Hur nitiska är dom, jag har ju kortat länken och burit klockan ett par gånger. Så plast är ju borttaget, men den är ju i nyskick utan märken.
Nej, men deras policy verkar vara ganska snäll. De har ju tex en sektion på sidan där de säljer "nearly new" och skriver att produkterna kan ha spår av användning. Det tolkar jag som att produkterna faktiskt får användas (till viss grad) innan returÄven om det skulle gå tycker jag det är en ren principsak, man returnerar inte använda varor om det inte framgår att man får göra det.
En returnerad vara är nästan aldrig ny när den säljs igen, betyder dock inte att den är använd mer än att den är testad på armen. Förmodar du inte läst någon text där det står att man får returnera en använd klocka? Det andra du läser in verkar vara din egen tolkning. Jag hade frågat kundtjänst om jag hade funderat på att skicka tillbaka en använd klocka. Kan man returnera använda klockor är det en rätt generös tjänst som kostar dem en hel del pengar.Nej, men deras policy verkar vara ganska snäll. De har ju tex en sektion på sidan där de säljer "nearly new" och skriver att produkterna kan ha spår av användning. Det tolkar jag som att produkterna faktiskt får användas (till viss grad) innan retur